Tulossa 300 TDT -84
Tulossa 300 TDT -84
No niin, pitkän ajan haave on toteutumassa, 123 -korinen, 300 TDT nousee koko ajan kohti Suomea ja on kohta ajossa. Mukava vertailla mikä on oikea auto 300 CE -88, 300 TDT -90 vaiko 300 TDT -84. Kaikki luonnollisesti automaatilla.
Veikkaan, että vanha rouva 123 pesee mennen tullen nuorikot, vaikka toki 124 korinenkin on lähes ajettava ja melkein luotettava.
Veikkaan, että vanha rouva 123 pesee mennen tullen nuorikot, vaikka toki 124 korinenkin on lähes ajettava ja melkein luotettava.
300 TDT -84
300E 4Matic -88
300 D -87
GSX 1400
Exät:
124: 3 x 200D , 3 x 300D, 1 x 300 CE, 1 x 300 TDT
123: 1 x 300D
300E 4Matic -88
300 D -87
GSX 1400
Exät:
124: 3 x 200D , 3 x 300D, 1 x 300 CE, 1 x 300 TDT
123: 1 x 300D
Onnea! Kerropa lisää autosta. Varusteet, väri, kunto, historia, sarjanumero...? Meillä on muuten aika samanlainen tuo automaku
.

Näissä merkeissä
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
2000 E 430 T 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1983 300 TD Turbodiesel
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
2000 E 430 T 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1983 300 TD Turbodiesel
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi
Katotaanpa noita yksityiskohtia tarkemmin kun auto saapuu Suomeen. Noitahan ei ole kovinkaan usein tarjolla hyväkuntoisena, farkkuna ja oikeana, alkuperäisenä turbona. Automaatti (onko muuten vakiovaruste myös 123 TDT:ssä?) siinä tietenkin on, sähkölasit ja kattoluukku. Koiranverkko löytyy. Väri metalli harmaa. Täytyy katsoa tarkemmin kun tulee suomeen, en ollut varusteista kovinkaan kiinnostunut ostohetkellä, pääasia oli, että saa auton ostettua.
Oli helppo ostaa kun pitkään olen etsinyt eikä niitä vaan ole ollut tarjolla. Soittaessani myyjälle kysyin ensimmäisenä pankkiyhteydet, sitten siirryttiin keskustelemaan muista käytännön järjestelyistä...
Oli helppo ostaa kun pitkään olen etsinyt eikä niitä vaan ole ollut tarjolla. Soittaessani myyjälle kysyin ensimmäisenä pankkiyhteydet, sitten siirryttiin keskustelemaan muista käytännön järjestelyistä...
300 TDT -84
300E 4Matic -88
300 D -87
GSX 1400
Exät:
124: 3 x 200D , 3 x 300D, 1 x 300 CE, 1 x 300 TDT
123: 1 x 300D
300E 4Matic -88
300 D -87
GSX 1400
Exät:
124: 3 x 200D , 3 x 300D, 1 x 300 CE, 1 x 300 TDT
123: 1 x 300D
Kyllä automaatti on vakiona. Onkohan paljonkin ajettu? Ilmeisesti Keski-Euroopasta tuot?
Näissä merkeissä
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
2000 E 430 T 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1983 300 TD Turbodiesel
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
2000 E 430 T 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1983 300 TD Turbodiesel
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi
Nyt on sauhut otettu. Auto on selvästi arvo laite ja tehty herrasmiehiä varten. Ulkonäkö on juhlava (väri 735 metalli hopea). Ajo on isolla autolla ajoa, ei tarvitse puhua "ison auton tunnusta", niin kuin joku voortti viesta mies minulle kerran pokkana selitti.
Pesee nuorempansa mennen tullen. Toivottavasti kukaan ei taas nokkaannu tästä kommentista ja ala selittää myyntimiesten totuudeksi tekemiä turvalaite höpötyksiä.
