C270 kuume
-
- Sisäänajossa
- Viestit: 18
- Liittynyt: Pe 24.08.2007 08:04
- Paikkakunta: Helsinki
C270 kuume
Selaillu netissä (Mobile.de) c270 malli vaikuttaisi hyvältä, tehokas mutta koht. edullinen tarjokkaita on -02- -05 asti, onko niissä eroja vai tulleet samoilla osilla alusta asti. Kuumetta auton vaihtoon helpottaa että vielä on -94 300dt pihalla, mutta...
Mersu se olla pitää, vaikka Fiiatilla pitemmät matkat.
-
- Sisäänajossa
- Viestit: 18
- Liittynyt: Pe 24.08.2007 08:04
- Paikkakunta: Helsinki
Lisäys
Lähti niin sanotusti käsistä kesken kaiken, diesel ja farmari, se olla pitäisi.
Mersu se olla pitää, vaikka Fiiatilla pitemmät matkat.
Ihan vaan ohi kysymyksen, mutta verrattuna nykyiseen kulkupeliisi, et ilmeisesti tarvinne kuljetuskapasiteettia.
Tuli vaan mieleen, kun kerran sovitettiin keskikokoisen karvanaaman häkkiä anopin S203:n takahutlariin, ja kas, se ei sopinut sinne edes poikittain
Omassa S124:ssä näitä häkkejä taasen kulkee matkustajineen mukana usein kaksin kappalein pituussuunnassa + kaikkea muuta rompetta näitten lisäksi... 
Tuli vaan mieleen, kun kerran sovitettiin keskikokoisen karvanaaman häkkiä anopin S203:n takahutlariin, ja kas, se ei sopinut sinne edes poikittain


Re: C270 kuume
Tekniikka koko ajan samaa.jukka-hki kirjoitti:Selaillu netissä (Mobile.de) c270 malli vaikuttaisi hyvältä, tehokas mutta koht. edullinen tarjokkaita on -02- -05 asti, onko niissä eroja vai tulleet samoilla osilla alusta asti. Kuumetta auton vaihtoon helpottaa että vielä on -94 300dt pihalla, mutta...
Moottori Om612, 1350bar, jne....
Samoin vaihteisto/voimansiirto.
Katsele automaattia, toimii hyvin ja on samaa kamaa, kun suuremmissakin malleissa.
Hilavitkuttimiin päivitys 06/03.
Koriin facelift jotain 04/04.
Pienellä lisäpanostuksella saa 3,0AMG,n.
Se on taas sitten kasattu talon parhaasta tawarasta.
.
tuikku (niukunauku) tutka.net
p.Ö5Ö 3444ÖÖ5
tuikku (niukunauku) tutka.net
p.Ö5Ö 3444ÖÖ5
Tässä mitä allekirjoittanut tuumii C270 CDI T:stä.
Tässä mitä sama henkilö tuumii C30 CDI AMG T:stä.
Mitä tavaratilan tilavuuteen tulee, niin "elämäntapafarmarihan" tuo on. En kuitenkaan liiaksi alleviivaisi sen pienuutta, sillä se on hyvin suhteellista. Jos kappale on kiinteä ja suuri, tilan muoto tulee tokikin vastaan. Mutta tähän saakka perheemme on ilman tuskaa kyllä S203:lla selvinnyt kivasti.
Tässä mitä sama henkilö tuumii C30 CDI AMG T:stä.
Mitä tavaratilan tilavuuteen tulee, niin "elämäntapafarmarihan" tuo on. En kuitenkaan liiaksi alleviivaisi sen pienuutta, sillä se on hyvin suhteellista. Jos kappale on kiinteä ja suuri, tilan muoto tulee tokikin vastaan. Mutta tähän saakka perheemme on ilman tuskaa kyllä S203:lla selvinnyt kivasti.
-T
[img]http://www.iki.fi/eerola/signature.jpg[/img]
[img]http://www.iki.fi/eerola/signature.jpg[/img]
Tavaratiloista on sanottava se että tosiaankin tänä päivänä tuntuu olevan kovinkin herkässä se että puututaan ja alleviivataan farmariautojen tavaratilan pienuutta..mutta jätetään samalla ansiokkaasti huomioimatta se että tavaratila on kaikissa saman luokan autoissa suunnilleen samankokoinen..ja se puolestaan ainakin minusta vie pohjaa pois tältä tilanpuutteen kritisoimiselta. Onhan toki täysperävaunurekassa enemmän tavaratilaa kuin farmariautossa..muttei se silti tarkoita sitä etteikö farmariauton tilat riittäisi moneen tarpeeseen.. 

("exiä" SLK230K,CLK W209 Avantgarde, BMW335i coupe,Porsche 911 Carrera coupe, Porsche Boxster 987)
- Porsche Cayman S-
- Porsche Cayman S-
-
- Sisäänajossa
- Viestit: 18
- Liittynyt: Pe 24.08.2007 08:04
- Paikkakunta: Helsinki
rupes huimaamaan
Kun luki eerolan tekstit, kiitos vaan, 7.01.2008 tullin päätös c30 -04 mittaril.98t 13.574€ . rahalla saisi suun messingille. -04/ c270 mittaril. 131t ja tullin hinta 8624€. Ja kun vielä takuulla tarttis Viagra reseptinkin siinä tapauksessa. 

