190e 2.3 16v tyhjäkäynnistä kylmänä

Kaikki Mersujen tekniikkaan liittyvä keskustelu.
Vastaa Viestiin
Avatar
janneyliranta
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 68
Liittynyt: Ke 03.01.2007 22:20
Paikkakunta: Helsingby

190e 2.3 16v tyhjäkäynnistä kylmänä

Viesti Kirjoittaja janneyliranta »

Eli sellaista ongelmaa olis, että lämpöisenä tyhjäkäynti on normaali, ei pahemmin hummaa, mut kylmänä tahtoo vähä hummata ja kun painaa kaasua ja sit päästää tyhjäkäynnille, niin kierrokset käy tosi alhaalla(melkein sammuu) ja sit nousee ylös takaisin, eli tän tekee ainoastaan kylmällä koneella. Onko tuossa vikaa jossain vai onko se vain ominaisuus? Kuinka muilla cossumersumiehillä tekee, kiinnostais kans se tietää!
Avatar
akah
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 90
Liittynyt: Ti 23.08.2005 18:00

Viesti Kirjoittaja akah »

http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... highlight=

Itsellä auttoi kun akun takaa putsas tuon ylijännitereleen. Ja muutenkin kannattaa katsoa onko sieltä akun takaa ne releet hapettuneita. Tuohon kylmäkäynti ongelmaan on niin monta vaihtoehtoa et mistä johtuu mut kokeile tuota eka...
Avatar
janneyliranta
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 68
Liittynyt: Ke 03.01.2007 22:20
Paikkakunta: Helsingby

Viesti Kirjoittaja janneyliranta »

Ylijänniterele on uusi,eli se on pois laskuista ja se viereinen relekkin on vähän aikaa sitten uusittu,joten luulisin ettei vika ole siä ja boksin johtojakin olen sähkösprayllä voidellu! Lisää ehdotuksia vain kehiin!
Avatar
akah
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 90
Liittynyt: Ti 23.08.2005 18:00

Viesti Kirjoittaja akah »

No tuossa mitä mulle on sanottu tuolla mese.fi:n forumilla...
-joutokäynnin säädin
-Imusarjavuoto-------- ilmamäärämittarin alla kaks tiivistettä.
-Apuilmaventtiili ei toimi oikein.
-Kylmäkäynnistys suutin vuotaa.
-Ohjauspaineensäädin ei toimi kylmänä.
-Bensasuuttimet aukeaa liian pienellä paineella.
((Seosuhteet väärät)lambda anturi ei pelaa)
Avatar
cdi
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 65
Liittynyt: Su 27.11.2005 01:42
Paikkakunta: e-pohjanmaa

Viesti Kirjoittaja cdi »

Kyllä sen ylijännitereleen kannan voi putsata valkoisesta jauheesta ja antaa pienet CRC-kylvyt,samoin ohjausboxi.
200 pitää lähteä ennemmin kun 220:llä
Vastaa Viestiin