Nyt täytyy perehtyä tämän auton huoltokuvioihin. Ilokseni sain heti huomata, että öljynsuodatin on oikean suodattimen kokoinen, eikä lähes japanilaismitoitettu kuten nuoremmassa polvessa. Luulenpa, että kaikissa muissakin asioissa tulee vaikutelma olemaan sama.
Pesee nuorempansa mennen tullen. Toivottavasti kukaan ei taas nokkaannu tästä kommentista ja ala selittää myyntimiesten totuudeksi tekemiä turvalaite höpötyksiä.
Nyt täytyy perehtyä tämän auton huoltokuvioihin. Ilokseni sain heti huomata, että öljynsuodatin on oikean suodattimen kokoinen, eikä lähes japanilaismitoitettu kuten nuoremmassa polvessa. Luulenpa, että kaikissa muissakin asioissa tulee vaikutelma olemaan sama.
300 TDT -84
300E 4Matic -88
300 D -87
GSX 1400
Exät:
124: 3 x 200D , 3 x 300D, 1 x 300 CE, 1 x 300 TDT
123: 1 x 300D
300E 4Matic -88
300 D -87
GSX 1400
Exät:
124: 3 x 200D , 3 x 300D, 1 x 300 CE, 1 x 300 TDT
123: 1 x 300D
Se on hieno auto tuo W123 TDT. Ollut tosi kallis uutena. Mukava, että olet tyytyväinen. Kyllä ne on muutkin asiat kunnolla mitoitettu, tuo OM617 turbo kone varsinkin on aika jykevästi rakennettu. Onko minkä värinen sisustus sinulla tuossa? Tuossa olet täysin oikeassa, että pesee nuorempansa!
Oletko tähän sivustoon tutustunut? W123-turbodiesel.de
Oletko tähän sivustoon tutustunut? W123-turbodiesel.de
V123 & W123
V123 langin osia saa tarjota!
V123 langin osia saa tarjota!
Sisustus on cloth anthracite (051). Joo, kyllä hyvältä laitteelta tuntuu. Tuota nettiosoitetta selailin kun odottelin autoa, siellähän on juurikin samanvärinen. Kävin tänään, siis eilen ostamassa kolme muovikassillista liikkuvia osia ja nesteitä. Eivät näköjään tosiaankaan maksa hirveitä. Huominen, siis tämä päivä meneekin niitä paikalleen laitellessa. Eihän auto tunnu omalta ennen kuin sitä on päivän pari ropannut. Saapa nähdä miten mopo lähtee käsistä eli vaihdattaako se pikku hiljaa kaikki hiemankin pölyiset osat.
300 TDT -84
300E 4Matic -88
300 D -87
GSX 1400
Exät:
124: 3 x 200D , 3 x 300D, 1 x 300 CE, 1 x 300 TDT
123: 1 x 300D
300E 4Matic -88
300 D -87
GSX 1400
Exät:
124: 3 x 200D , 3 x 300D, 1 x 300 CE, 1 x 300 TDT
123: 1 x 300D
Saksasta löytyi pitkän etsinnän jälkeen. Kustannukset ovat olleet linjassa auton kanssa.
Kävin viikonloppuna auton alla ja pohja on kuin tehtaan jäljiltä, ovet ja takaluukku ehjät. Ensitöikseen auto suojataan niin hyvin kuin vain voi. Onneksi on tuttu Mersumies suojaaja, joka ymmärtää mistä autosta on kyse, joten lopputuloksesta ei voi tinkiä. Sisälokasuojat kiinni ja eikun ajoon.
Onpa ilo huoltaa tuota laitetta, tilaa riittävästi, ruuvit ja pultit mitoitettu siten että ne ei ihan katkeile käsiin. Suunnittelija on selvästi muistanut huoltajaa. Ja se rakenteiden jyhkeys ja yksinkertaisuus.
