G-maasturin ahtaminen

Kaikki Mersujen muokkaamiseen liittyvä keskustelu.
Vastaa Viestiin
Doni
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 19
Liittynyt: Ma 02.02.2004 00:28

G-maasturin ahtaminen

Viesti Kirjoittaja Doni »

Onko jollain tietoa itse ahdetuista g-maastureista. Omistan -89 mallisen 300GD:n joka on maailmankaikkeuden laiskin menemään.

Kannattaako ahtaminen unohtaa heti vai voisko siitä tullakkin jotain?
Avatar
PepeKyy
Asiantuntija
Asiantuntija
Viestit: 932
Liittynyt: Pe 15.08.2003 19:42
Paikkakunta: Koria

Viesti Kirjoittaja PepeKyy »

Katoppas tuolta projektit puolelta, turbotiisseli juttaja ja siitä liikkeelle. Ei muuta ku puhallin kylkeen. Eikös tuo kone ole ihan sama kuin W124:ssä
Kalusto:
Mersu(ja)

*
Avatar
Timo S
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 111
Liittynyt: Pe 04.04.2003 13:33
Paikkakunta: Lappeenranta
Viesti:

Re: G-maasturin ahtaminen

Viesti Kirjoittaja Timo S »

Doni kirjoitti:Onko jollain tietoa itse ahdetuista g-maastureista. Omistan -89 mallisen 300GD:n joka on maailmankaikkeuden laiskin menemään.

Kannattaako ahtaminen unohtaa heti vai voisko siitä tullakkin jotain?
Sama edessä miulla - tosin vaan taitaa olla eri koneet. Eikös tuossa ole jo 6-sylinterinen riisseli? Miulla on jo turbokin kaapissa ja varakone tallissa sitä varten, et kun se sitten ei kestänytkään ni vo laittaa sen ahtamattoman takas :lol: . Omaan en hae muuta kun lisää vääntöä alakierroksille ja muutenkin koitan pitää paineet pienellä ettei tulis tuhoja...

Ei muuta kun nykertämään - oma projekti alkaa heti kun lumet sulaa....

Timo
....maanteillä kuljen kuin kuningas mä oisin....
Vastaa Viestiin