Turbon imupuolelle eli ennen ahdinta. Tai teet öljynkerääjään ja laitat huohottimen siihen. Pitää ahtoputket ja imusarjanpuhtaana, mutta eipä sitä tuossa mahda paljo olla haittaa siitä.
Onko tuo kuvan kone ihan oikeesti Intiassa tehty ? Jos on niin tuohan olis nätti Geländeriinkin...paljonkohan on rupian kurssi... Tosiaan eikös kuvan kone ole joku om61x ?
Pitkä rimpsu entisiä joista ainakin kuusi Mersua.
Nykyiset
GLK 220 cdi Emäntä ajelee
ML 270 cdi Allekirjoittanut ajelee
MB 312 Frankia Reissu auto
SLK 230 Kompressor Kesä auto
Valmistavat lisenssillä. Aika hauskaa kun miettii että OM616 taitaa olla 60-luvun puolenvälin peruja. Nimenomaan maastureissa noita Intiassa käyttävät:
Aamutöhnässä luin että OM 606...Kyllä 616 sukujuuret on -60 luvun alkupuolelta W 110:stä vaikkakin moottorin tyyppi on OM 621
Pitkä rimpsu entisiä joista ainakin kuusi Mersua.
Nykyiset
GLK 220 cdi Emäntä ajelee
ML 270 cdi Allekirjoittanut ajelee
MB 312 Frankia Reissu auto
SLK 230 Kompressor Kesä auto
HMK kirjoitti:Aamutöhnässä luin että OM 606...Kyllä 616 sukujuuret on -60 luvun alkupuolelta W 110:stä vaikkakin moottorin tyyppi on OM 621
Näin on,tosin runkolaakereita lisättiin kolmesta viiteen sittemmin kun OM615 jne tuli tuotantoon kuningas moottorin ollessa OM617 eli 3:n litran versio .616 moottori tuli markkinoille vuonna 73 W115 240D:hen ja 617 vuonna 75 samaan koppaan.