Ongelmaksi on muodostunut S124 mallin keskuslukon kaukosäädin. Auto on vuosimallia 94, 300 TDT, ja siinä on infrapunakaukosäädin, joka kytkee myös ajonestolaitteen. Asensin yhden radio-ohjatun kaukosäätimen, ei toiminut lainkaan saati ajonesto. Luin VDO comfortin asennusohjeet, ei luvattu toimivan. Paikalliset asennusliikkeet ovat levitelleet käsiään. Onko näin, että jos haluan kunnollisen kaukosäätimen, pitää vaihtaa koko auto. Infrapuna-avain ei ainakaan minun tapauksessa ole juuri avainta kummempi. Onko kenelläkään kokemuksia tai tietoa.
matti
Keskuslukon kaukosäädin
http://mersuforum.net/forum/viewtopic.p ... highlight=
Aloitin tuon keskustelun jokin aika sitten. Asia koskee juuri tuota Mersun omaa infrapunakaukosäädintä+ajonestolaitetta. Minulla ei ole kuin yksi toimiva ohjain ja uutta en osta kovan hinnan takia. Tarkoituksena olisi päivittää tuollaiseen radio-ohjattavaan kaukosäätölukitukseen, mutta en ole sen toiminnasta vielä varmuutta saanut. Lisäksi vielä ihmetyttää kuinka tuo ajonesto toimii uuden "systeemin" myötä
Ja jos ei pelaa, niin sekin on ihan ok kunhan ajonesto pysyy poissa päältä 
Odotellaanpa jos tähän tulisi selvyyttä. Ilmoittelehan jos saat ongelman ratkaistua. Minkäs merkkinen sulla tuo uusi lukitus systeemi on? Onko se varmasti sellainen mikä käy Mersun ilmatoimiseen lukitukseen? Niissäkin on kuulemma eroja
Aloitin tuon keskustelun jokin aika sitten. Asia koskee juuri tuota Mersun omaa infrapunakaukosäädintä+ajonestolaitetta. Minulla ei ole kuin yksi toimiva ohjain ja uutta en osta kovan hinnan takia. Tarkoituksena olisi päivittää tuollaiseen radio-ohjattavaan kaukosäätölukitukseen, mutta en ole sen toiminnasta vielä varmuutta saanut. Lisäksi vielä ihmetyttää kuinka tuo ajonesto toimii uuden "systeemin" myötä

Odotellaanpa jos tähän tulisi selvyyttä. Ilmoittelehan jos saat ongelman ratkaistua. Minkäs merkkinen sulla tuo uusi lukitus systeemi on? Onko se varmasti sellainen mikä käy Mersun ilmatoimiseen lukitukseen? Niissäkin on kuulemma eroja

MB E250 TD 20V -94
Re: Keskuslukon kaukosäädin
Eikö ole Matti löytänyt ratkaisua tähän ongelmaanvamjs kirjoitti:Ongelmaksi on muodostunut S124 mallin keskuslukon kaukosäädin. Auto on vuosimallia 94, 300 TDT, ja siinä on infrapunakaukosäädin, joka kytkee myös ajonestolaitteen. Asensin yhden radio-ohjatun kaukosäätimen, ei toiminut lainkaan saati ajonesto. Luin VDO comfortin asennusohjeet, ei luvattu toimivan. Paikalliset asennusliikkeet ovat levitelleet käsiään. Onko näin, että jos haluan kunnollisen kaukosäätimen, pitää vaihtaa koko auto. Infrapuna-avain ei ainakaan minun tapauksessa ole juuri avainta kummempi. Onko kenelläkään kokemuksia tai tietoa.
matti

MB E250 TD 20V -94