ikuisuusprojekti "BRABUS" W124
ikuisuusprojekti "BRABUS" W124
---
Viimeksi muokannut japa86, Ti 30.12.2014 15:56. Yhteensä muokattu 4 kertaa.
ex.
-W124 E280 24V aut. -95
-W124 230e -89 nyk.vara autona
-W124 260e -88
-W124 260e tomaatti -89
-W124 E280 24V aut. -95
-W124 230e -89 nyk.vara autona
-W124 260e -88
-W124 260e tomaatti -89
-
- Mersumies
- Viestit: 3401
- Liittynyt: Ti 12.08.2003 20:52
- Paikkakunta: Helsinki
- Viesti:
Onhan hän aloittanut jo, sillä ostihan hän minulta Brabuksen merkit pois Tosin kuvia hän ei ole niistä pistänyt...
Ps
Eero uhkaili jotain toisella forumilla että olisi brabuksen vanteitaan myymässä..
Linkki
Ps
Eero uhkaili jotain toisella forumilla että olisi brabuksen vanteitaan myymässä..
Linkki
220.128 Black Mirror
Hyvin suunniteltu on puoliksi tehty. Projektin suunnittelu näin julkisesti on ihan hyvä tapa selkiyttää omia ajatuksiakin ja saada muilta vinkkejä (joita ei tietenkään ole pakko uskoa ). Sitä mukaanhan voi topiccia jatkaa, kun jotain tapahtuu. Ja jos projekti on kiinnostava, niin varmasti siitä haluaa tietää jo suunnittelu/alkuvaiheessa. Tämä siis henk.koht. mielipiteenä.colera kirjoitti:Voisikos projekti topicin aloittaa vasta sitten, kun on jo jotain tapahtunut, eikä ainoastaan haaveilla monta kuukautta?
Ei mitään vittuilua missään nimessä, eikä kohdistettu vaan tätä topicia koskien, vaan ihan yleisesti.
Kumipyöräinen käyttökartano: LMC Liberty 635 / Sprinter W903 313CDI 2000
Harrasteautot: 114.008 1976 ruumisauto, tallin nurkassa: 115.108 1975 ruumisauto
Exät: 115.110 1972 tuhoutunut ympäriajossa, myydyt: 124.106 1993 ruumisauto, 124.125 1987, Smart CDI Coupe W451 2009, 115.117 1975, 203.208 2005 Sport edition
http://www.ruumisauto.fi/ - Raskas työ vaatii raskaat huvit...
https://www.youtube.com/@EccentricHistoryOfficial
Harrasteautot: 114.008 1976 ruumisauto, tallin nurkassa: 115.108 1975 ruumisauto
Exät: 115.110 1972 tuhoutunut ympäriajossa, myydyt: 124.106 1993 ruumisauto, 124.125 1987, Smart CDI Coupe W451 2009, 115.117 1975, 203.208 2005 Sport edition
http://www.ruumisauto.fi/ - Raskas työ vaatii raskaat huvit...
https://www.youtube.com/@EccentricHistoryOfficial
kaikilla on oikeus omiin mielipiteisiin, mutta ei tässä mitää herneitä vedetä nenää!colera kirjoitti:Ei mulla kenenkään mieltä ole tarkoitus pahoittaa, mutta esimerkkinä voisi katsoa FFP:n projektiosastoa, mistä löytyy pelkkiä suunnitelmia, mutta projektit on kaatunut jo ennen alkua.
Mutta ei siitä enempää, tsemppiä vaan projektiin!
ex.
-W124 E280 24V aut. -95
-W124 230e -89 nyk.vara autona
-W124 260e -88
-W124 260e tomaatti -89
-W124 E280 24V aut. -95
-W124 230e -89 nyk.vara autona
-W124 260e -88
-W124 260e tomaatti -89
Ruottinpuolella noita vanteita on aika usein kaupan. Nytkin yhdet 19" hyvillä kumeilla 1600€ -> Blocket.se
Samassa ilmossa kivat Lorinseritkin...
