Mercedes ja REST nappi
Mercedes ja REST nappi
Moi
Jos olen oikein ymmärtänyt, niin rest nappi tuottaa koneen jälkilämpöä
sisälle silloin kun auto seisoo. Mutta miten ? Jos menen kauppaan ja otan avaimet mukaan, niin miten se toimii. Tuntuu että ilman virtaa ei ole mitään vaikutusta, enkä tietenkään jätä avaimia autoon tai virtaa päälle jos lähden pois joksikin aikaa. Auto on MB 129 SL -91
Jos olen oikein ymmärtänyt, niin rest nappi tuottaa koneen jälkilämpöä
sisälle silloin kun auto seisoo. Mutta miten ? Jos menen kauppaan ja otan avaimet mukaan, niin miten se toimii. Tuntuu että ilman virtaa ei ole mitään vaikutusta, enkä tietenkään jätä avaimia autoon tai virtaa päälle jos lähden pois joksikin aikaa. Auto on MB 129 SL -91
Kyllä elämässä aina jotain helppoakin on. Jos ei voi pidättää itkuaan, on helppo pidättää naurua.
Kiitos vinkistä. Kun koitin moista nappia niin en kuullut hurinaa, mutta koitetaan uudestaan seuraavalla kauppa reissulla. Lisäksi muistan vielä yhden neuvon joka annettiin aikaisemmin toisen ongelman yhteydessä.
Pitäisi mennä ja ostaa Veholta käyttöohjekirja. Jotenkin vaan ajattelee ettei sitä tarvitse.
Pitäisi mennä ja ostaa Veholta käyttöohjekirja. Jotenkin vaan ajattelee ettei sitä tarvitse.

Kyllä elämässä aina jotain helppoakin on. Jos ei voi pidättää itkuaan, on helppo pidättää naurua.
Ei sieltä hurinaa kuulu, mutta lämpöä tulee tasasen tappavaan tahtiin.koja kirjoitti:Kiitos vinkistä. Kun koitin moista nappia niin en kuullut hurinaa, mutta koitetaan uudestaan seuraavalla kauppa reissulla. Lisäksi muistan vielä yhden neuvon joka annettiin aikaisemmin toisen ongelman yhteydessä.
Pitäisi mennä ja ostaa Veholta käyttöohjekirja. Jotenkin vaan ajattelee ettei sitä tarvitse.
Perinteitä pitää kunnioittaa.
Tätä samaista ominaisuutta tuossa iteki käyttelin ja tuli mieleen että miten kauan se puhaltelee, onko joku tietty aika vai tietty nesteen lämpötila millon lopettaa..?
Sen huomasin että 20 minuutin kauppareissu -10 asteen kelissä ehti puottaa lämpömittarin ihan nollille, jos ei restiä käytä ni lämpömittari ehtii laskee suunnilleen yhen viivanvälin tuossa ajassa.
Sen huomasin että 20 minuutin kauppareissu -10 asteen kelissä ehti puottaa lämpömittarin ihan nollille, jos ei restiä käytä ni lämpömittari ehtii laskee suunnilleen yhen viivanvälin tuossa ajassa.
Ajossa: S202 200cdi A -00
Edesmenneet:
-W202 200cdi A -99
-S203 270cdi A -05
-W203 230 V6 -05
-W202 280 A -93
-W202 220d -98
-W201 190d -84
Edesmenneet:
-W202 200cdi A -99
-S203 270cdi A -05
-W203 230 V6 -05
-W202 280 A -93
-W202 220d -98
-W201 190d -84
Puoli tuntia se puhaltelee. Taukolämppäriä kannattaa ihan oikeastikin käyttää, jopa muutaman kerran kesäkaudellakin; ei mene kiertovesipumppu jumiin niin herkästi. Vanhan 202:n kanssa sai voimistella kahtena ensimmäisenä syksynä että sai pumpun ekakerran pyörimään, kunnes joku viisaampi antoi em. vinkin. Sen jälkeen toimi aina. Paitsi että hajoshan niitä muuten, mut ei menny jumiin. 
