Alkaa häiritä sievällä/tasaisella ajolla esiintyvä bonanza-ilmiö. Semmosen kokeilun tekisin että laittaisin jousittamattoman kytkinlevyn kovan vauhtipyörän kanssa. Löytyykö jostakin 215 (käsittääkseni tämän kokoinen) millistä sopivaa jousittamatonta levyä, vai joutuisiko laittamaan isomman paketin ja sorvauttamaan vauhtipyörän?
Autona on 124 200D 7 millisellä pumpulla ja turbolla höystettynä.
Ideoita saa antaa vapaasti.
Mistä jousittamaton kytkinlevy?
Mistä jousittamaton kytkinlevy?
S210 220 CDI A -02
Löysin motonetin sivuilta tämmösen, kyse bensamallista
200 vm '96/moottno064331- jos kmvp (Ø215mm). . . . . . . . 84-3677 99.90 ???
Käyköhän tuo? Onko levy aina jousittamaton jos on tarkoitettu kaksoismassavauhtipyörälle? Täytyy varmaan marssia levyn kanssa tarvikeliikkeeseen vertailemaan..
200 vm '96/moottno064331- jos kmvp (Ø215mm). . . . . . . . 84-3677 99.90 ???
Käyköhän tuo? Onko levy aina jousittamaton jos on tarkoitettu kaksoismassavauhtipyörälle? Täytyy varmaan marssia levyn kanssa tarvikeliikkeeseen vertailemaan..
S210 220 CDI A -02
Massavauhtipyörän levy on tosiaan ilman jousia. Siinä joustaa se vauhtipyörä. Minulla samantapainen ongelma minkä kanssa edelleen tappelen. Meni vaihdelaatikko nimittäin vaihtoon. Sattuipa niin huonosti että mesessä oli 4.vaihteinen laatikko lyhyellä axelilla. Yleensä nämä ovat 5- vaihteisia. No sellaista ei sit tietenkään löytynyt mistään. Tilalle sain hankittua toisen käytetyn laatikon mutta pitkällä axelilla. ( Kiitos Parkkilalle ) Tämä vain tarkoitti sitä että vauhtipyörä oli vaihdettava tavalliseen. Ennen siis massapyörä. Nyt on toinen vauhtipyörä. Siihen pitäisi vain löytää uusi levy ja asetelma. On pienempi kuin alkup. Ja minä hölmö kun jo hankkisin uudet asetelmat sun muut jo aikaisemmin. Ei enään sovi tähän..
eli jos joku on kmvp. ja kytkinsarjaa vailla niin sellaisia löytyisi. ( 230TE, 1991 ) Btw, tietääkö kukaan millä momentilla vauhtipyörän pultit väännetään? 


Beginner