Samassa ilmossa kivat Lorinseritkin...
Pajero 2005, Hullu-Pösö 2023, Skoda Citigo-e 2021
Ainoa vain että eivät tuppaa vastaamaan kysymyksiinSergey kirjoitti:Ruottinpuolella noita vanteita on aika usein kaupan. Nytkin yhdet 19" hyvillä kumeilla 1600€ -> Blocket.se
Samassa ilmossa kivat Lorinseritkin...
Yritin Helsinborgiin laittaa viestiä Englanniksi (koska ruotsi itsellä niin heikko)... ei ole vain kuulunut mitään...enkä kehtaa soittaa kun on tuo puhekkin aika välttävää Ruotsiksi.
ex: Mercedes w210 e320 m112 -98
ex: Mercedes w115 220d -74
ex:Mercedes w124 300e -86 "USA"
ex: Mercedes w115 220d -74
ex:Mercedes w124 300e -86 "USA"
Re: ikuisuusprojekti "BRABUS" W124
edit: suunnitelmat muuttuneet
Viimeksi muokannut japa86, Pe 11.07.2008 23:28. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
ex.
-W124 E280 24V aut. -95
-W124 230e -89 nyk.vara autona
-W124 260e -88
-W124 260e tomaatti -89
-W124 E280 24V aut. -95
-W124 230e -89 nyk.vara autona
-W124 260e -88
-W124 260e tomaatti -89
Re: ikuisuusprojekti "BRABUS" W124
Viimeksi muokannut japa86, La 16.08.2008 16:41. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
ex.
-W124 E280 24V aut. -95
-W124 230e -89 nyk.vara autona
-W124 260e -88
-W124 260e tomaatti -89
-W124 E280 24V aut. -95
-W124 230e -89 nyk.vara autona
-W124 260e -88
-W124 260e tomaatti -89
Re: ikuisuusprojekti "BRABUS" W124
kohta rupee oleen rahat kassassa coupe W124: seen, joten kyllä tämäkin projekti etenee kunhan keritään, "maltti on valttia"
edit: coupen osto hylätty, kun ei sopivaa löytynyt
edit: coupen osto hylätty, kun ei sopivaa löytynyt
Viimeksi muokannut japa86, La 16.08.2008 16:41. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
ex.
-W124 E280 24V aut. -95
-W124 230e -89 nyk.vara autona
-W124 260e -88
-W124 260e tomaatti -89
-W124 E280 24V aut. -95
-W124 230e -89 nyk.vara autona
-W124 260e -88
-W124 260e tomaatti -89
Re: ikuisuusprojekti "BRABUS" W124
updeittausta projektiin:
no nii kaivetaas projektia vähän jäiden alta taas esiin:
-huomenna vaihan ovet ehjiin
-japilta tuli tilattua chystal takavalot ja sivuvilkut
Sitte pitäs se E-pelti metsästää ja perä vaihtaa ehjään lukottomaan( )
subikoteloakin on tulut tehtyä vähäsen eteen päin
hidasteena ollu työt ja toyota harratus, jso sais tän vuodne puolella kuntoon.
suunnitelmat aina muuttuu, kuten nytkin (lue: toyotat nielee rahat) eli korisarjaakin pitäs tehä/ostaa, pinnavantteet ei varmaan mahu budjettiin(pitäs säästää E500: sen ostoon) tää nyt olis tarkotus ehostaa johtotähden ansaitsemaan kuosiin ja myydä ehkäpä sitten kun on sen uuden W124 oston aika.
no nii kaivetaas projektia vähän jäiden alta taas esiin:
-huomenna vaihan ovet ehjiin
-japilta tuli tilattua chystal takavalot ja sivuvilkut
Sitte pitäs se E-pelti metsästää ja perä vaihtaa ehjään lukottomaan( )
subikoteloakin on tulut tehtyä vähäsen eteen päin
hidasteena ollu työt ja toyota harratus, jso sais tän vuodne puolella kuntoon.
