300 TDT lämmöt nousee: ongelmia mittaristossa vai kannessa?
300 TDT lämmöt nousee: ongelmia mittaristossa vai kannessa?
Auto on 300TDT -93. Se harrastaa sellasta, että muutaman minuutin kuluttua liikkeelle lähdön jälkeen lämmöt kohoaa sinne 90 viivalle. Ensin lämpö pysyttelee siin normaalissa ja sit yhtäkkisesti nousee sinne seuraavalle viivalle. JOs kojelautaa napauttaa kämmenellä mittari laskee normaaliin, mut saattaa nousta siit sit vähitellen takas ylös. Viisari tekee jonkun aikaa sellasta vaellusliikettä ja sit se taas asettuu siihen normaliin itsestään ja pysyy siinä loppu ajan. Visko on vaihdettu, ei vaikutusta. Paineista en osaa varmasti sanoa onko ne liian kovat ku ei ole vertailukohtaa.Painetta ainakin on. Neste ei katoa ja se on oikean väristä. En tiedä onko lämmönsäädön kytkimessä vikaa ku jos koneen laittaa lämpimänä käyntin, tulee puolen minuutin ajan kytkimen säädöstä riippumatta aina kuumaa ensin, sit vasta viilenee. Jos joku osais analysoida vian määrää ja laatua, niin olisin kiitollinen.
Vänkärin puolella olevat (siis konetilassa) ja kaksi "törppöä". Et voi olla huomaamatta. 

MB 220cdi 4matic W214
Jaguar XF 2.2d
EX- MB 180 cgi W204
EX- MB 270cdi S211
EX- MB 200 kompura C209 "Rouvan coupe"
EX- Toyota Yaris
EX- Volvo S60
EX- MB 200 cdi W211
EX- MB 270cdi W163 "Jykevä juna, joka vain puski eteepäin..."
EX- MB 290TD W210 "Halvin kulkupeli ikinä, uskollinen tiennielijä. Suosittelen kaikille lämpöisesti"
EX- BMW E34 520B
EX- MB 190 W201
EX- VW Transporter T3-type 2
EX- MB 230E W124"Ikirakas oma"
EX- Nissan Bluebird 2.0i vm91
EX- Ford Taunus vm81
Jaguar XF 2.2d
EX- MB 180 cgi W204
EX- MB 270cdi S211
EX- MB 200 kompura C209 "Rouvan coupe"
EX- Toyota Yaris
EX- Volvo S60
EX- MB 200 cdi W211
EX- MB 270cdi W163 "Jykevä juna, joka vain puski eteepäin..."
EX- MB 290TD W210 "Halvin kulkupeli ikinä, uskollinen tiennielijä. Suosittelen kaikille lämpöisesti"
EX- BMW E34 520B
EX- MB 190 W201
EX- VW Transporter T3-type 2
EX- MB 230E W124"Ikirakas oma"
EX- Nissan Bluebird 2.0i vm91
EX- Ford Taunus vm81