Otsikon mukaiset nastarinkulat olen harkinnut ostaa autooni. Merkki on sinänsä tuttu, mutta aiempaa kokemusta ei ole. Olisiko mersumiehillä kokemuksia jaettavana elävästä elämästä tällaisten kanssa Ovatko käypäset renkaat W124 farkkuun eli toisin sanoen tekeekö niillä mitään??? Ainakin rengasliike tuossa rajan toisella puolen kehui näitä hinta-laatu suhteeltaan parhaaksi rengasvalinnaksi autooni. 195/65x15 sarja maksaa alle laitettuna 335 euroa, eli erittäinkin kohtuullinen hintapolitiikka näissä. Kertokaahan kokemuksianne kyseisistä rinkuloista, niin saan vähän käyttäjiltäkin infoa siitä mitä olen aikeissa hankkia
Mulla on ne ykkösversiot ko. renkaista (kooämmästä ostetut) ja hyvät ovat! Hiljaiset ja vieläkin kaikki nastat tallella vaikka ikää on jo 3 vuotta. Tuskinpa kakkoset on sen huonommat.
Tänään kävin hakemassa Noranza 2:set alle ja täytyy sanoa, että uskomaton ero vanhoihin Hakkapeliitta 2:iin Renkaat ovat erittäin hiljaiset ja pitoakin tuntuu olevan. Eiköhän näillä muutama talvi pärjäillä taas
toni1976 kirjoitti:Tänään kävin hakemassa Noranza 2:set alle ja täytyy sanoa, että uskomaton ero vanhoihin Hakkapeliitta 2:iin Renkaat ovat erittäin hiljaiset ja pitoakin tuntuu olevan. Eiköhän näillä muutama talvi pärjäillä taas