voisko joku kertoa paljonko -96 w202 2,2 dsl farkun varvimittarin pitäisi
näyttää mittarinopeudella 80/kmh 100/kmh tasaisella
kierrokset
Jos mittarinopeus on sata niin mulla näyttää vähän alle 3000rpm. Kun taas jos rundikello näyttää 3000 rpm, niin nopeusnäyttö Kouvolan kupeessa näyttää 100 km/h...
Rengaskoko kyllä vähän vaikuttaa.
EDIT: Kai farkussa kuitenkin on sama perävälitys kuin sedanissa?
EDIT 2: Ja onkos se manuaali vai automaatti. Mulla siis hyötyliikuntavaihteisto.
Rengaskoko kyllä vähän vaikuttaa.
EDIT: Kai farkussa kuitenkin on sama perävälitys kuin sedanissa?
EDIT 2: Ja onkos se manuaali vai automaatti. Mulla siis hyötyliikuntavaihteisto.
Ville
Otan Mersuni, kuten olueni. Pitkänä. 280 SEL.
Otan Mersuni, kuten olueni. Pitkänä. 280 SEL.
Nää nykyaikaiset vääntöihmeet käyttääkin ihan toisia kierroksia kuin vanhat Mersun raaskut
220 d:n vääntö ei todellakaan ole mikään kehuttava matalilla kierroksilla.
Toisaalta, huippuvääntö onkin vasta 3000 rpm paikkeilla. Mielestäni dieseliksi aika ylhäällä

220 d:n vääntö ei todellakaan ole mikään kehuttava matalilla kierroksilla.
Toisaalta, huippuvääntö onkin vasta 3000 rpm paikkeilla. Mielestäni dieseliksi aika ylhäällä
Ville
Otan Mersuni, kuten olueni. Pitkänä. 280 SEL.
Otan Mersuni, kuten olueni. Pitkänä. 280 SEL.
Mulla kierrokset on samoissa lukemissa ilmeisesti 220D:n perä on jotain 3,9 ja vitonen jotain 0,83 kuten mun autossa eli W123 300D+200D:n välitys+5v getrag manuaali loota.Sori jos tuli liikaa OT:täFenton kirjoitti:Jos mittarinopeus on sata niin mulla näyttää vähän alle 3000rpm. Kun taas jos rundikello näyttää 3000 rpm, niin nopeusnäyttö Kouvolan kupeessa näyttää 100 km/h...
Rengaskoko kyllä vähän vaikuttaa.
EDIT: Kai farkussa kuitenkin on sama perävälitys kuin sedanissa?
EDIT 2: Ja onkos se manuaali vai automaatti. Mulla siis hyötyliikuntavaihteisto.

auto w123 200D/300DT vm, -81