suunnitelmat aina muuttuu, kuten nytkin (lue: toyotat nielee rahat) eli korisarjaakin pitäs tehä/ostaa, pinnavantteet ei varmaan mahu budjettiin(pitäs säästää E500: sen ostoon) tää nyt olis tarkotus ehostaa johtotähden ansaitsemaan kuosiin ja myydä ehkäpä sitten kun on sen uuden W124 oston aika.
ex.
-W124 E280 24V aut. -95
-W124 230e -89 nyk.vara autona
-W124 260e -88
-W124 260e tomaatti -89
-W124 E280 24V aut. -95
-W124 230e -89 nyk.vara autona
-W124 260e -88
-W124 260e tomaatti -89
Re: ikuisuusprojekti "BRABUS" W124
updeittausta projektiin ylempänä
ex.
-W124 E280 24V aut. -95
-W124 230e -89 nyk.vara autona
-W124 260e -88
-W124 260e tomaatti -89
-W124 E280 24V aut. -95
-W124 230e -89 nyk.vara autona
-W124 260e -88
-W124 260e tomaatti -89
nyt pitäs vaan päättä, että maalataanko og. punaseksi vai mustaksi
unelma pinnavantesta elää yhä, jos vaan maltan pitää toyotan rakentelusta vähän taukoa drifteriä rakentelen, tähän mennes mennyt koneeseen ootas, no yli jonkun verran 2000e ja kalleimmat, kuten turbo vielä hankkimatta kallista? sitähän elämä on.
täss pari kuvaa vaikka ei liity mersuun mitenkään mutta joku saatta saaha ideaa vaikka painekotelon tekoon tai jotain.
unelma pinnavantesta elää yhä, jos vaan maltan pitää toyotan rakentelusta vähän taukoa drifteriä rakentelen, tähän mennes mennyt koneeseen ootas, no yli jonkun verran 2000e ja kalleimmat, kuten turbo vielä hankkimatta kallista? sitähän elämä on.
täss pari kuvaa vaikka ei liity mersuun mitenkään mutta joku saatta saaha ideaa vaikka painekotelon tekoon tai jotain.
Viimeksi muokannut japa86, La 16.08.2008 16:42. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
ex.
-W124 E280 24V aut. -95
-W124 230e -89 nyk.vara autona
-W124 260e -88
-W124 260e tomaatti -89
-W124 E280 24V aut. -95
-W124 230e -89 nyk.vara autona
-W124 260e -88
-W124 260e tomaatti -89
joopa joo, katsatus miehen tuomio:
-vasen alapallo vaihdettava
-vasemman takapyörän jarrusatulan mäntä jumissa, siis korjattava
-inssi huomas öljyvuodon koneesta, jota itekkään en ollu huomannut, vika ilmaantunut ihan äskettäin, eli vuoto pitää laittaa kurii, jonak jälkee pitäs leima irrota.
Siinäpä se, päästöissä ei ollu mitää vikaa
Kun tuohon nyt leimaan saa ni siitte se lähteepi maalaukseen.
-vasen alapallo vaihdettava
-vasemman takapyörän jarrusatulan mäntä jumissa, siis korjattava
-inssi huomas öljyvuodon koneesta, jota itekkään en ollu huomannut, vika ilmaantunut ihan äskettäin, eli vuoto pitää laittaa kurii, jonak jälkee pitäs leima irrota.
Siinäpä se, päästöissä ei ollu mitää vikaa
Kun tuohon nyt leimaan saa ni siitte se lähteepi maalaukseen.
ex.
