Auto ei sammu..
Auto ei sammu..
Eli kyseessä -86 w124 250td. Auto ei siis sammu. käynnistyy ja pelaa muuten normaalisti, mutta kun virta-avaimesta kääntää virrat pois, auto vaan jää käymään normaalisti. puhaltimilta kyllä lähtee virta ja mittaristosta. Mistä siis lähteä vikaa etsimään?
Pumpun sammuttimen kalvo on tiensä päässä.
Konepelti auki ja pumpulla on STOP vipu. Nykäisepä siitä. Virrat kun pistää päälle ja hehkuttelee niin alipaine muistaakseni heilauttaa vivun taas ylös.
Itse sahasin 190 2,5 d:tä aika perkeleen kauan ja ei käynnistynyt. Kävin pumpulle tulevat alipaineletkut läpi - vika korjaantui.
Eli ei ole mikään kallis / hankala vika, pirullinen vain.
Joku voi korjata jos olen väärässä. Nämä siis ulkomuistista. Myös alipaineletkut lähtee virtalukon läheltä sinne pumpulle, ainakin w123.
Toivottavasti oli jotakin apua..
Konepelti auki ja pumpulla on STOP vipu. Nykäisepä siitä. Virrat kun pistää päälle ja hehkuttelee niin alipaine muistaakseni heilauttaa vivun taas ylös.
Itse sahasin 190 2,5 d:tä aika perkeleen kauan ja ei käynnistynyt. Kävin pumpulle tulevat alipaineletkut läpi - vika korjaantui.
Eli ei ole mikään kallis / hankala vika, pirullinen vain.
Joku voi korjata jos olen väärässä. Nämä siis ulkomuistista. Myös alipaineletkut lähtee virtalukon läheltä sinne pumpulle, ainakin w123.
Toivottavasti oli jotakin apua..
203 cdi
123 200 d mr
+ n. 20 muuta mb autoa ja pari kontio-sisua
w115/123 osia coupesta farmariin-JATKUVASTI TARJOLLA
123 200 d mr
+ n. 20 muuta mb autoa ja pari kontio-sisua
w115/123 osia coupesta farmariin-JATKUVASTI TARJOLLA
- laineracing
- Mersumies