Yritin löytää haulla, mutta ei ainakaan mun silmiini osunut. Tosin 124 pyyhkimestä kirjoitettu täällä niin paljon että kirjan voisi kirjoittaa!
Asiaan: Tänään ajellessa sateessa, tuulilasin pyyhin pysähtyi keskelle lasia. Hetken ajeltua "viisari nakelissa" alkoi sisälle tulemaan todella kitkerä palaneen muovin käry. No mese penkalle ja pelti auki: Edellinen sankari oli vaihtanut tuulilasinpyyhkijänsulakkeen reilusti isompaan, eli ei ollut tästä syystä poksahtanut lanka poikki. Aiemmin ollut jo ko. pyyhkimen kanssa se ongelma ettei nopeampi tempoinen pyyhkiminen ole toiminut. Olen myös huomannut että pyyhkimiä käyttäessä, monitoimiviiksi lämpenee varrestaan.
Kärytys loppui kun poistin sulakkeen, mutta nyt sitten ei ole pyyhintä. Onko kellään kokemusta ja mistä suunnasta tuota mahdollista vikaa kannattaisi lähteä metsästämään: Pyyhkijän moottori, viiksi...? Ei johdu ainakaan vivustosta, koska rasvailen sitä muutamaan kertaan vuodessa.
Itse veikkaisin tuota monitoimikytkintä (viiksi), mutta te tiedätte varmaankin paremmin, mistä mahdollinen vika löytyisi ilman koko auton purkamista.
124 tuulilasin pyyhin jumittui: Kauhea palaneen käry!
-
- Sisäänajossa
- Viesti:
124 tuulilasin pyyhin jumittui: Kauhea palaneen käry!
Ulvova susi ei sammaloidu.....missään!
-
- Mersumies
-
- Mersumaanikko
MB 124w:n pyyhin ongelmia?
Moi mulla ollut vataavaa vikaa edellisessä 300 malissa, ajeltiin perheenkanssa kyläreissulla ja kas yhtääkkiä käry, pyyhin lakkasitoimimasta ja varsilämpeni. No pikaisesti sulake pois ja päätepaikalla selvittelin vikaa. Mulla kävi tuuria viiksen likuosassa oli vain liikaa kertynyttä töhnää, jonka kun putsaili ja rasvasi crc:llä niin johan toimii.
Nyt muistan huolehtia säännöllisestä puhdistuksesta ja rasvauksesta ettei johdot-, moottori tai sulake kärähdä.
Nyt muistan huolehtia säännöllisestä puhdistuksesta ja rasvauksesta ettei johdot-, moottori tai sulake kärähdä.
-
- Sisäänajossa
- Viesti:
Harmi kun kerkisin jo hakemaan Motonetistä 79 euron moottorin.felmit kirjoitti:käytetty ehjä moottori löytyy...
Ja kyllä: Moottorihan sieltä oli palanut (haistoin jo avatessa). Pyyhkijä pelittää kaikilla nopeuksilla, oikean kokoisella sulakkeella ja nyt sen eron huomasi hyvin, kuinka tahmeasti tuo vanha moottori pyyhki!
Jännä juttu, mutta ilmeisesti tuo viallinen pyyhkijänmoottori aiheutti oikosulkua tuossa monitoimiviiksessä, koska ennen ei toiminut pitkien "väläytys" toiminto, mutta tämän remontin myötä viiksen kaikki toiminnat pelaavat moitteettomasti???
Kiitoksia vain kaikille vastanneille suuresta avusta ja 80euron säästöstä:Olisin itse ostanut kuitenkin ensin sen monitoimiviiksen...

Ulvova susi ei sammaloidu.....missään!