Yrittikö Hurri huijata?

Mallit, ominaisuudet, varusteet, kokemukset jne.
Vastaa Viestiin
oviMikko
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 5
Liittynyt: Su 16.11.2008 12:12
Paikkakunta: Kla

Yrittikö Hurri huijata?

Viesti Kirjoittaja oviMikko »

Kävin tuota mersua kahtelemassa
http://www.blocket.se/vi/18749416.htm?ca=1_5_s
SRS valo palaa (myyjä väitti että on luistoneston häiriövalo)
Autossa on vanha puuratti missä ei ole turvatyynyä.
Etupuskurikin on vaihdettu väristä päätellen.
(myyjä väitti ettei tuossa oo ollu turvatyynyjä)
Minä ainakin arvelen että auto on kolaroitu ja airbagit poksahtanu, ja Börje on vaihtanu toisen ratin ja uuden puskurin.
Onko kaikissa 93-96 moniventtiilikone 124:sissa ollu myös airbagit?
Avatar
Petteri Kivimäki
Mersumies
Mersumies
Viestit: 3100
Liittynyt: Pe 06.04.2007 12:51
Paikkakunta: Jyväskylä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Petteri Kivimäki »

Syksyllä 1992 bensamoottorit korvattiin uusilla neliventtiilisillä. Uudet mallit olivat 200 E (136 hv), 220 E (150 hv), 280 E (180 hv) ja 320 E (220 hv). Tavoitteena uuden moottorisukupolven kehittämisessä oli ollut vahva vääntö ja hiljainen käyntiääni. Samalla vakiovarustusta täydennettiin mm. kuljettajan airbagilla ja sähköpeileillä.

Hyvä ettet mennyt halpaan; vaikka et turvatyynyä mielestäsi olisi tarvinnut, niin SRS merkkivalon palaminen tuo hylsyn katsastuksessa. Ainakin täällä Keski-Suomessa.

Kertokaan tietäjät paljonko turvatyynyratti tuohon maksaakaan. Omassani on muuten epäilyttävän uudehkon oloinen ollakseen vuonna 2002 uusittu, niinkuin tarra väittää.. :roll:
W246 "Kaasukoppi" B200 2015
W108 "Satakasi" 250S Automatic 1966
Avatar
gbc
Tuningspesialisti
Tuningspesialisti
Viestit: 684
Liittynyt: Ti 12.08.2003 19:01
Paikkakunta: Uppsala,Sweden

Viesti Kirjoittaja gbc »

ei ainakaan ollut kauhean kallis
-MB W124 500E- CBZ

Eksit:
MB E55 -03 Kleemann K4
S124 E280 -96
C32 AMG 2004
500E -92 ja nykyinen
C36 AMG -95
1 TUSINA w124
4kpl w123 (Paras malli)
Avatar
Sergey
Vannespesialisti
Vannespesialisti
Viestit: 12277
Liittynyt: Su 27.08.2006 17:12
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sergey »

Tossapa auton tiedot. Bagillinen orginaali ratti ostettiin yhelle asiakkaalle ruotsista 1200kr. Esimerkki.
VIN WDB1241861F279473
Model E250TD
Chassis 1241861F279473
Engine 605911 12 003438
Transmission 722434 03 444985
Order 0 3 569 53303
Approx. year 1993
Lights HELLA
Wiper BOSCH
Dealer Sweden (569)
Interior fabric gray+slate gray+orion gray (008)
Paint
744 brilliant silver metallic (с 1991)
Options
236 special lamp switching - daytime running lamps (с 01.04.1985)
special light wiring for Norway and Sweden
240 outside temperature indicator (с 01.03.1982)
341 additional lamp (с 01.09.1982)
420 automatic transmission, floor shift (с 01.01.1963)
524 paintcoat preservation (с 01.01.1964)
537 mechanically operated antenna and front loudspeaker - without radio set (с 01.10.1989)
593 heat-insulating glass, all-around, heated rear window pane (single-sheet safety glass), band filter
green heat-insulating glass all round, heated rear window, single pane safety glass - tinted strip (с 01.01.1972)
600 headlamp wiper/washer (с 01.08.1971)
620 emission control system
vehicles with catalyst technique (с 01.03.1985)
630 ECE warning triangle (с 01.08.1980)
668
673 high-capacity battery (с 01.01.1964)
812 rear-mounted loudspeaker (с 01.11.1974)
825
859 model update ii (с 01.01.1978)
873 seat heater for left and right front seats (с 01.02.1984)
Pajero 2005, Hullu-Pösö 2023, Skoda Citigo-e 2021
oviMikko
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 5
Liittynyt: Su 16.11.2008 12:12
Paikkakunta: Kla

