w124 300 ce 24v käyntihäiriö
w124 300 ce 24v käyntihäiriö
mistähän mahtaa löytää otsikon mukaisesta autosta ruiskupumpun releen?
olis tarkistus listalla seuraavana. oireena autossa on semmonen että kylmänä kun käynnistää niin lähtee käyntiin ja pysyy käynnissä.
mutta kun kone on lämmin, niin käynnistyy mutta sammuu heti.
ylijännitereleen tinaukset on jo katsottu,ja imusarjan päällä oleva alipaine
liitännän tulppa vaihdettu,oli halki, ja oire väheni mutta ei loppunut kokonaan. muita mahdollisia vikapaikkoja?
olis tarkistus listalla seuraavana. oireena autossa on semmonen että kylmänä kun käynnistää niin lähtee käyntiin ja pysyy käynnissä.
mutta kun kone on lämmin, niin käynnistyy mutta sammuu heti.
ylijännitereleen tinaukset on jo katsottu,ja imusarjan päällä oleva alipaine
liitännän tulppa vaihdettu,oli halki, ja oire väheni mutta ei loppunut kokonaan. muita mahdollisia vikapaikkoja?
- Manu300cea24
- Mersumies
- Viestit: 3989
- Liittynyt: Ma 26.09.2005 18:22
- Paikkakunta: Pielavesi "Kekkosslovakia"
- Manu300cea24
- Mersumies
- Viestit: 3989
- Liittynyt: Ma 26.09.2005 18:22
- Paikkakunta: Pielavesi "Kekkosslovakia"
Ainakin itellä ollessa ja tullessa oireili juuri noin et kylmänä laakista käymään.
Ja kun kone oli käyntilämmin niin turha toivo saada laakista pyörii.
Lämpösenä kun laitto pyörii niin heti hörähti käyntiin ja sammu.
Kun yritti uudelleen niin alko rykiminen ja älytön puputus ennenkun kone selvis.
Ainut oli et anto reilusti kaasua kun vähänkään kävi.
Uudet suuttimet kehiin niin ei tarvinnu leikkiä.
Tosin halvempi on uusia se imuilman anturi.
Suuttimet taitaa olla siinä 60-70E kpl.
Ja kun kone oli käyntilämmin niin turha toivo saada laakista pyörii.
Lämpösenä kun laitto pyörii niin heti hörähti käyntiin ja sammu.
Kun yritti uudelleen niin alko rykiminen ja älytön puputus ennenkun kone selvis.
Ainut oli et anto reilusti kaasua kun vähänkään kävi.
Uudet suuttimet kehiin niin ei tarvinnu leikkiä.
Tosin halvempi on uusia se imuilman anturi.
Suuttimet taitaa olla siinä 60-70E kpl.
C124 300cea24
Ex. W123 240D
Ex. W123 240D
Ex E30 BMW
Ex Suzuki GSX-R 1100 fighter
Ex. W123 240D
Ex. W123 240D
Ex E30 BMW
Ex Suzuki GSX-R 1100 fighter
Tuon suuttimien ohivuodon näkee muuten päästömittauksessa missä kannattaa käydä ennen ku noita suuttimia ostaa ainakaan uutena, muuten voi tulla kallis kokeilujani10106 kirjoitti:no niin suuttimet vaihdettu, ja vika poistui. taas pelaa niinkun mersun pitääkin..

S212 E350 CDi -10
W639 116 CDi -11
W124 230 TIC/EFI -89
W639 116 CDi -11
W124 230 TIC/EFI -89
- Manu300cea24
- Mersumies
- Viestit: 3989
- Liittynyt: Ma 26.09.2005 18:22
- Paikkakunta: Pielavesi "Kekkosslovakia"
- Manu300cea24
- Mersumies
- Viestit: 3989
- Liittynyt: Ma 26.09.2005 18:22
- Paikkakunta: Pielavesi "Kekkosslovakia"
Miten ne siellä näkyy???jarkki kirjoitti:Tuon suuttimien ohivuodon näkee muuten päästömittauksessa missä kannattaa käydä ennen ku noita suuttimia ostaa ainakaan uutena, muuten voi tulla kallis kokeilujani10106 kirjoitti:no niin suuttimet vaihdettu, ja vika poistui. taas pelaa niinkun mersun pitääkin..
Siis tarkotatko imuvuotoo suuttimissa eli vetää ilmaa tiivareitten ohi??
Suuttimien kuseminen ei näy kyllä mun mielestä kyllä ollenkaan päästömittauksessa.
Paitsi jos heti laitat koneen käymään (lämpösenä) ja mittaa sit HC lukemia.
Muuten jos kone on siitä alkujärkytyksestä selvinny minkä kusevat suuttimet aiheuttaa niin ei näy.
Ei ainakaan mun tapauksessa. Hyvät arvot oli aina kun mittas päästöt.
C124 300cea24
Ex. W123 240D
Ex. W123 240D
Ex E30 BMW
Ex Suzuki GSX-R 1100 fighter
Ex. W123 240D
Ex. W123 240D
Ex E30 BMW
Ex Suzuki GSX-R 1100 fighter