
Ostin Motonetistä sen rekisterikilven alle laitettavan telineen - oli huomattavan paksua rautaa, eikä mikään peltiläpyskä! Halpakin oli; alle 10 euroa.
Nostin konepellin Väyrysestä ylös ja otin syylarin suojana olleen muoviritilän pois ( siinä päällä on kaksi kpl ristipääruuvarilla 90 astetta käännettävää klipsiä, jotka kääntämällä härveli nousee pois).
Tämän jälkeen porasin näkyvillä olevan puskurin teräsosan yläpinnasta läpi 7mm reiät - ja kiinnitin tuon ostamani härvelin VAAKATASOON siihen puskurin päälle 8 mm pulteilla. Kun levyä en saanut ihan puskuriin asti, nioin laitoin sinne alle mutterit korokkeeksi, joiden läpi ne 8 mm pultit kiristin siihen puskuriin.
On tiukka, eikä heilu tai tärise. Ei tarvitse tukia. Hiukan ulos ne tulivat, mutta muuten ei sopisikaan konepeltiä avaamaan.
Vetäisin Väyrysen omista pitkien polttimoista johdot irti siellä lampun sisällä ja ilman mitään lisäreleitä samoista johdoista jatkoin johdotusta näille uusielle pitkille. Hellan 3000:lle.
Hyvin palaa ja on lailliset. Alkuperäisissä pitkissä palaa enää ne parkit. Saan tietenkin vaikkapa kesän ajaksi systeemin helposti pois ja palautettua auton omat pitkät; vain kaksi 8 mm pulttia pois ja lamppujen johdot takaisin omalle paikalleen.