Levikkeet
No ainakin oikea asenne kun leveyttä kaivataan vanteisiin
Eipä valmiita kaaria oikein löydy mistään. 500E:ssä on leveät kaaret mutta eipä niitä oikein tarvikkeena löydy...
Niin ja kyllä hän vakiokaarien sisään mahtuu jotain, ainakin 10" taakse ja 9" eteen. Tietty sitten jo tarkkaa oikeasta ET:stä ja renkaiden koosta.

Eipä valmiita kaaria oikein löydy mistään. 500E:ssä on leveät kaaret mutta eipä niitä oikein tarvikkeena löydy...
Niin ja kyllä hän vakiokaarien sisään mahtuu jotain, ainakin 10" taakse ja 9" eteen. Tietty sitten jo tarkkaa oikeasta ET:stä ja renkaiden koosta.
Pena_ kirjoitti:Käväsin justiinsa ostaa toho meseeni uuet 17" vanteet rengas turusta niin sanos että jos et on 35 niin ja 8" leveet niin vaikeuksia tulee edessä kääntymiselle?!:o Meinasin vaan niitä isoja vanteitä jos ja kun alan laittamaan vekotintani enemmän.
Eikös tossa oo^^ jonkunäköset pullistukset?
en tie mitä tarkoittivat siellä mutta varmast mene 17-8 et 35 joka nurkassa. eriasia sitten minkä levyistä rengasta laittaa 225-235 40 sarjaa ja auto tontissa niin tekee varmasti tiukkaa edessä...
eikös demecin rakenteleessa noi levikkeet ole kuitua...
- JuriPotkuri
- Mersumies
- Viestit: 518
- Liittynyt: Ti 22.11.2005 18:05
- Paikkakunta: Helsinki-Kallio
Höpö höpö. Itellä on 17" ja 8" leveet. Alla on -60 mm pudottava jousisatsi 2:sen kumeilla, eikä mitään ongelmia. Renkaina on Nokian Hakat 225/45/17.
Toki pitää pitää järki päässä kun renkaat käännettyinä linkkuun ylittää reunakivetyksiä, mutta muuten menee oikein hyvin. Vanteen ET on juurikin tuo 35. Kertaakaan ei ole ottanut lokariin kiinni.
Edellisellä setillä, joka oli samaa kokoa, ihan pientä raapimista tapahtui juuri tilanteissa kun kanttareita ylitti renkaat linkussa vähän reilummin, mutta tuolloin auton alusta olikin matala
.
Että kyllä tuo koko vielä käy oikeen hyvin, riippunee millainen madallus sulla on? Eikös nää huimimmat tosiaan asentele jo 20":sia allensa.
Terv. Juri
Edit. Kerkesi toi epk jo tohon väliin, mutta samaa mieltä.
Toki pitää pitää järki päässä kun renkaat käännettyinä linkkuun ylittää reunakivetyksiä, mutta muuten menee oikein hyvin. Vanteen ET on juurikin tuo 35. Kertaakaan ei ole ottanut lokariin kiinni.
Edellisellä setillä, joka oli samaa kokoa, ihan pientä raapimista tapahtui juuri tilanteissa kun kanttareita ylitti renkaat linkussa vähän reilummin, mutta tuolloin auton alusta olikin matala

Että kyllä tuo koko vielä käy oikeen hyvin, riippunee millainen madallus sulla on? Eikös nää huimimmat tosiaan asentele jo 20":sia allensa.
Terv. Juri
Edit. Kerkesi toi epk jo tohon väliin, mutta samaa mieltä.
Maalla, merellä ja ilmassa...
Voisin joku päivä ottaa parempia. Ja ei ole mun mielestä jatkettu, että vaan hitsattu paikalleen. Itse en ole tota operaatiota tehnyt, niin paha sanoa tarkasti.AM kirjoitti:Onko noista takakaarista parempia kuvia? Onko niitä jatkettu vai onko kolffissa tarpeeksi avarat kaaret jo vakiona.
Nyk. w124 300e -86
Ex: w201 2.0e -85
w124 300d -86
w126 s280 -84
Ex: w201 2.0e -85
w124 300d -86
w126 s280 -84
- MasaMbW124
- Mersumies
- Viestit: 1703
- Liittynyt: Ma 07.11.2005 19:02
- Paikkakunta: Tampere [Kangasala]
Mikkä kaaret sulla on eessä?_ahma_ kirjoitti:Omassa lankussa on takana mk1 golffin kaaret. Omasta mielestä sopii hyvin, tosin isommat vanteet vaatisi, lähemmäksi kaarta ja madallusta
Ja alla vielä kuva, vähän huono kuvakulma.
[ http://kuva1.kuvablogi.com/iso/img1026191.jpg ]