ajon-eston ohitus

Kaikki Mersujen tekniikkaan liittyvä keskustelu.
Vastaa Viestiin
kallimr
Sisäänajossa
Sisäänajossa

ajon-eston ohitus

Viesti Kirjoittaja kallimr »

kyllä,olen selaillut vanhoja keskusteluja aiheesta,juttua on paljon mutta minulle jäi vielä epäselväksi että onko kukaan saanut ohitettua koko ajoneston,kun tuppaa aina välillä estämään käynnistyksen.olisin kiinnostunut myös korjaamoista millä olisi kokemusta kyseisestä vekottimesta.auto on e300d korimalli 210 vm 96
markoala
Mersumies
Mersumies

Viesti Kirjoittaja markoala »

Venäjällä osataan
W213 220d +W242 electric drive
Cardoc
Asiantuntija
Asiantuntija

Viesti Kirjoittaja Cardoc »

Vaihda autoon uusi relemoduli ja sen jälkeen ei todennäköisesti tarvitse miettiä ajoeston ohittamista.
DBFI
Asiantuntija
Asiantuntija

Viesti Kirjoittaja DBFI »

Cardoc kirjoitti:Vaihda autoon uusi relemoduli ja sen jälkeen ei todennäköisesti tarvitse miettiä ajoeston ohittamista.
Mistähän relemoduulista on kyse, eikö tässä autossa ole IR-kaukosäätöavain transponderilla?

Tämä aihe on varmaan jotenkin arka mutta jos omistaja haluaa autostaan poistaa ajoneston niin ei kai niitä ohjeita tarvitse kauheasti pantata, olettaen että noilla ohjeilla ei sentään mistä tahansa ohi ajavasta autosta ajonestoa saa purettua.

Nimittäin jokin aika sitten kyselin kaverin Vitosta josta moottoriohjausyksikkö rikki ja käytettyjä olisi saanut halvalla mutta ei ajonestoparia (kaukosäädinyksikkö plus transponderin lukija jotka paria ECU:n kanssa). Tuosta olisi ihan hyvin voinut ajoneston poistaa jos joku vaan olisi osannut mutta paras tieto silloin oli että "Virossa osaavat".

Nuo ohjeet eivät kuitenkaan uusiin DAS3 autoihin toimi ja mahtaako noita vanhempi kukaan muu viitsiä varastaa kuin omistaja itse. :roll:
apro
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa

Viesti Kirjoittaja apro »

Itse poistin keskuslukituksen sulakkeen eikä sitten ole ajonesto haitannut.
Lukitus toimii manuaalisesti.
Paremmat ohjeet ja perusteet kyllä kiinnpostaisi...
Auto E300TD -93 (w124)
Vastaa Viestiin