Onkohan kellään ideoita??? Ite oon aatellu kytkeä korkeajännitteen konepellin sisäpuolelta merkin jouseen. Loppuiskohan vääntely kun kulmakarvat kärähtää...?

Samaa vikaa, sain tänään lahjaksi pari 0,7 lekaa viskiä.260 E Automatic kirjoitti:Olen tässä juonut 1/2 pulloa whiskyä vaimon kanssa yhdessä ,mutta nyt, vaimo meni jo nukkumaan , pakko jäädä tänne nettiin notkumaan ,.![]()
Toivottavasti maistuu Whisky !!, itsellä loppu me´nossa !! Mitä merkkiä sinulla on menossa ?Pasi M. kirjoitti:Samaa vikaa, sain tänään lahjaksi pari 0,7 lekaa viskiä.260 E Automatic kirjoitti:Olen tässä juonut 1/2 pulloa whiskyä vaimon kanssa yhdessä ,mutta nyt, vaimo meni jo nukkumaan , pakko jäädä tänne nettiin notkumaan ,.![]()
Itse asiaan... Kolme Mersua, yhteenkään ei ole tehty mitään väkivaltaa. Jos nyt ei jotain parkkipaikkanaarmuja lasketa. Vaikka eipä ole ollut keskustassa juurikaan pysäköitynä, sehän nyt on ihan itsemurhaa merkistä riippumatta. Joskus ainoan kerran, kun vanha Honda oli yhden ainoan yön parkissa keskustassa, oli joku helvetin teinitampio juossut siitä yli. Helvetinmoinen lommo konepellissä ja saapikkaan jäljet katossa.![]()
Kai sillekin joku oli kateellinen, olihan se sentään uudestaan maalattu ja vm. 80-luvun alkupuolelta.![]()
Mutta ei kannata jättää Tampereella kadun varteen yöksi, hyvä jos säilyy ehjänä edes lukkojen takana.
Laphroaig.260 E Automatic kirjoitti:...Mitä merkkiä sinulla on menossa ?...
jva kirjoitti:Noniin..nyt on sitten munkin Mersu saanut ekan "kosketuksen"..eli sellainen pienenpieni "parkkipaikkalommo" takakyljessä..ei paha lommo,ei näy kuin tietystä kulmassa sopivassa valossa, mutta kyrsii silti..
...
Oon huomannut myös saman. Pysäköinti ns. laatu/uusien autojen väliin auttaa lommojen välttelyssä.jva kirjoitti:Joo..toi on kyllä totta!
En sitten tiedä onko se psykologinen juttu vai mistä johtunee..mutta usein olen huomannut että jos ajaa auton (myös muun kuin Mersun) täysin tyhjälle parkkikselle perimmäiseen nurkkaan niin hyvin usein käy niin että jos joku toinen tulee samalle kentälle niin hänen on ajettava autonsa viereiseen ruutuun..ja mieluiten niin reunaan että ovea ei saa auki ilman että se ainakin hipaisee sitä toista autoa joka sillä valtavalla,muuten tyhjällä parkkipaikalla on..
Läheisyys kai tuo turvaa muuten niin pelottavan suurella ja autiolla parkkipaikalla..![]()
![]()
Nojoo..yksi hyvä kikka mitä olen myös koittanut soveltaa parkkiksilla välttääkseni lommoja on ollut ajaa mersu "sopivaan" väliin.. Eli siis toisinsanoen jos löytää paikan jonka kummallakin puolella olevat autot löytyy joukosta Mersu,BMW ja Audi on hyvät mahdollisuudet sille että lommoja ei synny kenenkään pelteihin.
Tämä kikka on toiminut jo vuosikaudet..ja kuten nyt nähtiin paremmin kuin syrjäsimpään nurkkaan pysäköinti.
Valitetttavasti tuokaan ei ole täysin vuorenvarma taktiikka, jos liikkeellä on "C 124 320":n mainitsemia "juustopäitä".epk kirjoitti:...ne on sen verran leveitä parkkeja et on mahdoton kolhia ovella, kun ovi mahtuu aukenemaan kunnolla....
jep, lähinnä tarkoitin et jos vähänkin suoraan ajellaan ruutuihin niin säästyy ainakin oven aiheuttamilta kolhuiltaeerola kirjoitti:Valitetttavasti tuokaan ei ole täysin vuorenvarma taktiikka, jos liikkeellä on "C 124 320":n mainitsemia "juustopäitä".epk kirjoitti:...ne on sen verran leveitä parkkeja et on mahdoton kolhia ovella, kun ovi mahtuu aukenemaan kunnolla....
-T
Niin tai sitten, jos autossa on jälkiasennettu varashälytin. Voisko tähden heiluttelun kytkeä jollain muotoo tuohon hälyttimeen. Hälytin aktivoitu: pissit housuun. Hälytin deaktivoitu: voin pestä autoni rauhassa tai ajaa sillä 280 km/h murehtimatta tuulen vastusta.m4rcuz kirjoitti:No äkkiäkös sinne laittaa erillisen torven hoitamaan tuota pelättimen virkaa... :...
toki, hälyssä varmaan on ekstra johto jonka voi kytkeä mihin haluaa, yleensä sellainen et häly hälyyttää jos johto ei saa enää maata/saaC 124 320 kirjoitti:Niin tai sitten, jos autossa on jälkiasennettu varashälytin. Voisko tähden heiluttelun kytkeä jollain muotoo tuohon hälyttimeen. Hälytin aktivoitu: pissit housuun. Hälytin deaktivoitu: voin pestä autoni rauhassa tai ajaa sillä 280 km/h murehtimatta tuulen vastusta.m4rcuz kirjoitti:No äkkiäkös sinne laittaa erillisen torven hoitamaan tuota pelättimen virkaa... :...