Suorastaan herkullinen tuunaus!!!
Niin..paitsi että tuon SL:n hinnalla saa 3kpl SLK 200K:ta tai yhden SLK 55AMG:n ja samaan kauppaan mukaan SLK 200K "kauppakassiksi"..EVO X kirjoitti:Nää onkin näitä ,että jos ei oo varaa SLK:hon niin tehdään SL:stä saman näkönen. Esimerkiksi minä kyllä hyväksyn tuollaisen muutoksen ja olisin valmis kyllä tekemäänkin sen.Tosin itellä ei kyllä taida olla varoja suomen hinnoilla SL:äänkään.. Arvostan kyllä JVA:n mielipidettä.
Kunnioittaen jokaisen mielipidettä katson olevani oikeutettu omaani, joka on: "Raiskaus."Mika_M kirjoitti:...Suorastaan herkullinen tuunaus!!!
Juu pieniä kirjoitusvirheitä,mutta eipä se mittään.. mä en oikestansa edes enää tiedä mitä mä tolla edellisellä viestillä hain..no kumminki vanhemmasta SL:stä olis hieno saada uuden karhean SL:N näkönen peli..tai jotain sinnepäin..jva kirjoitti:No..SLR:ää varmaan tarkoitit etkä SLK:ta..
Vaikka toisaalta olishan siinä tietty tavallaan ideaa kateellisten naapureiden kateustason laskemiseksi jos "naamioisi" SL:n SLK:ksi![]()
![]()
![]()
![]()
Ja kuka vätti, että makuasioista ei voi kiistellä!!!eerola kirjoitti:Kunnioittaen jokaisen mielipidettä katson olevani oikeutettu omaani, joka on: "Raiskaus."Mika_M kirjoitti:...Suorastaan herkullinen tuunaus!!!![]()