Joo.. eli tarkotuksena olis päivittää ton oman 260 mesen tekniikka 300 mersun tekniikalla... ajatus lähti siittä että onnistuin ryttäämään öljypohjan kiveen ja samalla kampura napsahti puolesta välistä poikki.. kyseisen 300 tekniikan saalistin jo foorumin sivuilta.. Eli onko jollain kokemuksia mitä kaikkee joutuu vaihtamaan konehuoneeseen? moottorihan on periaatteessa aivan sama mutta kuutiotilavuus eri..
300ssa on isompi laatikko ( ainakin automaatti ) ja taitaa olla peräkin
mutta taitaa ne pienemmätkin kestää vakio 300n perässä.
Moottorinohjaus boxissa ja syttyboxissa voi olla eri sarjanumerot
mutta pelaa kyllä molemmissa koneissa ristiin.
http://profile.imageshack.us/user/kytti ... 130tn3.jpg
ja niinhän se puskuri vaan meni palasiks.. tarkotus olis et kuidutetaan tuo vielä tuosta kuntoon... pohjapanssaria vahvistan pellillä niistä revenneistä kohdista...
Nonii... nyt tuli nypittyä vanhasta koneesta johdot ja letkut irti.. huomasin muutaman eron uuteen koneeseen verrattuna, mutta tuskinpa se pahemmin käyntiin vaikuttaa jos vaihdan ne anturit mitkä on erilaisia.. jos huomenna sais nostettua moottorin ja laatikon pois
Kone on nyt laitettu paikalleen.. mutta ei perkeleelläkään käyntiin... kerran kävi about 30 sek helvetin huonosti ja sammui.. pakokaasut näyttävän tulevan ilmanputsarista... mikä mahtaa olla vikana? ruiskuboxit erilaiset?
Ota ohjauspoksin töpseli irti ja kokkeile sitten uuvvestaan. tarkista
pensanpaine. Kopsauta kevyesti jollain kalulla ohjauspaineensäätimeen
( musta mötikkä määränsäätimen takana voi olla jumissa ). seuraavaksi
vaihtele syttyvehkeitä esim jakajankansi > kampianturi (takana ) >
syttymoduli ( lokasuojassa )
Doddii.. olipa taas pieni vika.. vaihdoin tulpat ni rupes käymään kunnolla... kone oli käynyt joskus katollaan niin oli päässyt sylintereihin öljyä,.. nyt käy hienosti.. taasen toinen ongelma ilmestyi.. kun kiihdyttää noin 80km/h niin auto alkaa nypyttää niin perkeleesti... ihan ku vaihdelaatikossa olis jotain vikaa...:S käteisvaraosan myyjä myi mulle castrollin aft automaattilaatikko öljyä, mahtaako vika olla öljyissä?
Nyt tuli syttyvehkeet katottua.. niissä ei häikkää ilmennyt mut nyt alko noi vaihdelaatikon alipaine letkut epäilyttään... voisiko joku ystävällisesti katsoa että mihin laatikolta tulevat alipaine letkut menee..