onko tehty 280 c mersuja tehtaalta amg
-
- Vakiokalustoa
onko tehty 280 c mersuja tehtaalta amg
eli onko tehty 280 bensa koneella olevia amg mersuja tullu tehtaalta... olen aina luullu että ei mut näyttäs et on ku kokeilin ehtiä amg puskuria veholta ja antoin auton tiedot ni näytti et ois tullu tehtaalta amg:Nä... eli varmaan on mahd? vm. 95 c- sarja
On niitä ilmeisest tehty mutta se on melko harvinainen malli, kyseessähän on siis perjaatteessa normi C280 jossa on vaan amg korisarja ja alusta osat sekä muutama muu nippeli... 

M-B S124 E300 TDT Sportline(talviunilla keräämässä voimia), w201 rally edition, Audi Typ81TQ, VW T3 DOKA Syncro, VW T3 Bluestar multivan, kasa muita tölkkejä ja muutama ratalelu.
On kai tullut tehtaalta
Mulla oli taannoin aivan helmi W202 220 Bensa -93. Autossa oli täydellinen AMG:n kori -ja alustasarja.
Se oli siis ulkoapäin täysin C36:n näköinen.
Ostin auton -2003 Berliinistä Mersun liikeestä ja he sanoivat, että se on tehtaalta tullut sellaisena.
Siinä oli Sport sisusta: Olisko ehkä tilattu tehtaalta ns tavallinen C-mallin Sport ja siihen sitten lisävarusteena nuo AMG osat.
Perheessä oli kerran vastaavilla AMG osilla suomiauto C220Diesel, muistaakseni vm -97 ja se oli myös muistaakseni tilattu veholta uutena AMG osilla. Se ei tullut uutena meille, vaan 1.omistajalta niin en varmaksi muista että miten se oli.
Sen kyllä muistan erittäin hyvin että siihen piti etupuskuri uusia pikku kolarin seurauksena. Puskuri maksoi Veholla kiinikkeineen maalattuna
12 000 markkaa! Vakuutusyhtiö maksoi...
Tämä mun entinen -93:n auto muuten näkyy olevan myytävänä nettiautossa, www.nettiauto.com/1601377
Terveisiä vaan mun vanhan -93:n omistajalle jos satut lukemaan mersuforumia
Se oli siis ulkoapäin täysin C36:n näköinen.
Ostin auton -2003 Berliinistä Mersun liikeestä ja he sanoivat, että se on tehtaalta tullut sellaisena.
Siinä oli Sport sisusta: Olisko ehkä tilattu tehtaalta ns tavallinen C-mallin Sport ja siihen sitten lisävarusteena nuo AMG osat.
Perheessä oli kerran vastaavilla AMG osilla suomiauto C220Diesel, muistaakseni vm -97 ja se oli myös muistaakseni tilattu veholta uutena AMG osilla. Se ei tullut uutena meille, vaan 1.omistajalta niin en varmaksi muista että miten se oli.
Sen kyllä muistan erittäin hyvin että siihen piti etupuskuri uusia pikku kolarin seurauksena. Puskuri maksoi Veholla kiinikkeineen maalattuna
12 000 markkaa! Vakuutusyhtiö maksoi...
Tämä mun entinen -93:n auto muuten näkyy olevan myytävänä nettiautossa, www.nettiauto.com/1601377
Terveisiä vaan mun vanhan -93:n omistajalle jos satut lukemaan mersuforumia
Viimeksi muokannut Bali, Ma 17.12.2007 19:15. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
- Vakiokalustoa
amg
joo kyllä ne vehon miehet sano et tullu tehtaalta amg:NÄ... niin ainaki tuo korisarja siel laitettu.. 1600 ekee uus puskuri