Väyrysen oik.ylätukivarren vaihto etupäähän
Väyrysen oik.ylätukivarren vaihto etupäähän
eli "sähköliitinkotelo" -vai mikä se on- pitäisi saada tyhjäksi ennen kuin sen saa irroitettua - jotta saa sen tukivarren pultin irti. Sähköhärpäkkeistä se ohjaamon puolimmainen ei tahdo irrota (ilman sorkkarautaa) siispä miten mahtaa irrota hallitusti? (Joku oli muistini mukaan sen irti saanut mutta en löytänyt tarinaa että miten se oli tapahtunut). Ajokki on 220d vm 1996.
Itse vaihtelin molemmat ylätukivarret viime jouluna, mutta tuo muisti..
Nyt en ihan varma ole mitä tarkoitat saada tyhjäksi, mutta ei sitä tarvi sieltä pois ottaa. Liittimet tarvi tosiaan kaikki aukaista (ja jonkun liittimen kanssa sinulla kait ongelmia juuri onkin?) ja sen jälkeen siellä on tarpeeksi tilaa.
Ei sinulla ole kuvaa liittimestä näin muistin piristämiseksi..
Noita tukivarsia vaihtaessa kävi kyllä mielessä, että miksi ei ole laitettu kiinteitä muttereita hitsaamalla????
Nyt en ihan varma ole mitä tarkoitat saada tyhjäksi, mutta ei sitä tarvi sieltä pois ottaa. Liittimet tarvi tosiaan kaikki aukaista (ja jonkun liittimen kanssa sinulla kait ongelmia juuri onkin?) ja sen jälkeen siellä on tarpeeksi tilaa.
Ei sinulla ole kuvaa liittimestä näin muistin piristämiseksi..
Noita tukivarsia vaihtaessa kävi kyllä mielessä, että miksi ei ole laitettu kiinteitä muttereita hitsaamalla????
W903 316cdi
W124 500E
Dodge Stealth R/T TT
Mustang '72 Convertible
W124 500E
Dodge Stealth R/T TT
Mustang '72 Convertible
2000 vuosimallissa sieltä apukuskinpuolen pyöräkotelosta löytyy pienen pieni kumitulppa, jonka kautta saa lenkkiavaimella pidettyä mutteria kiinni kun pulttia sieltä wepaston takaa pyörittelee. Takaisinlaitto onkin sitten
jo ihan toinen juttu. siitä ei ilman apumiestä enää slviytynyt. Teippiä lenkkiavaimen päähän että saa mutterin pysymään kun tarjoaa sitä pultin kierteelle
jo ihan toinen juttu. siitä ei ilman apumiestä enää slviytynyt. Teippiä lenkkiavaimen päähän että saa mutterin pysymään kun tarjoaa sitä pultin kierteelle

W210 E270CDI -00
On kyllä todella onneton suunnittelu tuossa kohtaa.
Mie purin omasta 290stä sen sähkökotelon pois. Liittimet irti ja poksit pois nini pohjalta löyty muutama ruuvi jolla kotelo on kiinni. Näin sai raotettua sen verran että sai mutterin takaisin paikoilleen.
ei onnistunut 5:llä eri lenkki avaimella siitä kumitulpan reiästä.
Mie purin omasta 290stä sen sähkökotelon pois. Liittimet irti ja poksit pois nini pohjalta löyty muutama ruuvi jolla kotelo on kiinni. Näin sai raotettua sen verran että sai mutterin takaisin paikoilleen.
ei onnistunut 5:llä eri lenkki avaimella siitä kumitulpan reiästä.
- laineracing
- Mersumies
- Viestit: 2687
- Liittynyt: Su 08.02.2004 16:13
- Paikkakunta: hämeenlinna
- laineracing
- Mersumies
- Viestit: 2687
- Liittynyt: Su 08.02.2004 16:13
- Paikkakunta: hämeenlinna
- laineracing
- Mersumies
- Viestit: 2687
- Liittynyt: Su 08.02.2004 16:13
- Paikkakunta: hämeenlinna