En minäkään sen tarkka nimeä tiedä Mutta kyllä se Sillä tankin ilmauksen kanssa ja kerää varmaankyllä näitä höyryjä ehkä kosteutta jota ilman
mukana tulee Kyllä minulla aikanaan tällainen oli J.S.Lehti
Tuossa vastaava osa 150. Riippuen rungon numerosta (tai mikä lie onkaan, kun olen vielä melko aloittelija näissä asioissa) Lähde: http://www.detali.ru/cat/oem_mb0.asp?TP=1
Tämä pönttö on/oli muistaakseni ns. 'fuel charcoal canister' johon tulee bensiinistä nouseva höyry tankista heikon check-valven kautta ja siitä se johdetaan imusarjaan.
EPA vaatimuksien täyttämiseksi ne oli oltava ainakin US versioissa aikoinaan. Kun autolla ajettiin FTP75 koe niin sen jälkeen auto tuupattiin ilmatiiviiseen huoneeseen seisomaan ja bensahöyryjä mitattiin tunnin ajalta. Ilman tätä pönttöä autosta tuli raakaa bensahöyryä lattialle eikä auto mennyt testistä läpi.
Vuodesta -73 laatumerkin kanssa kurvaillut.
---------------------------------------------------
'The one that dies with the most expensive toys wins the game'. Words to live by.
W140 + W124.
Sama onko dieseli tai bensavärkki. Ei dieselit mitään erivapauksia saa EPAn silmissä. Hajujenhävityslaite se silti on.
Vuodesta -73 laatumerkin kanssa kurvaillut.
---------------------------------------------------
'The one that dies with the most expensive toys wins the game'. Words to live by.
W140 + W124.