w124 valot palaa epätasaisesti ym.
w124 valot palaa epätasaisesti ym.
Terve!
Mikä mahtaa vaivata kun ajovalot ja sisävalo palaa epätasaisesti, varsinkin pimeällä huomaa hyvin. Eli valot voimistuu ja himmenee nopeaan tahtiin muutaman kerran sekunnissa. Latausvalo ei tosin syty...
Auto hukkaa myös jäähdytysnestettä, mutta ei jätä lammikkoa alleen, lienee kansipahvissa vika?
Mikä mahtaa vaivata kun ajovalot ja sisävalo palaa epätasaisesti, varsinkin pimeällä huomaa hyvin. Eli valot voimistuu ja himmenee nopeaan tahtiin muutaman kerran sekunnissa. Latausvalo ei tosin syty...
Auto hukkaa myös jäähdytysnestettä, mutta ei jätä lammikkoa alleen, lienee kansipahvissa vika?
Taitaa ne laturin hiilet olla lopussa. Tarkasta myös liukurenkaat, jos niissä tuntuu ja näkyy selvät urat, niin laita suosiolla uusi laturi. Uudet hiiletkään ei kauaa kestä kuluneilla liukurenkailla.
Vuotava kansipahvi tekee yleensä kovan paineen letkuihin ja paisuntasäiliöön ja monesti neste myös oikein poreilee seassa olevan kaasukuplien takia. Yksi konsti varmistua asiasta on tehdä pakokaasutesti, eli testerin mittapää vaan suoraan paisuntasäiliöön ja jos näkyy esim. HC arvoja niin silloin on varmasti vuoto jossain.
Vuotava kansipahvi tekee yleensä kovan paineen letkuihin ja paisuntasäiliöön ja monesti neste myös oikein poreilee seassa olevan kaasukuplien takia. Yksi konsti varmistua asiasta on tehdä pakokaasutesti, eli testerin mittapää vaan suoraan paisuntasäiliöön ja jos näkyy esim. HC arvoja niin silloin on varmasti vuoto jossain.
-Kaikkea ei voi koskaan tietää-
190E -85
190E -85
Nenäkin toimii testerinä.cruiser86 kirjoitti:Taitaa ne laturin hiilet olla lopussa. Tarkasta myös liukurenkaat, jos niissä tuntuu ja näkyy selvät urat, niin laita suosiolla uusi laturi. Uudet hiiletkään ei kauaa kestä kuluneilla liukurenkailla.
Vuotava kansipahvi tekee yleensä kovan paineen letkuihin ja paisuntasäiliöön ja monesti neste myös oikein poreilee seassa olevan kaasukuplien takia. Yksi konsti varmistua asiasta on tehdä pakokaasutesti, eli testerin mittapää vaan suoraan paisuntasäiliöön ja jos näkyy esim. HC arvoja niin silloin on varmasti vuoto jossain.

Muistaakseni myös sellainen pieni nypytys (etenkin 3. ja 4. vaihteilla) alkoi samoihin aikoihin kun huomasin tuon valohomman.
Olen omistanut mersun vasta pari kuukautta ja täytyy sanoa, että aika hyvin on vastaanotettu täällä ja varsinkin tuolla liikenteessä. Vanhat ja tuntemattomat w124-äijätkin morjestelee niin kuin paremmatkin tutut.
Myös Ojalta Urjalassa sain erittäin hyvää palvelua.
Olen omistanut mersun vasta pari kuukautta ja täytyy sanoa, että aika hyvin on vastaanotettu täällä ja varsinkin tuolla liikenteessä. Vanhat ja tuntemattomat w124-äijätkin morjestelee niin kuin paremmatkin tutut.

Myös Ojalta Urjalassa sain erittäin hyvää palvelua.
Juu.Phallos kirjoitti:Muistaakseni myös sellainen pieni nypytys (etenkin 3. ja 4. vaihteilla) alkoi samoihin aikoihin kun huomasin tuon valohomman.
Laturi ottaa koneelta kovasti tehoa kun lataa ja taas kun latausvirta pienenee niin laturi pyörii keveämmin.
Tämän kyllä huomaa kun sievällä kaasulla ajelee jos tuo säädin sekoaa ko. tavalla.
