Pitäisi asentaa w 124 200D vm. -92:een vetokoukku, ja askarruttaa sähköjen johtosarjat. Olen kysellyt asiaa, jotkut sanovat että johtosarjat pitää vetää konehuoneesta saakka, ja taas joku kertoo että on helpompikin johtosarja, eli liittää suoraan perävaloihin. Miten on, onko olemassa molempat vaihtoehtot? Kiitoksia etukäteen tiedoista.
Mielipiteeni: Mersu on paras "kelillä kuin kelillä" auto, ja olen ajanut n. 1.000.000 km erillaisilla menopeleillä!
w124:n vetokoukun johtosarja
- laineracing
- Mersumies

Venetmäen mersupurkaamolta saa koukun johtosarjoja ihan uutena tarvikkeena. Ovat alkuperäisen kaltaisia täysin. Ei ole kalliita, kannattaa sieltä kysellä. Ite hommasin sieltä koukun ja johtosarjan kun isännän autoon asentelin. Johdot tosiaan vedetään edestä saakka, pari johtoa sulakerasiaan, yksi jarruvalokytkimelle, siitä johdot taakse releelle josta takavaloille liittimet. Mulla meni sen kanssa pari tuntia vaikka se vaatii kuskin penkin ja takapenkin poiston, mutta ne nyt on muutamalla pultilla kiinni eli ei ole ylivoimaista. Eikä ole sähköhäiriöitä kun on alkuperäisellä tavalla laitettu. Ja liittimet takavaloille ja muille on ihan plug'n'play, eli ei tarvitse mitään muuta kun laittaa liittimet kiinni. Mitään läpivientejäkään ei tarvitse konetilaan tehdä, nimittäin sulakerasia on suorassa yhteydessä kuskin jalkatilaan, yllätyin itsekin kuinka helppoa oli johtojen veto, sitä pidin pahimpana paikkana. Nyt tiedän miksi sulakerasiassa on kumitiiviste kannessa. 
1991 420 SE