MB w210 E 290 TD, avaimen pariston vaihto.
MB w210 E 290 TD, avaimen pariston vaihto.
Autossa alkuperäinen keskuslukitus.
Avaa ovet normaalisti, mutta sulkemisessa tuleekin usein ongelmia.
Painan "sulje" nappia, mutta ovet ei sulkeudu.
Suljen kaikki ovet - ikkunat kunnolla, kesk. luk. ei mee päälle.
Vasta n.5 min painelun jälkeen (joskus kauemmin joskus ei) vasta sulkeutuu.
Saattaisiko paristo olla loppu - Mitä vaihto maksaa?
Kiitos vinkeistä,
T:Vasta 2kk mersun omistaja
Avaa ovet normaalisti, mutta sulkemisessa tuleekin usein ongelmia.
Painan "sulje" nappia, mutta ovet ei sulkeudu.
Suljen kaikki ovet - ikkunat kunnolla, kesk. luk. ei mee päälle.
Vasta n.5 min painelun jälkeen (joskus kauemmin joskus ei) vasta sulkeutuu.
Saattaisiko paristo olla loppu - Mitä vaihto maksaa?
Kiitos vinkeistä,
T:Vasta 2kk mersun omistaja
Eihän se paristo tietenkään paljoa maksa, mutta jos autossa on "originaali" käynnistyksen esto + juuri asennettu, tupla käynnistyksen esto järjestelmä koodilla.
Paljon kun puhutaan että, itse kun alat paristoa vaihtaa niin saattaa olla että tuon toimenpiteen jälkeen ei saa enää kukaan autoa käyntiin. Johtuen että avain ei "tunnista" autoa.
Onhan se tietysti niinkin, että ihmisä yritetään pelotella.
Paljon kun puhutaan että, itse kun alat paristoa vaihtaa niin saattaa olla että tuon toimenpiteen jälkeen ei saa enää kukaan autoa käyntiin. Johtuen että avain ei "tunnista" autoa.
Onhan se tietysti niinkin, että ihmisä yritetään pelotella.
Juu. Tosi homma.komart80 kirjoitti:
Siinä on käyttöohjekirjan mukaan 30sek aikaa vaihtaa ne patterit. Sen jlk ilmeisesti avaimessa koodi vaihtuu ja auto ei enää tunnista sitä.
Tosin se avaimen voi kyllä koodata uudelleen kun menee avaimella autoon sisään ja saa virrat päälle.
Mikä sen käypäsen pariston tyyppi mahtaa olla? Ja mistä kohdin tuota avainta kannattaa alkaa kampeamaan auki. (vm -01 S210 kyseessä)
edit: Tällai se avataankin: Etsivä löytää: http://www4.mercedes-benz.com/manual-ca ... #d13e73878 Nyt vain pitäisi se pariston tyyppi keksiä? Ei uskalla aukoa, ettei jää työpaikalle...
edit 2: No siinähän se lukee samassa ohjeessa! **¤%)("#! Tarvitset kaksi 3 V:n nappiparistoa, jotka ovat tyyppiä CR 2025.
edit: Tällai se avataankin: Etsivä löytää: http://www4.mercedes-benz.com/manual-ca ... #d13e73878 Nyt vain pitäisi se pariston tyyppi keksiä? Ei uskalla aukoa, ettei jää työpaikalle...
edit 2: No siinähän se lukee samassa ohjeessa! **¤%)("#! Tarvitset kaksi 3 V:n nappiparistoa, jotka ovat tyyppiä CR 2025.
- Skraba
C126 560 '91, S124 300D '95, S212 220CDI '10
Instagram: @p_haemaelaeinen
C126 560 '91, S124 300D '95, S212 220CDI '10
Instagram: @p_haemaelaeinen
[quote="Skraba"]Mikä sen käypäsen pariston tyyppi mahtaa olla? Ja mistä kohdin tuota avainta kannattaa alkaa kampeamaan auki. (vm -01 S210 kyseessä)
edit: Tällai se avataankin: Etsivä löytää: http://www4.mercedes-benz.com/manual-ca ... #d13e73878 Nyt vain pitäisi se pariston tyyppi keksiä? Ei uskalla aukoa, ettei jää työpikalle...
Mulla on samanlainen avain kun sulla ja kun räpläsin sitä sisällä niin naapuri tuli kysymään onko tarkoituksella paksi ja ikkunat auki. Olivat auenneet siinä räplätessä.
edit: Tällai se avataankin: Etsivä löytää: http://www4.mercedes-benz.com/manual-ca ... #d13e73878 Nyt vain pitäisi se pariston tyyppi keksiä? Ei uskalla aukoa, ettei jää työpikalle...

MB E 320 CDI Avantgard
Cevrolet Lumina 1995
MB 250 D 1994
Nappisilmä Lada 1980
Yahama sport 1970
Pappatunturi 1968
Ranskalainen kiilahihnavetoinen mopo 1965
Merkki oli Mobylette=yksi murheenkryyni.
Cevrolet Lumina 1995
MB 250 D 1994
Nappisilmä Lada 1980
Yahama sport 1970
Pappatunturi 1968
Ranskalainen kiilahihnavetoinen mopo 1965
Merkki oli Mobylette=yksi murheenkryyni.
Re:
mulla oli vara-avain viikkoja ilman paristoa, eikä sitä tarvinnu koodata. toimi heti ku pariston sai sisäänsäMika.T kirjoitti:Juu. Tosi homma.komart80 kirjoitti:
Siinä on käyttöohjekirjan mukaan 30sek aikaa vaihtaa ne patterit. Sen jlk ilmeisesti avaimessa koodi vaihtuu ja auto ei enää tunnista sitä.
Tosin se avaimen voi kyllä koodata uudelleen kun menee avaimella autoon sisään ja saa virrat päälle.
mb w210 290td -97