Kävin viikonloppuna auton alla ja pohja on kuin tehtaan jäljiltä, ovet ja takaluukku ehjät. Ensitöikseen auto suojataan niin hyvin kuin vain voi. Onneksi on tuttu Mersumies suojaaja, joka ymmärtää mistä autosta on kyse, joten lopputuloksesta ei voi tinkiä. Sisälokasuojat kiinni ja eikun ajoon.
Onpa ilo huoltaa tuota laitetta, tilaa riittävästi, ruuvit ja pultit mitoitettu siten että ne ei ihan katkeile käsiin. Suunnittelija on selvästi muistanut huoltajaa. Ja se rakenteiden jyhkeys ja yksinkertaisuus.
300 TDT -84
300E 4Matic -88
300 D -87
GSX 1400
Exät:
124: 3 x 200D , 3 x 300D, 1 x 300 CE, 1 x 300 TDT
123: 1 x 300D
300E 4Matic -88
300 D -87
GSX 1400
Exät:
124: 3 x 200D , 3 x 300D, 1 x 300 CE, 1 x 300 TDT
123: 1 x 300D
Hyvinkin paljon onnea ehkäpä maailman ihanimman "järkiauton" hankinnasta. Kuvia odottelen miekin.
Onko se mainitsemas koiraverkko pelkkä koiraverkko, vai kuiteski doppelrollo?
Onko se mainitsemas koiraverkko pelkkä koiraverkko, vai kuiteski doppelrollo?
Ajossa, kukin vuorollaan:
w126 300 SEL -89
w124 300CE -90
w124 250D -90
w463 300GD -91 (OM606)
w168 A160 Avantgarde -01
w638 Vito 110CDI -03
Parempia aikoja oottamassa:
w123 200D -83 "talleissa ei tapahdu" since 2001
w124 200D -92
s124 E300 T 4matic -94
s210 E290 Turbodiesel Elegance -96 x2
w210 e280 4matic Classic -97
Elämäni ex: w123 230E automatic - 84 (2004-2020)
w126 300 SEL -89
w124 300CE -90
w124 250D -90
w463 300GD -91 (OM606)
w168 A160 Avantgarde -01
w638 Vito 110CDI -03
Parempia aikoja oottamassa:
w123 200D -83 "talleissa ei tapahdu" since 2001
w124 200D -92
s124 E300 T 4matic -94
s210 E290 Turbodiesel Elegance -96 x2
w210 e280 4matic Classic -97
Elämäni ex: w123 230E automatic - 84 (2004-2020)
Täältäkin onnea ikiliikkujain kuninkaan tuoreelle omistajalle !
Itsellä vain vapaastiläähättävä sedani.
Kuvia ois kiva nähdä...
T; Wade
Itsellä vain vapaastiläähättävä sedani.
Kuvia ois kiva nähdä...
T; Wade
* Mustanaamion Mersulla on 320 hevosen voimat. *
- postmodernin asfalttiviidakon sananlasku
* Parta ajetaan Braunilla, tiet Mersulla.
W210 E220 CDI Aut. "My Little Puavo"
V140 S500L vm. 95 "Tantor"
C124 300CE vm. 88 "Claudia"
S124 300TD 4Matic vm. 92 "Wunderwagen"
W124 220E Aut. vm. 92 (rouvan edustusvaunu)
W123 300D 5 v.man vm. 83 (varaosa-auto)
British Leyland Mini1000 Special DeLuxe vm. 79 (kestävää kehitystä vsta 1988)
- postmodernin asfalttiviidakon sananlasku
* Parta ajetaan Braunilla, tiet Mersulla.
