Just eilen otin nuo muovihelmat irti omastani, että tuoreessa muistissa on.

oven etu ja takapuolella olevat pikkupalat lähtee ihan vetämällä, alareinasta tai pyöränaukkoon kaartuvaasta kulmasta kannattaa aloittaa. Oven paneelista yksi ruuvi auki takaosasta oven sisäpuolelta ja loppu onkin vain klipseillä, itse repäisin yläreunasta (2 klipsiä rikki

) ja kun oli saanut rakoa, niin meisselillä napsauttelin lopun klipsit (ehjänä) auki. alahelma lähtee kun oviaukossa olevat ristipääruuvit avaa (tarvittaessa kynnyslista pois) ja auton alta 8 mm ruuvit auki. Kumilistan alla on klipsit jotka lähtee vetämällä.
Oven osalta tämä ei varmastikaan ole paras toimintatapa, muttä lähtivät ainakin irti, ei nuo varmaan montaa euroa Vehollakaan maksa nuo klipsit.
Mulla oli vain hiukan (Suomalaista) kuraa paneelien alla, mutta kovaa peltiä...
EDIT: Aiheesta juteltu aikaisemminkin, tuossa "EVO X":n näkemys aiheesta:
EVO X kirjoitti:Oven paneeli pitää kangottaa ensi alhaalta irti (tietysti ruuvi ensin) , sieltä alareunasta löytyy sellaiset painoklipsit, lähtee helposti talttapäisellä, sitten veto ,muistaakseni taaksepäin ,niin lähtee. Nuo pikkupalat ovatkin sitten pelkästään painoklipseillä joten ne vaan täytyy kangottaa, itse repäisin irti ihan käsin, alareunasta tukeva ote ja vedät ittees päin niin kyllä aukenee.
Ja tietysti pitää muistaa ettei se muovi kaikkea kestä, joten ei väkisin!!
Itse säästyin yhden kiinnikkeen rikkoontumisella (Oven alaklipsu)