190:nen "vapisee" välillä??
190:nen "vapisee" välillä??
Mistäs tämä nyt sit vois johtua?? eli auto vapisee n. 85 - 95km/h välillä, mutta ei aina, siis välillä pelaa aivan normaalisti. vapina ei tunnu ainoastaan ratissa vaan koko autossa, ja välillä se on todella voimakasta. renkaista se ei johdu koska olen kokeillut eri vanteita. voisiko vapina tulla esim. kardaanista tai perästä? tai automaattilaatikosta? ehdotuksia kaivataan mistä rupean vikaa etsimään...
ex: w201 -91
-
- Sisäänajossa
moi
mulla on samaa ilmeenttynyt mut se on satunnaista ja nopeuden ollessa -95-105. vapina voimakasta mut mielestäni ei tule voimansiirrosta. tälläinen ei vie kun hetken silloin tällöin, olen ajatellu raidettangon päätä jos on väljä tai kun on jo kulunut väljäks tai auraus kulmia.. mut vikaa en ole osannut vielä paikantaa... autoni on w126 280s
Ohjausiskunvaimentaja
Kannattaa ainakin tarkastaa vaimentajan kunto. Ainakin uudemassa Ässässä tuntui vaikuttavan aika paljon juuri tuollaiseen vikaan.
- A.Viertola
- Vakiokalustoa
Samaa vikaa täälä myös.. Raidetangot juuri vaihdettu molemmin puolin ja käytetty katsastuksessa juuri että muita väljiä paikkoja ei pitäisi olla nivelten osalta.. Joten seuraavaksi taitaapi mennä vaihtoon se vaimennin, simpukkaa pitäis myös kiristää.. Voisko osa tärinästä rattiin tulla sieltä? Entäs voisiko kartaanin tukilaakeri aiheuttaa sen tärinän jos kulunut? Mahdollisia vikapaikkoja tuohon tärinään taitaa löytyä lukemattomia.. 

MB W210 230E -96
MB 190E -85 Autom.

MB 190E -85 Autom.