Olen uusi mersuharrastaja ja autokin on nyt 2000km:n päässä, kun kosovossa hommissa, mutta suunnitelmia löytyy...
Olis edessä hieman hifiasennusta ko.peliin...
Elikäs: onko kojelaudan alla kuinka paljon tilaa, kun ajattelin asentaa/upottaa 4" kajarit kojelaudalle. Tarkoitus olis hommata 3-tiesetti, diskantti ja keskiääni kojelaudalle ja midi etupenkkien eteen suunnattuna ylöspäin. Oviin ei oikeen viitsi reikiä tehdä ja kick-paneeliasennuksessa käsijarru saattaa tulla tielle...
115 etupää...
115 etupää...
Viimeksi muokannut tuti, Ti 16.03.2004 18:00. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Skoda Octavia 1.4tsi 2010, Volvo amazon farkku -66 (projekti), VW bus REIMO-matkailuauto 1981, Honda cb900 F2 bold'or 1981.
En tiedä, onko korvat tukossa vai mikä on vikana, mutta ainakaan Velocityn 3-tie erillissarja ei ole koskaan toiminut niin hyvin kuin DLS:n 2-tie. 3-tiessä diskantti ja keskiääni (litran kotelo) kojetaulun päällä ja midi ovessa freeairina. DLS:ssä oli vain midit ovissa ja diskantit kojetaulun päissä.
Kyllä siellä kojetaulun alla jonkin veran tilaa on, mutta niille ilmasuuttimille tulevat putket ovat kuitenkin aika äkkiä tiellä. Miten olis lasikuidusta kotelo nurkkaan jos tuolle tielle lähdetään?
Nyt jos alkaisin asentelemaan, niin laittaisin ehkä 3-tien niin, että diskantit ja keskiäänet A-pilareihin ja midit koteloihin penkkien alle. Tai sitten jättäisin koko homman tekemättä. Olispahan säästyneet nekin rahat vaikka kiisselin ostoon.
Omassa romussa paras hifistys olisi varmaan se etuovien suhinan eliminoiminen.
Ja koneen sammuttaminen. 
Kyllä siellä kojetaulun alla jonkin veran tilaa on, mutta niille ilmasuuttimille tulevat putket ovat kuitenkin aika äkkiä tiellä. Miten olis lasikuidusta kotelo nurkkaan jos tuolle tielle lähdetään?
Nyt jos alkaisin asentelemaan, niin laittaisin ehkä 3-tien niin, että diskantit ja keskiäänet A-pilareihin ja midit koteloihin penkkien alle. Tai sitten jättäisin koko homman tekemättä. Olispahan säästyneet nekin rahat vaikka kiisselin ostoon.

Omassa romussa paras hifistys olisi varmaan se etuovien suhinan eliminoiminen.


Kumipyöräinen käyttökartano: LMC Liberty 635 / Sprinter W903 313CDI 2000
Harrasteautot: 114.008 1976 ruumisauto, tallin nurkassa: 115.108 1975 ruumisauto
Exät: 115.110 1972 tuhoutunut ympäriajossa, myydyt: 124.106 1993 ruumisauto, 124.125 1987, Smart CDI Coupe W451 2009, 115.117 1975, 203.208 2005 Sport edition
http://www.ruumisauto.fi/ - Raskas työ vaatii raskaat huvit...
https://www.youtube.com/@EccentricHistoryOfficial
Harrasteautot: 114.008 1976 ruumisauto, tallin nurkassa: 115.108 1975 ruumisauto
Exät: 115.110 1972 tuhoutunut ympäriajossa, myydyt: 124.106 1993 ruumisauto, 124.125 1987, Smart CDI Coupe W451 2009, 115.117 1975, 203.208 2005 Sport edition
http://www.ruumisauto.fi/ - Raskas työ vaatii raskaat huvit...
https://www.youtube.com/@EccentricHistoryOfficial