vanteiden kromi huulien kiillotus
vanteiden kromi huulien kiillotus
morjes, onkohan mahdollisesti jossain sellaista paikkaa missä voidaan hioo vanteiden huulesta vanha lakka pois ja kiillottaa ja vetää uus lakka päälle, käsittely tarvis tehdä vain takavanteisiin, koska niihin on tullut jo hieman kiven hakkaamaa ja lakka lohkeillu vähän pois, vanteet on muuten kuin uudet joten puolille ei tarvis tehdä mitään, vanteet on 19" TSW Volcano. Nii ja mitähän tollanen homma kustantaa suurinpiirtein, mielellää pirkanmaalla, mutta kertokaa ihmeessä mistä päin suomea vaan.
Lappeenrannassa oleva L-Weld sorvaa kiiltäväksi noita vanteen kehän ulkoreunoja, eli sitä mikä nyt voisi vaikka jalkakäytävään osua, mutta vehkeet ei valitettavasti riitä kiilloittamaan tuota levittävää osaa vanteen reunasta, joka varmaan sulla myös kiilloitettu.
Tuo on siis sorvaamo, eivät maalaa eivätkä ota renkaita vanteilta. Muuten voin kyllä suositella paikkaa.
Tuo on siis sorvaamo, eivät maalaa eivätkä ota renkaita vanteilta. Muuten voin kyllä suositella paikkaa.
Mersuharrasteet:
W219 CLS 350
C124 230 CE (Vuodesta 2003)
C124 230 CE (projekti)
C208 CLK 230 Kompressor
C209 CLK 240
Muut harrasteet:
Porsche 911 (993 Gemballa)
Ford Mustang Cobra 1997
Mitsubishi Eclipse 1997 "Fast & Furious lookkeri"
Jaguar XJ6 Sovereign 1996
EMW R35 vm. 1955
W219 CLS 350
C124 230 CE (Vuodesta 2003)
C124 230 CE (projekti)
C208 CLK 230 Kompressor
C209 CLK 240
Muut harrasteet:
Porsche 911 (993 Gemballa)
Ford Mustang Cobra 1997
Mitsubishi Eclipse 1997 "Fast & Furious lookkeri"
Jaguar XJ6 Sovereign 1996
EMW R35 vm. 1955
Korjatkaa jos olen väärässä, mutta mielestäni TSW:n vanteissa nuo huulet ovat kromattuja eivätkä kiillotettua alumiinia. Joten korjaus on käytännössä mahdoton ellei halua kuoria kromia pois ja kiillottaa sitä alla olevaa alumiinia.. Tietenkään kiillotettu alumiini ei missään olosuhteessa saavuta samaa kiiltoastetta kun kromi, joten vanteista tulee erilaiset. Jos vanteissa kuitenkin on sorvattu alumiini kehä jonka päällä on lakka niin se kannattaa puhdistaa maalinpoistoaineella ja sen jälkeen hinkata kevyesti teräsvillalla johon on sekoitettu vahaa. Sitten pyyhkiä rasvanpoistolla ja autolakka päälle. Jos kehä kiillotetaan uudelleen oikein kunnolla sitä ei kannata lakata koska se lakka ei pysy sileässä pinnassa vaan se tarvitsee ne koneistus urat pysyäkseen.
MB E200D T -18
MB 300CE-24 Cabriolet -92
1959 Cadillac Coupe De Ville
1959 Mercury Montclair
http://garage59.blogspot.fi/
Ex: MB 190E 2.0 -90 | MB CLK240A Cabriolet -04 | MB 190E 2.3-16 -85 (W201)| MB 300D -91 (W124) | MB C180CDI TA Avantgarde (S204) -14 | MB 300CE-24 -92 (C124)| MB E320 Coupe -93 (C124)| MB C200CDI T Avantgarde (S204) -08 | MB 250D -93 (W124) | MB E270CDI -04 Avantgarde (S211) | MB C200CDI -01 (W203) | MB E220CDI T -04 (S211) | MB 250D "Oldskool" -91 (W124) | MB 200D -93 (W124) | MB 300CE "EVO X" -91 (C124) | MB 190E 2.6 Sportline -90 (W201)| MB 280SE -72 (W108)
MB 300CE-24 Cabriolet -92
1959 Cadillac Coupe De Ville
1959 Mercury Montclair
http://garage59.blogspot.fi/
Ex: MB 190E 2.0 -90 | MB CLK240A Cabriolet -04 | MB 190E 2.3-16 -85 (W201)| MB 300D -91 (W124) | MB C180CDI TA Avantgarde (S204) -14 | MB 300CE-24 -92 (C124)| MB E320 Coupe -93 (C124)| MB C200CDI T Avantgarde (S204) -08 | MB 250D -93 (W124) | MB E270CDI -04 Avantgarde (S211) | MB C200CDI -01 (W203) | MB E220CDI T -04 (S211) | MB 250D "Oldskool" -91 (W124) | MB 200D -93 (W124) | MB 300CE "EVO X" -91 (C124) | MB 190E 2.6 Sportline -90 (W201)| MB 280SE -72 (W108)