Kokeilin B-asennon toimivuutta tuossa tomaatissa. Laskettelin jyrkkää parkkihallin ramppia alaspäin 0-30 km/h. Tuossa kolmenkympin paikkeilla kone (?) alkaa jarruttaa nykäyksittäin ja nytkähtely voimistuu koko ajan vauhdin kasvaessa. Jarrutin ja pistin takaisin D:lle.
Mikä tuon nykimisen voisi aiheuttaa? Koneen kanssa ei ole ollut ongelmia, vain tuolla B:lla ilmenee ko. ilmiö. Normaalisti kai B-asennossa moottorin kuuluisi jarruttaa 'manual-like' moottorijarrutus jyrkässä alamäessä.
W126: automaatin B ravistaa
W126: automaatin B ravistaa
- Tomi L.
W126 420 SE -86
W126 420 SE -86
Joo, silloin on manuaalin mukaan ykkönen pesässä. En painanut testin aikana kaasua ollenkaan kun halusin katsoa miten nopeus lisääntyy alamäessä B:llä. Ehkä voisi johtua myös tuosta?timo230e kirjoitti:Mulla on semmonen käsitys että B:llä pysyy ykkönen silmässä , se voi aiheuttaa kyllä tärinää.
En huomannut ulinaa tai muutakaan erilaista ääntä vrt. D-asentoon. Tosin olin ihmeissäni tuosta loikkimisesta joten ei ehkä tullut kuunneltua. Täytyy testata ensi vkolla uudestaan kun on asiaa samaan halliin...timo230e kirjoitti:Miten on kun sä laitat B:een päälle rupeko laatikosta kuulua semmonen vaimea ulina niin kuin mulla.
- Tomi L.
W126 420 SE -86
W126 420 SE -86