W210 E220 CDI Aut. "My Little Puavo"
V140 S500L vm. 95 "Tantor"
C124 300CE vm. 88 "Claudia"
S124 300TD 4Matic vm. 92 "Wunderwagen"
W124 220E Aut. vm. 92 (rouvan edustusvaunu)
W123 300D 5 v.man vm. 83 (varaosa-auto)
British Leyland Mini1000 Special DeLuxe vm. 79 (kestävää kehitystä vsta 1988)
Mitäs tälle autolle kuuluu? Joko ois kuvia



Ajossa, kukin vuorollaan:
w126 300 SEL -89
w124 300CE -90
w124 250D -90
w463 300GD -91 (OM606)
w168 A160 Avantgarde -01
w638 Vito 110CDI -03
Parempia aikoja oottamassa:
w123 200D -83 "talleissa ei tapahdu" since 2001
w124 200D -92
s124 E300 T 4matic -94
s210 E290 Turbodiesel Elegance -96 x2
w210 e280 4matic Classic -97
Elämäni ex: w123 230E automatic - 84 (2004-2020)
w126 300 SEL -89
w124 300CE -90
w124 250D -90
w463 300GD -91 (OM606)
w168 A160 Avantgarde -01
w638 Vito 110CDI -03
Parempia aikoja oottamassa:
w123 200D -83 "talleissa ei tapahdu" since 2001
w124 200D -92
s124 E300 T 4matic -94
s210 E290 Turbodiesel Elegance -96 x2
w210 e280 4matic Classic -97
Elämäni ex: w123 230E automatic - 84 (2004-2020)
Kuulostaa hyvältä! Ja entistä suurempi hinku ois nähä kuvia kyseisestä autosta!
Ajossa, kukin vuorollaan:
w126 300 SEL -89
w124 300CE -90
w124 250D -90
w463 300GD -91 (OM606)
w168 A160 Avantgarde -01
w638 Vito 110CDI -03
Parempia aikoja oottamassa:
w123 200D -83 "talleissa ei tapahdu" since 2001
w124 200D -92
s124 E300 T 4matic -94
s210 E290 Turbodiesel Elegance -96 x2
w210 e280 4matic Classic -97
Elämäni ex: w123 230E automatic - 84 (2004-2020)
w126 300 SEL -89
w124 300CE -90
w124 250D -90
w463 300GD -91 (OM606)
w168 A160 Avantgarde -01
w638 Vito 110CDI -03
Parempia aikoja oottamassa:
w123 200D -83 "talleissa ei tapahdu" since 2001
w124 200D -92
s124 E300 T 4matic -94
s210 E290 Turbodiesel Elegance -96 x2
w210 e280 4matic Classic -97
Elämäni ex: w123 230E automatic - 84 (2004-2020)
Laite ajossa. Maali on nyt virheetön ja alusta käyty täysin läpi -> ei huomautettavaa ja säästämätön suojaus päälle.
Ensimmäisen viikon aikana pääsi kertymään 2000 kpl kilometrejä. Havaintoja:
- kuten sanottu, ison auton tuntu, kulku todella loihakkaa. Tarpeitteni mukaisessa pitkän matkan ajossa parempi tuntuma kuin Mersun nuoremmassa versiossa.
- Sisämelu hieman suurempi kuin nuoremmassa, mutta suomi nopeuksissa varsin hiljainen.
- alusta jotenkin "vastaanottavaisempi", töyssyt menevät kepeämmin.
- kone käy kuten koneen kuuluukin eli ei ole hissuttelua.
- tilaa enemmän kuin 124
- menee suoraan, todella suoraan
- tänään myrsky tuuli (ajoin 400 km), mutta missä vaikutus? Tuuli ei tunnu laisinkaan.
- auton yleisilme on miehekäs. Ei hinttimäisiä piirteitä.
- ovet, takaluukku, konepelti, ovenkahvat, säätimet jne täsmällisiä, ei huomautettavaa. Todella ihailtavia yksityiskohtia, miten voivat olla vuosikymmenien käytön jälkeen uutta vastaavassa kunnossa.
- "rankaisin" hieman kuningasta ja ajoin muutaman sata kilometriä mittari nopeutta 140-150 -> ominaisuudet ovat hyvät, ei muutosta verrattuna alempiin nopeuksiin. Lupaan kuitenkin jatkossa ajaa vain arvoauton imagoon sopivia nopeuksia.
- kulutus noin litran enemmän kuin 124:ssä.
