Tuli hankittua AMG 18" vanteet.
Tarkoitus olisi istuttaa ne MB 124 farkku 4-maticin alle.
Olisiko kenelläkään tietoa mahtuvatko pyörimään?
Mitenkäs nuo pultit, ei tullut mukana...
Minkäs mittaiset pitäisi olla.
Jos jollakin myytävänä pulttisarja ja keskiöt niin ota yhteyttä
MB aluvanteen (amg 18") pulttisarja ja keskiösarja
Re: MB aluvanteen (amg 18") pulttisarja ja keskiösarja
Kyllä pitäs mahtua pyörimään ihan hyvin, uskaltaisinkohan veikata 52mm pulttia (kannan päältä mitattu) kl:stä saat ainakin sarjan ja selviät parillakympillä..samuelx kirjoitti:Tuli hankittua AMG 18" vanteet.
Tarkoitus olisi istuttaa ne MB 124 farkku 4-maticin alle.
Olisiko kenelläkään tietoa mahtuvatko pyörimään?
Mitenkäs nuo pultit, ei tullut mukana...
Minkäs mittaiset pitäisi olla.
Jos jollakin myytävänä pulttisarja ja keskiöt niin ota yhteyttä
Merseedespents
Re: MB aluvanteen (amg 18") pulttisarja ja keskiösarja
Ovat siis ihan alkuperäiset AMG-vanteet eivätkä mitkään tarvikevanteet? Orggisvanteissahan (ainakin Mercedeksen) tarvii yleensä pidemmät pultit kun tarvikevanteissa, olettaisi että AMG-vanteissa sama.samuelx kirjoitti:Tuli hankittua AMG 18" vanteet.
Tarkoitus olisi istuttaa ne MB 124 farkku 4-maticin alle.
Olisiko kenelläkään tietoa mahtuvatko pyörimään?
Mitenkäs nuo pultit, ei tullut mukana...
Minkäs mittaiset pitäisi olla.
Jos sulla ois kertoa vanteiden leveyksiä ja ET-lukuja, niin arvailuja mahtuvuudestakin voisi esittää tarkemmalla varmuudella.

Keskiöitä saa esim. Vehosta tai KL:stä, hintaluokka suunnilleen samansuuntainen molemmissa. n. 4-5 e / kpl.
Mersuharrasteet:
W219 CLS 350
C124 230 CE (Vuodesta 2003)
C124 230 CE (projekti)
C208 CLK 230 Kompressor
C209 CLK 240
Muut harrasteet:
Porsche 911 (993 Gemballa)
Ford Mustang Cobra 1997
Mitsubishi Eclipse 1997 "Fast & Furious lookkeri"
Jaguar XJ6 Sovereign 1996
EMW R35 vm. 1955
W219 CLS 350
C124 230 CE (Vuodesta 2003)
C124 230 CE (projekti)
C208 CLK 230 Kompressor
C209 CLK 240
Muut harrasteet:
Porsche 911 (993 Gemballa)
Ford Mustang Cobra 1997
Mitsubishi Eclipse 1997 "Fast & Furious lookkeri"
Jaguar XJ6 Sovereign 1996
EMW R35 vm. 1955
katso vanteen sisä puolelta mitä siellä lukee, pitäs löytyä leveys, koko, Et ja valmistaja... jos vanteet on esim. 18"x8" tai 18"x8,5" ET31-37 niin menee ihan varmasti alle tietysti kumin koosta riippuen, kumit 215,40,18" tai 225,40,18" niillä voi vielä madaltaa reilusti ja silti pyörii nätisti.. 

M-B S124 E300 TDT Sportline(talviunilla keräämässä voimia), w201 rally edition, Audi Typ81TQ, VW T3 DOKA Syncro, VW T3 Bluestar multivan, kasa muita tölkkejä ja muutama ratalelu.
Orkkis Monoblockit noilla ET:llä on ET31 8x18 ja ET35 9x18.samuelx kirjoitti:Alkuperäisinä AMG 18" ne mulle myytiin. Vanteiden leveydestä ei ole tietoa
ET 31 ja ET 35
Pitää käydä KL:ssä katsomassa mitä on tarjolla
Nelimatikin vakioalustalla mahtuu varmasti pyörimään.
KL:ssä pitkät pultit 2 € kpl
~KOS~
Mersut:
S211 320 CDI
S210 320 CDI
W460 300 DT
W191 rodi projekti
S211 320 CDI
S210 320 CDI
W460 300 DT
W191 rodi projekti
Ainakin kaikissa uudemmissa 7½-8½ ET30-37 AMG Styling I-IV -vanteissa on pallokartioiset M12 x 1,5 x 40mm pultit, kartion halkaisija 24mm ja kiristysmomentti normaali 110Nm; esim. 211 ja 140-malleissa sitten isompi, mutta niissä onkin M14-pultit. 

[size=84]Kalustoa: MB SLK230A Kompressor AMG-Styling -99 Brillantsilber, MB C230TA Kompressor -98 Obsidianschwarz, Volvo Amazon 121 "GT" -70
Varakalustoa: MB 260SE -88 Perlmuttgrau (telakalla), Honda Civic LSi Sedan -93[/size]
Varakalustoa: MB 260SE -88 Perlmuttgrau (telakalla), Honda Civic LSi Sedan -93[/size]