Mikä "nappi" kyseessä? w201 1.8

Kaikki Mersujen tekniikkaan liittyvä keskustelu.
Vastaa Viestiin
Avatar
Kari.J
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 153
Liittynyt: Pe 28.04.2006 11:20
Paikkakunta: keminmaa
Viesti:

Mikä "nappi" kyseessä? w201 1.8

Viesti Kirjoittaja Kari.J »

xenoneita laitellessa huomasin pyöritettävän napin jossa on N, S, 1, 2, 3, 5, 7, asennot. mitä tuo mahtaa tehhä?
-w124 200D- ex
-w202 C 200D- ex
-w201 190E 1.8- ex
-w202 C 200D- ex
-w203 C 200K- ex
-w203 C 200cdi-

-Ei voimaa ilman savua-
-www.nolimit.fi-
tak
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 177
Liittynyt: Ma 22.11.2004 20:06

Nuppi

Viesti Kirjoittaja tak »

Oktaaninvalitsin.
Avatar
Kari.J
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 153
Liittynyt: Pe 28.04.2006 11:20
Paikkakunta: keminmaa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Kari.J »

mikä asento on sopiva 95, 98?
-w124 200D- ex
-w202 C 200D- ex
-w201 190E 1.8- ex
-w202 C 200D- ex
-w203 C 200K- ex
-w203 C 200cdi-

-Ei voimaa ilman savua-
-www.nolimit.fi-
Avatar
AM
Tuningspesialisti
Tuningspesialisti
Viestit: 3179
Liittynyt: To 03.04.2003 01:30
Paikkakunta: Keski-Suomi

Viesti Kirjoittaja AM »

"S" on 95 oktaanisen asento. "N" sitten 92 oktaaninen. Eli "S" asennossa sillä voi huoletta ajella ajoi sitten 95 tai 98 bensalla.

Ja rullahan oli siinä kuskin puolella sulakerasian edessä? Akun takana on samantapainen namiska johon ei kannata koskea, tosin eipä siinä noita kirjaimiea taida ollakaan. Kun säädät niin nykäise nuppia ensin ulospäin, sitten vasta kääntäminen.
Avatar
Kari.J
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 153
Liittynyt: Pe 28.04.2006 11:20
Paikkakunta: keminmaa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Kari.J »

joo siinä se sulakerasian eessä on. se oli N asennossa niin pyöräytin sen S asentoon.
-w124 200D- ex
-w202 C 200D- ex
-w201 190E 1.8- ex
-w202 C 200D- ex
-w203 C 200K- ex
-w203 C 200cdi-

-Ei voimaa ilman savua-
-www.nolimit.fi-
Avatar
tomant
Mersumies
Mersumies
Viestit: 3966
Liittynyt: Ti 06.06.2006 00:50
Viesti:

Viesti Kirjoittaja tomant »

Kari.J kirjoitti:joo siinä se sulakerasian eessä on. se oli N asennossa niin pyöräytin sen S asentoon.
EZL-Kat -versioissa S- ja N-asentojen ero on tyypillisesti kuusi astetta sytytysennakkoa, joten S-asennon valinta saattaa vähentää hieman kulutusta ja piristää kulkua.

tomant
Kiihdytin 190E 201.024 Kuva1,951 - 13,077 / 171,51
Käyttöautot C180 203.035, C230 T 202.083 ja 309D 602.417, edellinen C200 202.020
Avatar
Kari.J
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 153
Liittynyt: Pe 28.04.2006 11:20
Paikkakunta: keminmaa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Kari.J »

kiitosta tiedoista :) pittää laittaa tuonne toiseen topicciin kuvia jahka sais tuon ensin pestyä :P
-w124 200D- ex
-w202 C 200D- ex
-w201 190E 1.8- ex
-w202 C 200D- ex
-w203 C 200K- ex
-w203 C 200cdi-

-Ei voimaa ilman savua-
-www.nolimit.fi-
Avatar
spede10
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1134
Liittynyt: Ti 27.04.2004 13:46
Paikkakunta: Lahti

Viesti Kirjoittaja spede10 »

Onko W202 kärryissä automaattinen säätö oktaaniluvun mukaan? Säätönamikkaa ei ainakaan löytynyt.
-----------------------------------------------------------
MB C 240T (W202)
Audi A4 Avant quattro 2.0 TFSI
Roisto
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1314
Liittynyt: To 08.07.2004 17:04
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja Roisto »

spede10 kirjoitti:Onko W202 kärryissä automaattinen säätö oktaaniluvun mukaan? Säätönamikkaa ei ainakaan löytynyt.
Taitaapi olla. Jo tuossa omassa M104:ssä on nakutusanturit, jonka perusteella syttyä tarvittaessa fiksataan.

t.
Risto
E500 – 211.070
Vastaa Viestiin