- kaikki huolto ja kuluvien osien vaihto yksinkertaista, ei tarvita opaskirjoja.
- lämpöä riittää, ei todellakaan tarvitse ihmetellä kylmiä varpaita.
- ei huurre ongelmia, 124 300 TDT:ssä takalasit helposti huurussa. 123 300 TDT:ssä ei tätä ongelmaa.
Mutta mitäs siinä, jokainen ko korimalliin tutustunut tietää missä mennään.
Nyt alkaa puunaus vaihe, jokaisen yksityiskohdan täytyy olla juuri samoin kuin ne olivat vuonna 1984 kun auto näki päivänvalon tuotantolinjan päässä.
Ensimmäisen viikon aikana pääsi kertymään 2000 kpl kilometrejä. Havaintoja:
- kuten sanottu, ison auton tuntu, kulku todella loihakkaa. Tarpeitteni mukaisessa pitkän matkan ajossa parempi tuntuma kuin Mersun nuoremmassa versiossa.
- Sisämelu hieman suurempi kuin nuoremmassa, mutta suomi nopeuksissa varsin hiljainen.
- alusta jotenkin "vastaanottavaisempi", töyssyt menevät kepeämmin.
- kone käy kuten koneen kuuluukin eli ei ole hissuttelua.
- tilaa enemmän kuin 124
- menee suoraan, todella suoraan
- tänään myrsky tuuli (ajoin 400 km), mutta missä vaikutus? Tuuli ei tunnu laisinkaan.
- auton yleisilme on miehekäs. Ei hinttimäisiä piirteitä.
- ovet, takaluukku, konepelti, ovenkahvat, säätimet jne täsmällisiä, ei huomautettavaa. Todella ihailtavia yksityiskohtia, miten voivat olla vuosikymmenien käytön jälkeen uutta vastaavassa kunnossa.
- "rankaisin" hieman kuningasta ja ajoin muutaman sata kilometriä mittari nopeutta 140-150 -> ominaisuudet ovat hyvät, ei muutosta verrattuna alempiin nopeuksiin. Lupaan kuitenkin jatkossa ajaa vain arvoauton imagoon sopivia nopeuksia.
- kulutus noin litran enemmän kuin 124:ssä.
- kaikki huolto ja kuluvien osien vaihto yksinkertaista, ei tarvita opaskirjoja.
- lämpöä riittää, ei todellakaan tarvitse ihmetellä kylmiä varpaita.
- ei huurre ongelmia, 124 300 TDT:ssä takalasit helposti huurussa. 123 300 TDT:ssä ei tätä ongelmaa.
Mutta mitäs siinä, jokainen ko korimalliin tutustunut tietää missä mennään.
Nyt alkaa puunaus vaihe, jokaisen yksityiskohdan täytyy olla juuri samoin kuin ne olivat vuonna 1984 kun auto näki päivänvalon tuotantolinjan päässä.
Viimeksi muokannut Janne, La 02.02.2008 08:52. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
300 TDT -84
300E 4Matic -88
300 D -87
GSX 1400
Exät:
124: 3 x 200D , 3 x 300D, 1 x 300 CE, 1 x 300 TDT
123: 1 x 300D
300E 4Matic -88
300 D -87
GSX 1400
Exät:
124: 3 x 200D , 3 x 300D, 1 x 300 CE, 1 x 300 TDT
123: 1 x 300D
Tähän autoon voi todella tykästyä. Tällä hetkellä auto on jokapaiväisessä käytössä ka kilometrit vuodelle noin 70 tkm. Taitaa olla luonnevikaa, mutta mieltymys on ihan aitoa, jotain kummallista tunnelmaa näissä laitteissa on.
Laitan kuvia lähiviikkoina kun saan kiireet vähemmälle, kohteen kuvauskuntoon ja kuvattua. Joku voisi vinkata miten niitä kuvia tänne laitetaan jahka aika koittaa.
