W123 aiheisia kysymyksiä
W123 aiheisia kysymyksiä
Eli olisi aika vaihtaa sotaratsuun alusta ja samalla kun iskarit vaihtaa, niin ajattelin jotain madallusta:
Joten minkälaiset iskarit kannattaa laittaa entiseen taksiin?
Ja minkä merkkiset madallusjouset 40-50mm?
Onko kellään kokemuksia Elit merkkisistä madallusjousista?
Vanteista:
Mikä on 123 koppaseen sopiva ET?
Ajattelin jotain 16"x7,5"
Joten minkälaiset iskarit kannattaa laittaa entiseen taksiin?
Ja minkä merkkiset madallusjouset 40-50mm?
Onko kellään kokemuksia Elit merkkisistä madallusjousista?
Vanteista:
Mikä on 123 koppaseen sopiva ET?
Ajattelin jotain 16"x7,5"
Viimeksi muokannut JohnnyB, Pe 26.03.2004 00:08. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Levitys palat on laittomat ( omassa talvi renkaat on pyöriny semmosilla olla 5 vuotta 15x7 et35 )
Mutta tähän on olemassa ratkaisu, mie olen kauppaillu 8x16 et11 vanteita..........
Mutta tähän on olemassa ratkaisu, mie olen kauppaillu 8x16 et11 vanteita..........
MersuMies kolmannessa polvessa..........
w114/8 -71
w123 -82
s124 -93
s212 -2011
s202-94 autokrossi peli
s124 useita (jokkis kilpureita)
Yamaha XSR 900
w114/8 -71
w123 -82
s124 -93
s212 -2011
s202-94 autokrossi peli
s124 useita (jokkis kilpureita)
Yamaha XSR 900
..
Pulttijako on w123:ssakin 5x112...
7,5x16" vanne ottaa kiinni 35 ET:llä raidetangon päähän edessä, jos ottaa, on millipeliä.
Se selviää parhaiten kokeilemalla vanteissa kun tuntuu olevan pieniä eroja, vaikka mitat ovat samat...
7,5x16" vanne ottaa kiinni 35 ET:llä raidetangon päähän edessä, jos ottaa, on millipeliä.
Se selviää parhaiten kokeilemalla vanteissa kun tuntuu olevan pieniä eroja, vaikka mitat ovat samat...
w115,123,124,126,210 yms.
..
Onhan taksimallissa ollut uutena vähän kantavammat jouset, mutta tuskimpa kovin monessa w123:ssa on enää alkup. jousia..
7,5x17 ET35 vanteet on olleet alla (no oli niissä renkaatkin) ja ne mahtuvat pyörimään ongelmitta vielä..
7,5x17 ET35 vanteet on olleet alla (no oli niissä renkaatkin) ja ne mahtuvat pyörimään ongelmitta vielä..
w115,123,124,126,210 yms.
Tuosta alusta sarjasta tuli mieleen. Mulla on alla ( intraxin sarja -35mm ) Keula laski jota kuinkin tuon 35mm mutta takapää mennä kolahti kenttään ja lahjakkaasti. Niinpä laitoin taakse orggis jouset ja matalammat kumit. Nyt kun kontissa on jonkun verran tavaraa niin auto on sopivassa etu kumarassa.
Tarkoitus olisi kuitenkin laittaa takapäähän vaunun vetojouset??? ja lyhetää niitä hieman, kierros yms...... En tiedä saapiko aikaseksi........ On ollut hieman intoa ostaa w124 300D. Saapi nyt nähdä. Mulla on muutes semmoset w123 vaunun vetojouset ( uutta vastaavat ) Voisin niistä luopuakkin jos on kiinnostusta.......
Tarkoitus olisi kuitenkin laittaa takapäähän vaunun vetojouset??? ja lyhetää niitä hieman, kierros yms...... En tiedä saapiko aikaseksi........ On ollut hieman intoa ostaa w124 300D. Saapi nyt nähdä. Mulla on muutes semmoset w123 vaunun vetojouset ( uutta vastaavat ) Voisin niistä luopuakkin jos on kiinnostusta.......
MersuMies kolmannessa polvessa..........
w114/8 -71
w123 -82
s124 -93
s212 -2011
s202-94 autokrossi peli
s124 useita (jokkis kilpureita)
Yamaha XSR 900
w114/8 -71
w123 -82
s124 -93
s212 -2011
s202-94 autokrossi peli
s124 useita (jokkis kilpureita)
Yamaha XSR 900
En laittaisi yli ET 20 vanteita ollenkaan, jää niin syvälle auton alle, alkuperäiset oli kait ET24 tai 25... Suosittelen lämpimästi 16" ET11(AMG-kopiot) itsellä 8"leveinäJohnnyB kirjoitti:Kysyisin vielä kerran vanteista.
Eli 17"x7,5" pitäisi mahtua aika hyvinkin, jos ET on 20 vai?
Mitenkäs jos muuten samanlainen vanne, mutta 16"?
Sitten miten on alalista kiinni apukuskin puolen etulokasuojassa?
..
kyllä ET:llä 20 menee 7,5" leveä vanne.
Alalista on kiinni vain painamalla. Tosin kannattaa katsoa, ettei joku älykääpiö ole ruuvannut listaa peltiin kiinni..
Kannattaa hommata uudet kiinnikkeet esim. KL-varaosista, pysyy lista sitten varmasti kiinni.
Alalista on kiinni vain painamalla. Tosin kannattaa katsoa, ettei joku älykääpiö ole ruuvannut listaa peltiin kiinni..
Kannattaa hommata uudet kiinnikkeet esim. KL-varaosista, pysyy lista sitten varmasti kiinni.
w115,123,124,126,210 yms.
Minua on nyt muutaman viikon vaivannut ongelma.
Muutama viikko sitten, kun olin ehtoolla ajelemassa kylillä, niin rupesi apukuskin puolen vetonivel kolisemaan.
No isän kans lyötiin uutta rasvaa sinne seuraavana päivänä.
Eli se ongelma on, kun rasvan laiton jälkeen alkoi kuulumaan toisenlainen kolina aina kun kääntää oikealle vauhdin ollessa jossain 80 paikkeilla.
Kysymys missä vika?
Onko se vetonivel vai joku laakeri?
Muutama viikko sitten, kun olin ehtoolla ajelemassa kylillä, niin rupesi apukuskin puolen vetonivel kolisemaan.
No isän kans lyötiin uutta rasvaa sinne seuraavana päivänä.
Eli se ongelma on, kun rasvan laiton jälkeen alkoi kuulumaan toisenlainen kolina aina kun kääntää oikealle vauhdin ollessa jossain 80 paikkeilla.
Kysymys missä vika?
Onko se vetonivel vai joku laakeri?