Tuli hommattua luotettavan 124:sen tilalle tollainen w210 -98 200cdi ja nyt on menty jo hinurilla pajalle.
epc-valo syttyi ja auto sammui samalla eikä suostunu lähteä käymään.
Väykky kävi pajalla ja testeri kertoi viaksi polttoaineen paine oli ollut liian alhainen. Tietokoneen koodien nollaus ja kaikki tuntu toimivan.
No nyt 1500 kilometriä myöhemmin sama homma ja taas on auto pajalla.
onko tietoa mikä vois olla ongelma?
Eihän se perusvika korjaudu koodeja nollailemalla...
Ei ole ehtiny ton sielun elämään juurikaan perehtymään kun tuo frouva tykkää sillä niin kurvailla että autoa ei näy pihassa kun vilaukselta.
Viimeksi muokannut pj, Ma 02.07.2007 13:28. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Tarkistappa polttoaine suodatin. Jos tarvike, keitä huit hiiteen ja mersun oma kiinni. Itsellä oli samanlaista oireilua. Useimmissa suodattimen reiät ovat alimitoitettu ja siten ei saa ainetta. Vaikka putsari olisi miten uusi.
ok.
pitää kattella sinne uus ja alkuperäinen suodatin.
tekevät pajalla suuttimien pohjien kalvausen ja laittavat uudet tiivisteet. kävin vilkasemassa sielä ja olihan kolot suuttimien ympäristössä täynnä pikeentynyttä öljyä.
No niin nyt on käyty kertaus harjoituksissa
ja pitäis saada kulkuneuvo ajoon.
suuttimen pohjat on duunattu mutta ei käy vieläkään.
maanantaina se kai täytyy viedä testeriin.
haku-toiminnolla haettuna jollain oli ollu common rail putken anturissa jotain häikkää? miten ilmenee ?
onkos tankissa siirto pumppua tollasessa?
Lauantaina kävin perehtymässä ongelmaan.
Avasin naftasuodattimen ja yllätykseksi sielä oli vaan pari senttiä naftaa.
Ei muuta kun suodatin täyteen ja 20litraa tankkiin ja taas toimii.
Mittari näytti varttitankkia ja ei ollu tankilla ajettu kun 500 km.
Voisko tankissa olevassa imuputkessa olla jotain häikkää?
Ennen on ajeltu valon syttymiseen ilman ongelmia.
Nyt piti tänään vaihtaa vielä vesipumppu kun se piti mieletöntä kahinaa ja välystä oli monta milliä. Ihme kun ei ollu vuotanu.
pj kirjoitti:Lauantaina kävin perehtymässä ongelmaan.
Avasin naftasuodattimen ja yllätykseksi sielä oli vaan pari senttiä naftaa.
Ei muuta kun suodatin täyteen ja 20litraa tankkiin ja taas toimii.
Mittari näytti varttitankkia ja ei ollu tankilla ajettu kun 500 km.
Voisko tankissa olevassa imuputkessa olla jotain häikkää?
Ennen on ajeltu valon syttymiseen ilman ongelmia.
Vaan olisko polttoainelinjassa olevien tiivisteitten vuotoa. Niistä on paljon juttua foorumilla. Aiheuttaa kaikenlaista, miksei vaikka tuotakin.