Viesti Kirjoittaja oviMikko »

Kiitos tiedoista!
Myyjä väitti että on ruottisa katsastanu (oli katsastamaton ainaki ny)
Ei taida suomen puolella kelvata katsastuksessa ennen turvalaitteiden uusimista.
Ei se kallis oo, mutta ei köyhän kannata halpaa ostaa
Avatar
Sergey
Vannespesialisti
Vannespesialisti
Viestit: 12277
Liittynyt: Su 27.08.2006 17:12
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sergey »

Pannaa nyt viel ruotsin rekisteritiedot autosta. Se on seisonnassa.
Fordonsidentifikation
Regnr: PLX166
Fabrikat: MERCEDES-BENZ E 250 TD
Färg: LGRÅ Fordonsslag: LB
Fordonsår: 1993 Fordonsslagsklass:
Chassinummer:
Typgodkännandenummer:
Typgodkännandedatum:
Senaste EU-regbevis del 2: 2008-03-11
Handelsbeteckning:
Upplysningar:

Fordonsdata
Fordonsstatus: Avställd (2008-11-02)
Tillfällig registrering: Nej Privatimport: Nej
Antal ägare: 16 Yrkesmässig trafik: Nej
Fordonet tillverkat:
Producentansvarig:
I trafik första gången i Sverige: 1994-03-24
I trafik första gången i utlandet:
Utredning: Nej
Ägarbunden dispens: Nej
Ägarbunden dispens upphör: Nej

Besiktningsuppgifter
Besiktningstermin: 2008-06-01 - 2008-10-31
Senast godkända besiktning: 2008-05-13
Vägmätarställning: 302427

Tekniska data
Motornummer:
Motoreffekt, kw: 83,0
Effektnorm: EG
Kaross: Skåp (20)
Slagvolym, cm3:
Växellåda: AUTOMAT
Tankvolym, liter: 72

Antal passagerare, max: 1
Antal sittande passagerare, max:
Antal bältade passagerare, max:
Antal passagerare i rullstol, max:
Antal stående passagerare, max:
Krockkudde, främre passagerarplats: Nej

Skattevikt, kg: 2180
Tjänstevikt, kg: 1690
Totalvikt, kg: 2180
Sänkt totaltvikt, kg:
Max släpvagnsvikt, kg: 1500
Max släpvagnsvikt kg, obromsad:
Släpvagnsvikt kg, vid B-behörighet: 1320
Max sammanlagd bruttovikt, kg:
Max lastvikt, kg: 490
Totalviktsfördelning kg, axel 1: 970
Totalviktsfördelning kg, axel 2: 1210

Kopplingsanordning : KULA
Kopplingsavstånd, mm: 3000
Effektiv bromsanordning: Nej
Lastutrymmets längd, mm: 1780
Främre överhäng, mm:
Bakre överhäng, mm: 950
Utrustning:
Drivande axlar fram:
Drivande axlar bak:
Antal hjul: 4

Garanterat axel/boogitryck 1: 970
Garanterat axel/boogitryck 2: 1230
Max axelavstånd axel 1-2, mm: 2800
Däckdimension axel 1: 195/65R15
Däckdimension axel 2: 195/65R15



Bandbredd, mm:

Längd, mm: 4900 Bredd, mm: 1740
Höjd, mm:

Max hastighet, km/h:

Drivmedel 1: DIESEL
Pajero 2005, Hullu-Pösö 2023, Skoda Citigo-e 2021
Avatar
h3ba
Mersumies
Mersumies
Viestit: 954
Liittynyt: Pe 22.06.2007 12:43
Paikkakunta: Haparanda

Viesti Kirjoittaja h3ba »

On se kuitenki katsastettu toukokuus.. Ruottissa tunnu muutenkaan olevan niin tarkkaa hommaa tuo katsastaminen ko suomessa 8)
Vastaa Viestiin