W211 SRS istuintunnistin
W211 SRS istuintunnistin
Jos istuintunnistimen vaihtaa, mistä tietää toimiiko systeemi? Pitääkö vikakoodi kuitata Starilla vai paraneeko itsestään?
Ostin ebaysta käytetyn tunnistimen, mutta liitin onkin erilainen: omassa (211 820 7410) liitin on litteä ja ostamassani (211 821 1958) liitin on neliön muotoinen. Tietääkö kukaan, pitäisikö ostokseni toimia jos vaihtaa liittimen (eli kytkee valkoisen, punaisen ja ruskean johdon kuten alkuperäisessä)?
Vehon diagnoosin mukaan vika on tuossa tunnistimessa, mutta ei tekisi mieli ostaa uutta 430 euron tunnistinmattoa jos vika vaikka onkin muualla (eikä muutenkaan tee mieli uhrata tuollaista summaa moiseen...)
Ostin ebaysta käytetyn tunnistimen, mutta liitin onkin erilainen: omassa (211 820 7410) liitin on litteä ja ostamassani (211 821 1958) liitin on neliön muotoinen. Tietääkö kukaan, pitäisikö ostokseni toimia jos vaihtaa liittimen (eli kytkee valkoisen, punaisen ja ruskean johdon kuten alkuperäisessä)?
Vehon diagnoosin mukaan vika on tuossa tunnistimessa, mutta ei tekisi mieli ostaa uutta 430 euron tunnistinmattoa jos vika vaikka onkin muualla (eikä muutenkaan tee mieli uhrata tuollaista summaa moiseen...)
MB 250SL -67
MB 230SL -66 (toistaiseksi osina)
BMW i3
Audi A8 3.0 TDI -04
MB 230SL -66 (toistaiseksi osina)
BMW i3
Audi A8 3.0 TDI -04
Kiitos tiedosta. Täytyypä poiketa Veholla.
Mikä näistä tunnistimista yleensä hajoaa? Itse tunnistinkalvo vai rasiassa oleva piirikortti? Vai kalvon liitäntä piirikorttiin?
Nämä liittimet ovat keltaisia. Toisen tunnistimen johdossa tuo liitin on litteä ja toisen tunnistimen johdossa sama liitin on neliön muotoinen...Cardoc kirjoitti: Jos katsot sitä musta litteä liitintä tarkemin huomat että se on puretavissa ja sieltää irtoa juri neliomuotoinen istuntunnistimen osa.
Mikä näistä tunnistimista yleensä hajoaa? Itse tunnistinkalvo vai rasiassa oleva piirikortti? Vai kalvon liitäntä piirikorttiin?
MB 250SL -67
MB 230SL -66 (toistaiseksi osina)
BMW i3
Audi A8 3.0 TDI -04
MB 230SL -66 (toistaiseksi osina)
BMW i3
Audi A8 3.0 TDI -04
- j.s.lehti.
- Mersumies
- Viestit: 915
- Liittynyt: Su 28.08.2005 22:03
- Paikkakunta: salo
Tunnistin
OLen kyllä vaihtanut näitä tunnistimia Muutaman kymmenen mutta en ole tähän pistokkeeseen kiinnittänyt huomiota näin äkkiseltään tuntuvat samanlaisilta mutta sitä ne eivät ehkä olekkaan mutta sinun mainitsemasi
hinta tuntuu utopistiseltä tai onko pääkaupunki lisä Otan huomenna selvää.Mutta onneksi sinulla ole Mazda 626 en tiedä vuosimallia mutta asiakkaan mukaan tämä tunnistin maksaa 1200,00€ ja 3 tuntia vaihto mutta hänen tunnitimensa saatiin korjattua
hinta tuntuu utopistiseltä tai onko pääkaupunki lisä Otan huomenna selvää.Mutta onneksi sinulla ole Mazda 626 en tiedä vuosimallia mutta asiakkaan mukaan tämä tunnistin maksaa 1200,00€ ja 3 tuntia vaihto mutta hänen tunnitimensa saatiin korjattua
- j.s.lehti.
- Mersumies
- Viestit: 915
- Liittynyt: Su 28.08.2005 22:03
- Paikkakunta: salo
Tunnistimen hinta
Ei niistä tunnistimistä mitään päältäpäin näe mutta se vaan on pimeä ja se siitä
Salon Astrumissa tällainen tunnistin maksaa 187.00€ Vähä vaihtelee
Runkonnumeron mukaan Ja vaihdan sen noin tunnissa.J.s.lehti.
Salon Astrumissa tällainen tunnistin maksaa 187.00€ Vähä vaihtelee
Runkonnumeron mukaan Ja vaihdan sen noin tunnissa.J.s.lehti.
Re: Tunnistimen hinta
Astrumissa 410.00€, tuo edullisempi taitaa olla W210 koriseen.j.s.lehti. kirjoitti: Salon Astrumissa tällainen tunnistin maksaa 187.00€
Kiitos vinkistä kuitenkin.
MB 250SL -67
MB 230SL -66 (toistaiseksi osina)
BMW i3
Audi A8 3.0 TDI -04
MB 230SL -66 (toistaiseksi osina)
BMW i3
Audi A8 3.0 TDI -04
Istuin tunnistin
Jonkinlainen tunnistinhan se on joka reagoi penkin istuin osan painumiseen....kait.
Mitä siitä olisi haittaa vaikka se tieto olisi koko ajan päällä eli jos yhdistäisin oikeat karvat liittimessä. Tietäispä vain että mitkä karvat...
-Arska-
Mitä siitä olisi haittaa vaikka se tieto olisi koko ajan päällä eli jos yhdistäisin oikeat karvat liittimessä. Tietäispä vain että mitkä karvat...
-Arska-
Re: Istuin tunnistin
Siinä on kalvo ja kalvossa lukuisia antureita, jotka tunnistavat istujan "paineen" sekä erillinen musta laatikko, joka "keskustelee" (ilmeisesti radiosignaalin välityksellä) lastenistuimen kanssa. Luulenpa, että istuintunnistimessa ei ole kyse ihan on/off -tyyppisestä katkaisijasta, jonka voisi ohittaa kytkemällä karvat yhteen.-Arska- kirjoitti:Jonkinlainen tunnistinhan se on joka reagoi penkin istuin osan painumiseen....kait.
Mitä siitä olisi haittaa vaikka se tieto olisi koko ajan päällä eli jos yhdistäisin oikeat karvat liittimessä. Tietäispä vain että mitkä karvat...
-Arska-
Ebayssa on myynnissä simulaattoria, jolla voi tämän tapaisen ohituksen tehdä. Haittapuolena on, että mahdollisessa kolarissa repsikan airbagi laukeaa istuttiin penkillä tai ei. Kyseinen laite ei myöskään tunnista lastenistuinta. Eli etupenkille ei turvaistuinta voi laittaa.
MB 250SL -67
MB 230SL -66 (toistaiseksi osina)
BMW i3
Audi A8 3.0 TDI -04
MB 230SL -66 (toistaiseksi osina)
BMW i3
Audi A8 3.0 TDI -04