Arvelin laittaa tänne omasta autosta vähän kertomusta, jota olis nyt tarkoitus ruveta hieman laittelemaan. auto on kuitenkin tarkoitus pitää aika kliininä, että korisarjaa ei näillä näkymin ainakaan ole luvassa. Entinen auto oli 190 2,6 sportline, mutta se vaihtui tähän kun löytyi näin hieno kuntoinen yksilö. Autoon on entisen omistajan toimesta syöttöpumppua ruuvattu ja ahtoja nostettu. Konetta olisi tarkoitus kevään aikana kutitella hieman lisää.
Autossa oli valmiina 60/40 alustasarja, ja tallista löytyy kesäksi 19" vanteet edess' 8,5 leveänä ja takana 9,5.
Sitten vähän kuvia talviasussa.
Viimeksi muokannut LarppaV, La 28.03.2009 09:13. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Nyt aluksi on tarkoitus laittaa autoon muovihelmat, jotta saadaan uudemman ja paremman näköiseksi. sanokaa samalla näkemyksenne asiasta maalaanko samalla puskurit ja peilit korin väriin? Ja jos jollain olis halvalla e-mallin konepeltiä niin voi laittaa yv:tä !
Nyt tuli laitettua sisustaa enemmän mieleiseksi ja tuollaiseksi se nyt varmaan jääkin. Nahkasisustasta olen kyllä haaveillut, mutta katsoo nyt. Muovikyletkin tuli maalattua ja laitettua paikoilleen. Alahelma vielä puuttuu niin ruma pykälä tuossa.. Samalla tuli myös vaihdettua kahvat haalistuneiden tilalle.
Niin ja jos jollain nuo alahelmat olisi niin mulla olis niille tarvetta. Seuraavana nyt on tarkoitus ruveta tekemään itse mankelia, että saa nuo kesävanteet pyörimään vaivattomasti alla. Tarkoitus on myös kiiloittaa vanteista huuli kirkkaaksi. E-mallin konepeltikin on hommattu !
Ruuveilla vaan on kiinni (8mm kanta):
- alareunassa lattiaa kohti on muutama.
- irroita helmassa oleva kumitiiviste, joka on oven alareunoja vasten,
ja sen alta paljastuu lisää ruuveja.
Hyvin onnistuu pakkasessakin, kun yhtään muoviklemmaria ei tässä ole.
1973 450 SL, 1980 200, 1993 E 300D-24, 1994 C 180, 1997 C 230 T, 2003 E 240 T, 2010 C 200 T
Tuli käytettyä vanteita alla miltä näyttää. Ja kyllähän tuo vaikuttaa, että mankelia tarvitsee kaarille näyttää. Samalla tuli mietintä ongelma laittaisinko sittenkään e-mallin peltiä vai annanko vain olla tuon? Jakakaa ihmeessä mielipiteitänne. Auto on sitten todella likainen kuvissa.
vanteethan ovat extralipit koossa 19" ja et on 35 edessä että takana. Ja kuvissa nuo näyttää aika julman kokoisilta. Mutta nyt on tarkoitus tehdä se mankeli ja käyttää sitten alla. Ja jos vaan mahdollista niin autoa pitää saada lisää tonttiin.
Simpe kirjoitti:Kyllä noi alla olevat vanteet mielestäni paljon paremman näköiset. Makuasioita tietty...
No nyt kuitenkin tuli käytyä 700km mutka hakemassa vanteet ja vanhat annoin vaihdossa. Vanhat olivat omaan mieleen ihan turhan isot ja pitäis kuitenkin ajatella käytännöllisyyttä.
Tältä se sitten näyttää carlssonit alla. Uskoisin hieman tuosta vielä madaltuvan kunhan jouset kunnolla sijaantuu ja käytin vanteita vain toisella puolella. Nyt pitää ruveta vain hiomaan vanteet ja maalata uusiksi kun hieman käytön jälkiä löytyy. Ja samassa rytäkässä jos saisi helmat vihdoin ja viimein maalattua ja paikoilleen. JA tuon vetokoukunkin vois irroitella pois..
älä irrota koukkua! Koukku on aina joskus tarpeen ja etenkin peräänajosuojana erinomainen, muuten ihan hieno auto, vanteetki passaa värin kanssa iha hyvin.
Maailma tarvitsee esikuvia/Best or nothing
W203 C200CDI automatic elegance -06
ja muuten, laita ihmees se e-pelti vain paikoilleen Komia laitos, itelle ei valitettavasti iske toi väri. Jäi aikoinaan auto ostamatta ko oli ton värinen