VITO SYLKEE VEDET

Kaikki Mersujen tekniikkaan liittyvä keskustelu.
Vastaa Viestiin
Caide
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 162
Liittynyt: Ke 20.10.2004 15:01
Paikkakunta: Kerava

VITO SYLKEE VEDET

Viesti Kirjoittaja Caide »

Vito 110 CDI - 2003. Kun vedet lämpeävät normaaleiksi syntyy jäähdytysjärjestelmään mieletön paine ja vedet tulevat hukkaputken kautta pihalle. Kone ei keitä, ja tyhjäkäynnillä kaikki on OK. Eli ilmeisesti joko kansipahvi tai kansi hajalla. Minkälainen prosessi on kannen irroitus?
Kokemukset ja ideat tervetulleita.
C220 CDI Kombi - 03 Elegance
115 220 b - 71 autom. museokats.
Ex.
124 - 92, 230 automaatti + nahat, AC, tempomat ym.
C280 Kombi - 99 Elegance, Tip-Tronic, AC, ESP, kattoluukku, tempomat ja paljon muuta.
W201 - 92. 1.8 bensa, 4-vaiht, AC, tempomatic 572000 km kone avaamatta.
C180 Kombi - 97 Elegance, manuaali AC ym. pientä.
C280 Kombi - 98 AC, autom. ym
C180 Elegance - 94 AC
124 300 TD - 90 manuaali, AC
124 300 TD - 90 autom.
2 x 107 350 SLC
114 250 CE
123 230 TE
Avatar
Antti V
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1495
Liittynyt: To 03.06.2004 10:32
Paikkakunta: Naantali/Nummela

Viesti Kirjoittaja Antti V »

Onko se todellakin ylisuuri paine järjestelmässä, vai kenties korkki antautunut. Useimmin, jos kansi/pahvi on porsinut, se jättää taakseen vaaleat savumerkit. Jos näitä ei näy, tutki ensiksi se paisarin korkin paineenkesto.
SL AMG
S6 TFSI
T6 4motion
K 1600 GT
ex CLK AMG
ex ML 350 CDI

"Leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.''
-Jope Ruonansuu-
Caide
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 162
Liittynyt: Ke 20.10.2004 15:01
Paikkakunta: Kerava

PAISUNTASÄILIÖN KORKKI

Viesti Kirjoittaja Caide »

Senkin vaihtamista kokeilin. Sama tilanne.
C220 CDI Kombi - 03 Elegance
115 220 b - 71 autom. museokats.
Ex.
124 - 92, 230 automaatti + nahat, AC, tempomat ym.
C280 Kombi - 99 Elegance, Tip-Tronic, AC, ESP, kattoluukku, tempomat ja paljon muuta.
W201 - 92. 1.8 bensa, 4-vaiht, AC, tempomatic 572000 km kone avaamatta.
C180 Kombi - 97 Elegance, manuaali AC ym. pientä.
C280 Kombi - 98 AC, autom. ym
C180 Elegance - 94 AC
124 300 TD - 90 manuaali, AC
124 300 TD - 90 autom.
2 x 107 350 SLC
114 250 CE
123 230 TE
korjaamo
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 97
Liittynyt: Ti 06.09.2005 13:24

Viesti Kirjoittaja korjaamo »

Kannen saa kyllä paikoillaankin pois.

Jos suuttimet kovin tiukassa, kannattaa ehkä ottaa kone pois keulalta.

Ihan ensikertalaiselle en kuitenkaan suosittele kumpaakaan.

ja viikonloppu ei sitten riitä.
Vastaa Viestiin