c 250d Turbo
c 250d Turbo
Kiinnostaisi tietää onko kuinka luotettava tuo c 250d turbo verrattuna vapari c 250d? Olen miettinyt c-sarjalaisen hankkimista. Olisi nuo kaksi vaihtoehtoa. Miten kulutus eroaa? Tehoissa ainakin eroa reilusti. Saako vaparin vastaamaan turbon tehoja/vääntöjä pumpun säätämisellä, niin että menee katsastusesta läpi. 

Itsellä on tuollainen turbo. Tuosta liukkaudesta enää tiedä kun on jo niin tottunu.
Eipä oikeastaan muita murheita ole ollut kuin pimenevät ja lujassa olevat hehkut ja pakoputkisto. Kulutus 7-8,5l/100km normaalisti. Pienimmillään reippaassa matka-ajossa reilusti alle 6.
Ei tuo vaparikaan aivan tuhnu ole wanhoihin mersuihin verrattuna. Eipä taida tuosta koneesta paljon säätämällä irrota vai mitä sanoo asiantuntijat?

Ei tuo vaparikaan aivan tuhnu ole wanhoihin mersuihin verrattuna. Eipä taida tuosta koneesta paljon säätämällä irrota vai mitä sanoo asiantuntijat?
Ei kai tommosen koneen takia kannata pelätä, ennen kuin joku 800000 mittarissa. Silloin vaihdetaan mersuun öljyt...
Asiaan: Koneesta ei tosiaan kannata huolestua, kyllä se turbotekniikkakin kestää, tehtaan jäljiltä maailman tappiin asti, mikäli ei ole huoltamattomuudella tms. pilattu.
En tietenkään takaa, ettei vikaa tule, mutta yhtälailla se tulee sitten siihen vapariinkin
C-sarjalaista on jo niin montaa eri vuosimallia liikkeellä, että hintaa on vaikea sanoa,jos et kerro mallia.
W202 ruostuu kyllä ajastaan, ovista, takaluukusta, jousikupeista, tukivarsien kiinnityksistä, etupalkeista jne.
Vaan jos pellit näyttää hyvältä, niin ainakin minä uskaltaisin kaupoille.
Voisin vaihtaa tuon oman 220d:n 250 turbod:hen. Heti. Vaan kukapa niin pöllön vaihtokaupan tekisi
Asiaan: Koneesta ei tosiaan kannata huolestua, kyllä se turbotekniikkakin kestää, tehtaan jäljiltä maailman tappiin asti, mikäli ei ole huoltamattomuudella tms. pilattu.
En tietenkään takaa, ettei vikaa tule, mutta yhtälailla se tulee sitten siihen vapariinkin
C-sarjalaista on jo niin montaa eri vuosimallia liikkeellä, että hintaa on vaikea sanoa,jos et kerro mallia.
W202 ruostuu kyllä ajastaan, ovista, takaluukusta, jousikupeista, tukivarsien kiinnityksistä, etupalkeista jne.
Vaan jos pellit näyttää hyvältä, niin ainakin minä uskaltaisin kaupoille.
Voisin vaihtaa tuon oman 220d:n 250 turbod:hen. Heti. Vaan kukapa niin pöllön vaihtokaupan tekisi