epk kirjoitti:anturin kunnon voi tarkistaa mittaamalla ohmit, en nyt vaan muista miten.
Anturi lähtee tankki paikoillaan irti noin kuin epk kertoi. Älä ryhdy kuitenkaan irrottamaan, kun tankki on täynnä.
Anturin navoista 3 ja 4 saa mitattua vastuksen: tyhjä (irroitettu anturi pystyssä) 85,6 +/- 2,5 ohmia ja täynnä (irroitettu anturi ylösalaisin) 3,3 +/- 0,7 ohmia.
Vastus siis kasvaa, kun menovesi vähenee!
Varoitusvalon kytkin on navoissa 2 ja 3: kiinni (n. 0 ohmia) kun tankki tyhjä ja auki (n. ääretön ohmia) kun täysi (irrotettu anturi ylösalaisin).
EDIT: Luin uudelleen ensimmäisen tekstin:
Vastus kasvaa menoveden vähetessä, joten vika voi olla myös johdoissa: kosketushäiriön vuoksi niistä tulee ylimääräistä vastusta. Käy liitokset CRC:n kanssa läpi ennen anturin kanssa vehtaamista.
Merkkivalon pitääkin syttyä silloin, kun virrat kytketään. Sammuu kun starttaa, jos vain löpöä tarpeeksi.
Haluan isona ruuvimeisselinkuljettajaksi [img]http://www.my-smileys.de/smileys2/autofahrer.gif[/img]
[url=http://kotisivu.mtv3.fi/mb250td][b]BlueLady[/b] W124 250 TD[/url]