SL450 -74 aivolaatikko
SL450 -74 aivolaatikko
Miten laatikko pitäisi olla autossa? Kiinnitysrauta hieman mutkalla ja ajattelin tarkistaa asian. Laatikon kansi alaspäin ja co-säätö sulakerasialle päin ja pituusuunassa samaan kulmaan kuin hanskalokeron alla oleva muovi ja toiseen suuntaan vaakatasossa. Menikö yhtään oikein? Kysyn siksi, että huhujen mukaan laatikossa on tappokytkin ympäsiajon varalle.
Re: SL450 -74 aivolaatikko
Näin se on minullakin SL350 -74'ssä.Tappokytkin?Tämä on uutta, en ole kuullutkaan,olen laatikon sisukset tutkinut enkä moista havainnut.Olisko jenkkiversioissa erilailla?pekkak kirjoitti:Laatikon kansi alaspäin ja co-säätö sulakerasialle päin ja pituusuunassa samaan kulmaan kuin hanskalokeron alla oleva muovi ja toiseen suuntaan vaakatasossa. Menikö yhtään oikein? Kysyn siksi, että huhujen mukaan laatikossa on tappokytkin ympäsiajon varalle.
Kuvakin olisi sijoituksesta mutta kun en niitä saa tänne.Ohjeita löytyy mutta kun ne on vain tietokonenörteille, ei niistä automies ymmärrä hölkkäsen pöläystä.Terveisiä vaan herrat Admin.
Make vm44
Ehkä se oli vaan huhu
Tappokytkimen olemassaolosta ei varmuutta, vaan epäily. En itsekkään sellaista laatikosta löytänyt mutta empä oikein tiedä miltä sen kuuluisi näyttääkkään. No yhtä kaikki nyt auto toimii kuin unelma. Kaikki anturit käyty läpi, yhden suuttimen johdot tein uusiksi. Vielä imuilmanlämpötilan mittauksessa johdossa 40 ohmia vastusta mutta ei tunnu vaikuttavan päästöihin tai käyntiin juurikaan.
...taitaa olla huhupuhetta...itse en ole koskaan moisesta uullut. Bensapumppu kylläkin pysähtyy moottorin pysähtyessä, vaikka virta olisikinpäällä.... mutta sillä ei ole mitään tekoa auton asennon kanssa.Kysyn siksi, että huhujen mukaan laatikossa on tappokytkin ympäsiajon varalle.
"Pertti Jarla: Ihminen on kuin pussi ruisleipää, sulkijasta näkee kun se käy vanhaksi"
W111.021 -63, R107.043 -72, W109.018 -69, S124.190, S124.290, VW 1300 -73, BMW E3 2500 -72, Peugeot 205 Roland Garros -90.
W111.021 -63, R107.043 -72, W109.018 -69, S124.190, S124.290, VW 1300 -73, BMW E3 2500 -72, Peugeot 205 Roland Garros -90.