Lupaan myös kevään myötä vapauttaa tämän yksilön arkipäivän palveluksesta ja se pääsee viettämään ansaittuja eläkepäiviä lämpöiseen talliin. Kuitenkaan en vapauta sitä jatkuvasta puunauksesta ja kirkkaiden pakkaspäivien voiteluaineita levittävästä muutaman kilometrin ajolenkistä silloin tällöin. Lämpöisestä hoitopaikastaan se ilmestyy varsinaisille ajolenkeille aiheuttamaan kateutta naapurustossa ainoastaan kun kelit ovat lämpöiset ja kuivat.
Laitan kuvia lähiviikkoina kun saan kiireet vähemmälle, kohteen kuvauskuntoon ja kuvattua. Joku voisi vinkata miten niitä kuvia tänne laitetaan jahka aika koittaa.
Lupaan myös kevään myötä vapauttaa tämän yksilön arkipäivän palveluksesta ja se pääsee viettämään ansaittuja eläkepäiviä lämpöiseen talliin. Kuitenkaan en vapauta sitä jatkuvasta puunauksesta ja kirkkaiden pakkaspäivien voiteluaineita levittävästä muutaman kilometrin ajolenkistä silloin tällöin. Lämpöisestä hoitopaikastaan se ilmestyy varsinaisille ajolenkeille aiheuttamaan kateutta naapurustossa ainoastaan kun kelit ovat lämpöiset ja kuivat.
300 TDT -84
300E 4Matic -88
300 D -87
GSX 1400
Exät:
124: 3 x 200D , 3 x 300D, 1 x 300 CE, 1 x 300 TDT
123: 1 x 300D
300E 4Matic -88
300 D -87
GSX 1400
Exät:
124: 3 x 200D , 3 x 300D, 1 x 300 CE, 1 x 300 TDT
123: 1 x 300D
15 tkm testiajoa hopeanuolella tehty. Ei vaikutusta. Nuorempaa TDT:tä olen koestanut 100 tkm:llä. Taitaa iskarin alapää vähän kolauttaa. Tähän se Mersun laatu on näköjään mennyt, pitää iskarit vaihtaa 20 v/500 tkm välein. Toivottavasti tuo 123 korinen kestää etes vähän paremmin, ei viittis jatkuvasti olla iskarin tahi oletettavan puslan vaihdossa. Tympeetä kun puskee 400-800 tkm ja joutuu vaihtamaan vaikkapa 13 eur maksavat koiranluut. Semmosta on tää rahanmeno noihin alustanosiin että kohta pitää laittaa priimium volvo niin pääsis kohtuu kustannuksiin.
Miten ne kuvat laitetaan tänne?
Miten ne kuvat laitetaan tänne?
300 TDT -84
300E 4Matic -88
300 D -87
GSX 1400
Exät:
124: 3 x 200D , 3 x 300D, 1 x 300 CE, 1 x 300 TDT
123: 1 x 300D
300E 4Matic -88
300 D -87
GSX 1400
Exät:
124: 3 x 200D , 3 x 300D, 1 x 300 CE, 1 x 300 TDT
123: 1 x 300D
Ensin menet http://imageshack.us/Janne kirjoitti:Miten ne kuvat laitetaan tänne?
Sieltä klikkaat ensin tuota "Selaa..." painiketta, sitten etsit sieltä valikosta kuvan jonka haluat näytille.
Kun kuva valittu, paina "Host it!"
Avautuu toinen sivu, kelaa sivun alalaitaan ja kopioi alin linkki (perässä lukee: Direct link to image)
Sitten vaan liität sen tänne ja muut näkevät kuvan linkkiä klikkaamalla

Tjaa, olisiko kyseessä paras koskaan tehty käyttöauto?
Parasta taitaa olla tuo elektroniikan vähäisyys ja huippuun
hiottu huollettavuus kulutusosissa ja muiden osien oikea mitoitus.
Itse pidin kovasti 123:sta. Se vaihtuikin sitten uuteen 202:en.
