Rouvan A-Mersussa alkoi kuskin oven sisäkahva heilua tyhjää. Olisiko kellään vinkkiä mikä osa on irti/jumissa/katkennut?
Ulkopuolen kahva toimii normaalisti eli ikkunan avaamalla pääsee kyllä näillä keleillä ulos mutta jos tulee kova pakkanen niin täytyy kömpiä apukuskin puolelta tai sitten ottaa aina lähtiessä kyytiin autonkuljettajanovenavaajahenkilö juoksemaan tarvittaessa ulkoa päin... palvelujen käyttöhän edistää hyvinvointia ja näinkin saa rouvan ulos autosta jolla ajamisesta hän toki kovasti pitää, mutta jos kuitenkin yrittäisi korjata.
Minkä verran siitä ovesta muuten uskaltaa mennä verhoiluja itse availemaan vian etsimiseksi, ettei tule turvatyynyä tms. nenään?
W168 kuskin oven sisäkahva
W168 kuskin oven sisäkahva
W210 E290 TD -97
W168 A160 -99
Ex: W124 200T -88
W168 A160 -99
Ex: W124 200T -88
-
- Vakiokalustoa
Re: W168 kuskin oven sisäkahva
No joku noista mainitsemastasi tapauksistahan se on mutta mikä se osa on en osaa sanoa.Rutsi kirjoitti:Rouvan A-Mersussa alkoi kuskin oven sisäkahva heilua tyhjää. Olisiko kellään vinkkiä mikä osa on irti/jumissa/katkennut?
tuossa linkki, räjäytys kuva
http://www.detali.ru/cat/oem_mb2.asp?TP ... 200&SGN=06
Olen purkanut varovasti noita ilman että airbag on tullut silmille.Rutsi kirjoitti: Minkä verran siitä ovesta muuten uskaltaa mennä verhoiluja itse availemaan vian etsimiseksi, ettei tule turvatyynyä tms. nenään?

Tuossa räjäytys kuvassa näkee suuntia miten on kiinni ovipaneli.
1. Avaa ikkuna
2. kampea peilin suoja muovi varovasti pois lastalla (240)
3. Kampea ovenkahvansuojat pois jonka alta löytyy ruuvit
jotka löysäät ja kahva pois. (65)
4. Kampea srs merkinmuovi pois ja löysää sen alta ruuvi.
5. Kampea panelia alhaalta eestä/takaa muovi/puu lastalla
klipsien alta irti, sen jälkeen nostat panelia ylös päin että lähtee "ikkunan karmista" irti.
6. Sen jälkeen irrotat ovenkahvan tangon panelista ja kovaäänisen johdon.
Päin vastoin takas.
Varaudu siihen että joudut ostamaan jonku klipsin tai kaikki jos haluat
panelin pysyvän kiinni.
Tuossa linkki taka oven purkuun faceliftissä.
http://www.aclassinfo.co.uk/mypage.53.htm
A170cdi-00 1999-
Re: W168 kuskin oven sisäkahva
Rutsi kirjoitti:Rouvan A-Mersussa alkoi kuskin oven sisäkahva heilua tyhjää. Olisiko kellään vinkkiä mikä osa on irti/jumissa/katkennut?
Ulkopuolen kahva toimii normaalisti eli ikkunan avaamalla pääsee kyllä näillä keleillä ulos mutta jos tulee kova pakkanen niin täytyy kömpiä apukuskin puolelta tai sitten ottaa aina lähtiessä kyytiin autonkuljettajanovenavaajahenkilö juoksemaan tarvittaessa ulkoa päin... palvelujen käyttöhän edistää hyvinvointia ja näinkin saa rouvan ulos autosta jolla ajamisesta hän toki kovasti pitää, mutta jos kuitenkin yrittäisi korjata.
Minkä verran siitä ovesta muuten uskaltaa mennä verhoiluja itse availemaan vian etsimiseksi, ettei tule turvatyynyä tms. nenään?
Jos sisäkahvan vaijeri poikki niin sitä ei saa erikseen muistaakseni joten viritykseksi menee jos ei kokolukkoa uusi