Eibach W211 Kokemuksia E270CDI

Kaikki Mersujen muokkaamiseen liittyvä keskustelu.
Vastaa Viestiin
Avatar
AMG
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 39
Liittynyt: Ti 15.02.2005 12:50

Eibach W211 Kokemuksia E270CDI

Viesti Kirjoittaja AMG »

Onko kokemukisa mimmonen tulee W211 E-mallista ku pukka eibahit alle.. Onko mimmonen ajettavuus. Itellä 2004 E270CDi Avantgarde
Avatar
mirmir69
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 171
Liittynyt: Ke 30.03.2005 20:09
Paikkakunta: Poh.Savo

Viesti Kirjoittaja mirmir69 »

Moi!
Laitatin vuosi sitten -04 w211 220cdia:han einbachin pro kitin. Lähtökohtana oli sport iskarit ja korotettu jousitus (taksialusta).
Alusta madaltui n.30mm edestä ja 50 mm takaa. Mielestäni takaa
putosi liikaa ja sitä otettiin vastaan vaihtamalla 2 kumit 5 kumeihin (jousenpohjakupit joilla voi hieno säätää alustan korkeutta).
Ja tilaa heti korkeimmat kumit, koska niistä voi aina tehdä
matalammat ottamalla kumikiekkoja pois( nimimerkillä yhdet
extra kumit ostaneena). Edestähän kaikkia 211:ä ei voi korkeuskorjata, vasta uudemmissa on kuullemma mahdollisuus passata tolpan korkeutta.

Mielestäni alusta on sopivan napakka ajettava ja mukavuus on vielä
juuri ok, johtuen einbachin jousien progressivisuudesta eli kovenee
vasta jouston syventyessä.
Vaihtoehtona einbachille oli avantgarde jouset, mutta niitä oli miljoona
eri numeroa veholla ja oikean löytyminen olisi vaatinut
valmistenumeron sopivan alustan omaavasta autosta.

Jos alustan korkeus muuttuu sentinkin johonkin suuntaan, mene heti nelipyörä suuntaukseen. Todettiin se oman auton pyöränsuuntauksen aikana, kun Varkauden Mersun autohuolto gyntherin kunnon mittarit
kiinni paineltiin autoa eri korkeuksiin. Tämän jälkeen kaikki renkaat on kuluneet erittäin tasaisesti madalluksesta huolimatta!!

Tässä kuva autosta einbachin pro kit jousilla.

Kuva
S213 E400d 11/2018, om656 ainut oikea mb motti!
W447 114cdia 4x4 2019 A1 Valkia Läpijuostava Muumi Vito
W124 230E 1991 hyvillä herkuilla!
VW ID.3 2020 :oops:
ex. VW GTE Golf Hybridi, Antti Karpitettu 230hp/400Nm Wau!
ex. VW monta
ex. S213 220d 4matic 11/2017, vaikea tapaus
ex. S212 Facelift 250 CDI 4MATIC Tuikutettu
ex. W211 320 CDI 4(00hp)MATIC Tuikutettu
ex. W211 220 CDIA (GT23/ 2 5 5 9, AMG, 3", cool, Tuikutettu)
ex. W210 200 CDIA
ex. 124 300D 1990
ex. 124 300E 1990
ex. W203 200 Komperssori man., kesäauto
ex. S203 270 CDIA, Tuikutettu
ex. S203 200 CDI man, Orig. Tuikku
ex. W639 2015 116 CDIA 4x4, Tuikun täysteho 258hp/585Nm
ex. W639 115 CDIA 4x4, Tuikutettu
ex. W639 111 CDIA, Tuikutettu, mörkö suuttimet
ex. S202 180 C man, lumikki kesäauto;
P. Lanttola
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 231
Liittynyt: Su 07.12.2003 19:59

Viesti Kirjoittaja P. Lanttola »

Se on muuten eibach se merkki. Kumma kun se kaikkien suussa (tai päässä) vääntyy einbachiksi.
Avatar
AMG
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 39
Liittynyt: Ti 15.02.2005 12:50

Viesti Kirjoittaja AMG »

P. Lanttola kirjoitti:Se on muuten eibach se merkki. Kumma kun se kaikkien suussa (tai päässä) vääntyy einbachiksi.
EI VOI OLLA TOTTA, TÄMÄN TAKIA VIHAAN FOORUMEITA :!: ihmisillä ei ole muuta tekemistä ku tarttua pikkujuttuihin..
Vastaa Viestiin