Nyt on 124 TDT 4-matic, kun tuolle nelivedolle on tarvetta.
Viimeksi eilen juutuin sen kanssa 30 sentin hankeen, kun oli ylämäki
ja iso kärry perässä. Pienellä temppuilulla saatiin yhdistelmä mäen
päälle ja lastattua täyteen märkää puutavaraa ja kunnialla kotiin.
Kuvia odotetaan jännityksellä.
Parasta taitaa olla tuo elektroniikan vähäisyys ja huippuun
hiottu huollettavuus kulutusosissa ja muiden osien oikea mitoitus.
Itse pidin kovasti 123:sta. Se vaihtuikin sitten uuteen 202:en.
Nyt on 124 TDT 4-matic, kun tuolle nelivedolle on tarvetta.
Viimeksi eilen juutuin sen kanssa 30 sentin hankeen, kun oli ylämäki
ja iso kärry perässä. Pienellä temppuilulla saatiin yhdistelmä mäen
päälle ja lastattua täyteen märkää puutavaraa ja kunnialla kotiin.
Kuvia odotetaan jännityksellä.
bäkström kirjoitti:Ensin menet http://imageshack.us/Janne kirjoitti:Miten ne kuvat laitetaan tänne?
Sieltä klikkaat ensin tuota "Selaa..." painiketta, sitten etsit sieltä valikosta kuvan jonka haluat näytille.
Kun kuva valittu, paina "Host it!"
Avautuu toinen sivu, kelaa sivun alalaitaan ja kopioi alin linkki (perässä lukee: Direct link to image)
Sitten vaan liität sen tänne ja muut näkevät kuvan linkkiä klikkaamalla
Tuo imageshack toimii kyllä, mutta mielestäni Photobucket on näppärämpi eikä tule mitään muuta törkyä esille, kun katsoo kuvia. Eli tuonne Photobucket sivustolle, kun rekisteröityy niin sinne on helppo ladata kuvia koneelta ja siellä sitten tulee valmiit osoitteet, ym joilla ne saa tänne näkymään. Kuvia olisi mielenkiintoista nähdä.
V123 & W123
V123 langin osia saa tarjota!
V123 langin osia saa tarjota!
Lyhyen kokemukseni mukaan voin varmistaa että käyttöautona W123 300 TDT on vähintään riittävän hyvä. Mitattuna millä tahansa mittarilla.JarkkoN kirjoitti:Tjaa, olisiko kyseessä paras koskaan tehty käyttöauto?
Parasta taitaa olla tuo elektroniikan vähäisyys ja huippuun
hiottu huollettavuus kulutusosissa ja muiden osien oikea mitoitus.
Täytyy lähiaikoina testata digikameraa ja kokeilla saisko kuvat tänne.
300 TDT -84
300E 4Matic -88
300 D -87
GSX 1400
Exät:
124: 3 x 200D , 3 x 300D, 1 x 300 CE, 1 x 300 TDT
123: 1 x 300D
300E 4Matic -88
300 D -87
GSX 1400
Exät:
124: 3 x 200D , 3 x 300D, 1 x 300 CE, 1 x 300 TDT
123: 1 x 300D
[/quote]
Lyhyen kokemukseni mukaan voin varmistaa että käyttöautona W123 300 TDT on vähintään riittävän hyvä. Mitattuna millä tahansa mittarilla.[/quote]
300 CEA - 88 on myyty.
Oliskohan pikkumersu 190 2.3 A hyvä, Coupen tilalle? Vaimolle?
Lyhyen kokemukseni mukaan voin varmistaa että käyttöautona W123 300 TDT on vähintään riittävän hyvä. Mitattuna millä tahansa mittarilla.[/quote]
300 CEA - 88 on myyty.
Oliskohan pikkumersu 190 2.3 A hyvä, Coupen tilalle? Vaimolle?
