
CDI:n suuttimen pultti poikki
CDI:n suuttimen pultti poikki
Non niin... ei naksahtanut momentti vaan pultti, nyt on vitsit vähissä. Onko ehdotuksia/kokemuksia millä saisi katkenneen putin pois vai auto suoraan korjaamoon, Oulun Veholle ei kiitos oisko Laasonen vai joku koneistamo onko Oululaisilla tietoa, apuja?. Suutin lähti irti helposti kun ei ollut pahasti vuotanut. 

BMW E31 850i V12
BMW K1300S-09
BMW 330iA Cabrio m-sport-09ex
BMW K1200S -07ex
CLK 320 CDI-06 AMG style ex
C 270 CDI -05ex
CLK 270CDI -03ex
C 250dt -96ex
MB 350sl-75 ex
BMW K1300S-09
BMW 330iA Cabrio m-sport-09ex
BMW K1200S -07ex
CLK 320 CDI-06 AMG style ex
C 270 CDI -05ex
CLK 270CDI -03ex
C 250dt -96ex
MB 350sl-75 ex
.
Jotkut on saaneet irti ihan sitä varten tehdyllä satsilla.
Sopivan ahtaan holkin läpi porataan (suora) reikä katkenneeseen pulttin.
Lyödään tappi kiinni ja pyöritetään poikkeen.
Löytyy kaikista köyhien kaupoista.
( Tokmannit, motonetit, robin hoodit......)
Jotkut on saaneet irti ihan sitä varten tehdyllä satsilla.
Sopivan ahtaan holkin läpi porataan (suora) reikä katkenneeseen pulttin.
Lyödään tappi kiinni ja pyöritetään poikkeen.
Löytyy kaikista köyhien kaupoista.
( Tokmannit, motonetit, robin hoodit......)
.
tuikku (niukunauku) tutka.net
p.Ö5Ö 3444ÖÖ5
tuikku (niukunauku) tutka.net
p.Ö5Ö 3444ÖÖ5
Kävin Car Centre Laasosella jolle ongelma oli varsin tuttu. Korjausehdotus tehdään siihen vahvempaan osaan ennen kirteiden alkua 8 mm helikolit ja homma selvä, pistän infoo kuinka onnistui.
BMW E31 850i V12
BMW K1300S-09
BMW 330iA Cabrio m-sport-09ex
BMW K1200S -07ex
CLK 320 CDI-06 AMG style ex
C 270 CDI -05ex
CLK 270CDI -03ex
C 250dt -96ex
MB 350sl-75 ex
BMW K1300S-09
BMW 330iA Cabrio m-sport-09ex
BMW K1200S -07ex
CLK 320 CDI-06 AMG style ex
C 270 CDI -05ex
CLK 270CDI -03ex
C 250dt -96ex
MB 350sl-75 ex
[quote="sl350"]Kävin Car Centre Laasosella jolle ongelma oli varsin tuttu. Korjausehdotus tehdään siihen vahvempaan osaan ennen kirteiden alkua 8 mm helikolit ja homma selvä, pistän infoo kuinka onnistui. [/
Auto tuli kuntoon suutin on nyt kiinni 8mm pultilla+helicol, huh helpotus. Käyttäkää ihmeessä momenttiavainta kun kiristätte niitä suuttiminen pultteja, kiitokset vastanneille.
Auto tuli kuntoon suutin on nyt kiinni 8mm pultilla+helicol, huh helpotus. Käyttäkää ihmeessä momenttiavainta kun kiristätte niitä suuttiminen pultteja, kiitokset vastanneille.
BMW E31 850i V12
BMW K1300S-09
BMW 330iA Cabrio m-sport-09ex
BMW K1200S -07ex
CLK 320 CDI-06 AMG style ex
C 270 CDI -05ex
CLK 270CDI -03ex
C 250dt -96ex
MB 350sl-75 ex
BMW K1300S-09
BMW 330iA Cabrio m-sport-09ex
BMW K1200S -07ex
CLK 320 CDI-06 AMG style ex
C 270 CDI -05ex
CLK 270CDI -03ex
C 250dt -96ex
MB 350sl-75 ex
Aina kun käytätte pultin irti ,putsatkaa kierteet.
Kierretappilla kierre (auki) ja paineilmaa perään.
Se pikeytynyt noki jota vuodon yhteydessä tulee moottorista on kuin liimaa .
Vielä ennen kasausta kokeilkaa pultilla onko kierteet kunnossa,pultti paikoilleen ja käsin täytyy mennä tarpeeksi syvälle.
crc tai vastaava tuote ei pahaksi.
Kierretappilla kierre (auki) ja paineilmaa perään.
Se pikeytynyt noki jota vuodon yhteydessä tulee moottorista on kuin liimaa .
Vielä ennen kasausta kokeilkaa pultilla onko kierteet kunnossa,pultti paikoilleen ja käsin täytyy mennä tarpeeksi syvälle.
crc tai vastaava tuote ei pahaksi.