voisko joku kertoa paljonko -96 w202 2,2 dsl farkun varvimittarin pitäisi
näyttää mittarinopeudella 80/kmh 100/kmh tasaisella
kierrokset
Jos mittarinopeus on sata niin mulla näyttää vähän alle 3000rpm. Kun taas jos rundikello näyttää 3000 rpm, niin nopeusnäyttö Kouvolan kupeessa näyttää 100 km/h...
Rengaskoko kyllä vähän vaikuttaa.
EDIT: Kai farkussa kuitenkin on sama perävälitys kuin sedanissa?
EDIT 2: Ja onkos se manuaali vai automaatti. Mulla siis hyötyliikuntavaihteisto.
EDIT 2: Ja onkos se manuaali vai automaatti. Mulla siis hyötyliikuntavaihteisto.
Otan Mersuni, kuten olueni. Pitkänä. 280 SEL.
Nää nykyaikaiset vääntöihmeet käyttääkin ihan toisia kierroksia kuin vanhat Mersun raaskut
220 d:n vääntö ei todellakaan ole mikään kehuttava matalilla kierroksilla.
Toisaalta, huippuvääntö onkin vasta 3000 rpm paikkeilla. Mielestäni dieseliksi aika ylhäällä

220 d:n vääntö ei todellakaan ole mikään kehuttava matalilla kierroksilla.
Toisaalta, huippuvääntö onkin vasta 3000 rpm paikkeilla. Mielestäni dieseliksi aika ylhäällä
Mulla kierrokset on samoissa lukemissa ilmeisesti 220D:n perä on jotain 3,9 ja vitonen jotain 0,83 kuten mun autossa eli W123 300D+200D:n välitys+5v getrag manuaali loota.Sori jos tuli liikaa OT:täFenton kirjoitti:Jos mittarinopeus on sata niin mulla näyttää vähän alle 3000rpm. Kun taas jos rundikello näyttää 3000 rpm, niin nopeusnäyttö Kouvolan kupeessa näyttää 100 km/h...

auto w123 200D/300DT vm, -81