300 TDT -84
300E 4Matic -88
300 D -87
GSX 1400
Exät:
124: 3 x 200D , 3 x 300D, 1 x 300 CE, 1 x 300 TDT
123: 1 x 300D
300E 4Matic -88
300 D -87
GSX 1400
Exät:
124: 3 x 200D , 3 x 300D, 1 x 300 CE, 1 x 300 TDT
123: 1 x 300D
Voi prkl.Janne kirjoitti:15 tkm testiajoa hopeanuolella tehty. Ei vaikutusta. Nuorempaa TDT:tä olen koestanut 100 tkm:llä. Taitaa iskarin alapää vähän kolauttaa. Tähän se Mersun laatu on näköjään mennyt, pitää iskarit vaihtaa 20 v/500 tkm välein. Toivottavasti tuo 123 korinen kestää etes vähän paremmin, ei viittis jatkuvasti olla iskarin tahi oletettavan puslan vaihdossa. Tympeetä kun puskee 400-800 tkm ja joutuu vaihtamaan vaikkapa 13 eur maksavat koiranluut. Semmosta on tää rahanmeno noihin alustanosiin että kohta pitää laittaa priimium volvo niin pääsis kohtuu kustannuksiin.
Miten ne kuvat laitetaan tänne?

Työkalu: W205 C300e -20 4Matic A Business Avantgarde (rivi-4 bensa-turbo, plug-in sähkö, 4-veto, automaatti 9-v, hopea), 10 000 km
Museorekisteröity helmi (jo Paappa aikoinaan...): W111 220S -64 (rivi-6, rattivaihde 4-v, musta), 85 000 km
EX: W205 C350e -17 Elegance (rivi-4 bensa-turbo, plug-in sähkö, airmatic, automaatti 7-v, hopea), 95 000 km
EX: W210 E320CDI -00 Classic (rivi-6, automaatti 5-v, hopea), 540 000 km
- Ensin koitetaan järkee, sitten voimaa ja sittenkin on vielä konevoimaa -
Museorekisteröity helmi (jo Paappa aikoinaan...): W111 220S -64 (rivi-6, rattivaihde 4-v, musta), 85 000 km
EX: W205 C350e -17 Elegance (rivi-4 bensa-turbo, plug-in sähkö, airmatic, automaatti 7-v, hopea), 95 000 km
EX: W210 E320CDI -00 Classic (rivi-6, automaatti 5-v, hopea), 540 000 km
- Ensin koitetaan järkee, sitten voimaa ja sittenkin on vielä konevoimaa -
Makuasioista ei sovi riidellä, mutta
minun mielestä 123 farkku on parhaimman näköinen auto (varsinkin sivuprofiili), ns karvalakki autoista, joihin normaali ihmisellä on varaa.
60-luvun super kalliit sportit on tietysti asia erikseen...
"123 farkku on kaikkien perhefarmareiden äiti!"
minun mielestä 123 farkku on parhaimman näköinen auto (varsinkin sivuprofiili), ns karvalakki autoista, joihin normaali ihmisellä on varaa.
60-luvun super kalliit sportit on tietysti asia erikseen...
"123 farkku on kaikkien perhefarmareiden äiti!"

Timo P
Hyvinkää
211/ 220CDI (-05)
ex. 210/ 200CDI (-02)
ex. 123/ 240D (-83)
ex. 123/ 240TD (-78/-84)
ex. 123/ 200B (-80) (Made in South Africa)
ex. 116/ 280S (-75)
ex. 115/ 220D (-71)
Land Rover Series III 109" (-77)
ex. Land Rover Series III 88" (-76)
Ural M63 "Suomi-pyörä" (-72)
Hyvinkää
211/ 220CDI (-05)
ex. 210/ 200CDI (-02)
ex. 123/ 240D (-83)
ex. 123/ 240TD (-78/-84)
ex. 123/ 200B (-80) (Made in South Africa)
ex. 116/ 280S (-75)
ex. 115/ 220D (-71)
Land Rover Series III 109" (-77)
ex. Land Rover Series III 88" (-76)
Ural M63 "Suomi-pyörä" (-72)