-W124 E280 24V aut. -95
-W124 230e -89 nyk.vara autona
-W124 260e -88
-W124 260e tomaatti -89
-W124 E280 24V aut. -95
-W124 230e -89 nyk.vara autona
-W124 260e -88
-W124 260e tomaatti -89
nyt on viat korjattu, toivottavasti sais en perjantaina vaikka leimankin
takaspoileri viritystäkin alottelin, siitä pitäs tulla semmonen upotettu versio.... ehkä jotain lippaa siihen takareunaan saataa tulla, niin ja teen kaiken pellistä en kuidusta ni ei ainakaan sitte halkeile liitoksista.
toussa hieno "fotoshop" kuva disaingi voi kyllä viel vähä muuttua
takaspoileri viritystäkin alottelin, siitä pitäs tulla semmonen upotettu versio.... ehkä jotain lippaa siihen takareunaan saataa tulla, niin ja teen kaiken pellistä en kuidusta ni ei ainakaan sitte halkeile liitoksista.
toussa hieno "fotoshop" kuva disaingi voi kyllä viel vähä muuttua
ex.
-W124 E280 24V aut. -95
-W124 230e -89 nyk.vara autona
-W124 260e -88
-W124 260e tomaatti -89
-W124 E280 24V aut. -95
-W124 230e -89 nyk.vara autona
-W124 260e -88
-W124 260e tomaatti -89
demecin etuhelma ja takalasinlippa saapuivat
ja tässä alotettu takaluukkua....
Väriksi on vaivihkaa varmistumassa kiiltävä musta, mustan nahka sisustankin olen jo bongannut kunhan vaan kerkeis hakee sen. (penkit ja oviverhoilut siis, mulalha non musta kejelauta valmiiksi ja lattia matto, kattoverhoulun verhoilen vaikka ite nahalla mustaksi, kun on nyt vaalea)
Etujarrulevyt vaihtuunee zimmermanneiksi, ja vanteiksi löysin ihan mukavan näköset lague LG-208 18 tuumasena, jotka sopii varmasti hyvin mustan auton kanssa yhteen, eikä maksa kuin 690e ja nakeiksi Falken FK-452 215/35R18 ei pitäs tän jälkee tunnistaa tota punasta romukasaa samaksi, muuta kuin rekisterikilvestä
ja tässä alotettu takaluukkua....
Väriksi on vaivihkaa varmistumassa kiiltävä musta, mustan nahka sisustankin olen jo bongannut kunhan vaan kerkeis hakee sen. (penkit ja oviverhoilut siis, mulalha non musta kejelauta valmiiksi ja lattia matto, kattoverhoulun verhoilen vaikka ite nahalla mustaksi, kun on nyt vaalea)
Etujarrulevyt vaihtuunee zimmermanneiksi, ja vanteiksi löysin ihan mukavan näköset lague LG-208 18 tuumasena, jotka sopii varmasti hyvin mustan auton kanssa yhteen, eikä maksa kuin 690e ja nakeiksi Falken FK-452 215/35R18 ei pitäs tän jälkee tunnistaa tota punasta romukasaa samaksi, muuta kuin rekisterikilvestä
ex.
-W124 E280 24V aut. -95
-W124 230e -89 nyk.vara autona
-W124 260e -88
-W124 260e tomaatti -89
-W124 E280 24V aut. -95
-W124 230e -89 nyk.vara autona
-W124 260e -88
-W124 260e tomaatti -89
poppi puolelle tilasin juuri fanatic audiosta rainbow satalankkuun tarkotetun setin sekä MDS Classic C4 vahvistimen ja ground zeron 1 faradin konkan. Soittimena toimii nykyjään Kenwood KDC-W3041A, aika perus kamaa kaikki, ei mitää kalliita, mutta toimivia, nii ja subina pysyy se helix 10".....
ex.
-W124 E280 24V aut. -95
-W124 230e -89 nyk.vara autona
-W124 260e -88
-W124 260e tomaatti -89
-W124 E280 24V aut. -95
-W124 230e -89 nyk.vara autona
-W124 260e -88
-W124 260e tomaatti -89