Mersu se olla pitää, vaikka Fiiatilla pitemmät matkat.
Muutama huomio, kun on vastaava vaihdos suhteellisen tuoreessa muistissa:
Pikkukoneisia kohtuullisen turha tällä hetkellä enää katsella, ainakin jos tullin hintahaitarit pysyttelevät samoissa kuin tammikuun aikana. Saksassa 200-220-270 ovat kuitenkin yllättävän samanhintaisia ja samaan tulokseen näyttää jostain syystä suomen tullikin päätyvän. Lisäbonuksena 270:sissä on useammin hyviä varusteita kun pienemmillä koneilla varustetuissa.
AMG:n hinta pompsahtaa ikävä kyllä loppupeleissä aika korkealle verrattuna vastaavan ikäiseen ja vastaavilla kilometreillä olevaan 270:seen. Molemmissa päissä saa varautua useamman tonnin lisälaskuun. Jos raha ei ole esteenä, eli AMG:hen ylettyy, niin mitäs sitten vielä kyselet?
Muista automerkeistä ei ole mitään kokemusta.
Sitten vielä viimeisenä, kuten jo muut aikaisemmin kertoivat, 203 on paljon pienempi auto kuin 124. Jos todella tarvii jotain kuljettaa, niin 203 ei taida olla oikea valinta.
-Niko
Pikkukoneisia kohtuullisen turha tällä hetkellä enää katsella, ainakin jos tullin hintahaitarit pysyttelevät samoissa kuin tammikuun aikana. Saksassa 200-220-270 ovat kuitenkin yllättävän samanhintaisia ja samaan tulokseen näyttää jostain syystä suomen tullikin päätyvän. Lisäbonuksena 270:sissä on useammin hyviä varusteita kun pienemmillä koneilla varustetuissa.
AMG:n hinta pompsahtaa ikävä kyllä loppupeleissä aika korkealle verrattuna vastaavan ikäiseen ja vastaavilla kilometreillä olevaan 270:seen. Molemmissa päissä saa varautua useamman tonnin lisälaskuun. Jos raha ei ole esteenä, eli AMG:hen ylettyy, niin mitäs sitten vielä kyselet?

Muista automerkeistä ei ole mitään kokemusta.
Sitten vielä viimeisenä, kuten jo muut aikaisemmin kertoivat, 203 on paljon pienempi auto kuin 124. Jos todella tarvii jotain kuljettaa, niin 203 ei taida olla oikea valinta.
-Niko
C270T CDI Avantgarde '02, 911 Carrera '84
Ex:S124 E300 TDT '93
Ex:S124 E300 TDT '93
Niin..jos budjetti riittää..vaikka vähän pinnistettämällä sitten..AMG:hen niin mitä tosiaan enää mietit?!nniemi kirjoitti:
AMG:n hinta pompsahtaa ikävä kyllä loppupeleissä aika korkealle verrattuna vastaavan ikäiseen ja vastaavilla kilometreillä olevaan 270:seen. Molemmissa päissä saa varautua useamman tonnin lisälaskuun. Jos raha ei ole esteenä, eli AMG:hen ylettyy, niin mitäs sitten vielä kyselet?![]()
Jos sinussa yhtään on "automiehen" vikaa eli auto on sinulle edes hiukan enemmän kuin pelkkä pakollinen kulkuväline, niin purista se budjetti yltämään siihen AMG:hen vaikka väkisin!
Tuskin tulet katumaan..ja onhan se niinkin että moni poika AMG-Mersusta haaveilee, vaan harva niiden ratin taakse sitten kuitenkaan päätyy..eli siitä vain..ei liikaa järkisyitä vaan tunnetta peliin..ja kohta pihallasi seisoo aito AMG.
Ja taas on yksi lisää jota voin positiivisessa mielessä kadehtia..

("exiä" SLK230K,CLK W209 Avantgarde, BMW335i coupe,Porsche 911 Carrera coupe, Porsche Boxster 987)
- Porsche Cayman S-
- Porsche Cayman S-
Juurikin näin. Minä vertailinkin kahta eri luokan autoa ja varsinkin sitä dramaattista kuljetuskapasiteettieroa siirryttäessä esim. C:stä E:hen.jva kirjoitti:Tavaratiloista on sanottava se että tosiaankin tänä päivänä tuntuu olevan kovinkin herkässä se että puututaan ja alleviivataan farmariautojen tavaratilan pienuutta..mutta jätetään samalla ansiokkaasti huomioimatta se että tavaratila on kaikissa saman luokan autoissa suunnilleen samankokoinen..ja se puolestaan ainakin minusta vie pohjaa pois tältä tilanpuutteen kritisoimiselta. Onhan toki täysperävaunurekassa enemmän tavaratilaa kuin farmariautossa..muttei se silti tarkoita sitä etteikö farmariauton tilat riittäisi moneen tarpeeseen..
Toki pitää todeta myös että appivanhemmatkin pärjäävät normaalisti oikein mainiosti S203:n tilantarjonnalla. Ja sitten, kun käy ahtaaksi, homma hoituu Vitolla.
