Kaikki Mersujen tekniikkaan liittyvä keskustelu.
Laurila
Sisäänajossa
Viestit: 23 Liittynyt: Ma 20.02.2006 16:36
Paikkakunta: Vaasa
Viesti
Kirjoittaja Laurila » Ti 10.03.2009 15:06
Näin tällä kertaa, konttorilta annettiin punainen lappu.
CO-pitoisuus 7,38 ja HC-pitoisuus 2200.
Mikäs tässä nyt on sitten kunnolla pielessä?
Kierroksia kun antoi lisää tuli palamatonta putkesta myöskin lisää.
Auto on w126 500se vm-84.
pera8x
Mersumaanikko
Viestit: 6702 Liittynyt: Ke 09.02.2005 19:55
Paikkakunta: TAMPERE/LEMPÄÄLÄ
Viesti
Kirjoittaja pera8x » Ti 10.03.2009 18:17
noissa taitaa noi ruiskut olla säädön tarpeessa melko tiuhaan. masinolia laitat pensan sekaan 5-10%, niin jo luulis helpottavan.
W201 250DT 20V
w201 190E
Manu300cea24
Mersumies
Viestit: 3989 Liittynyt: Ma 26.09.2005 18:22
Paikkakunta: Pielavesi "Kekkosslovakia"
Viesti
Kirjoittaja Manu300cea24 » Ti 10.03.2009 18:45
Taitaa olla säädön tarpeessa ruisku.
Kovat on päästöt kyllä! Vissiin myös soppa maistuu?
Seokset ensix kuntoon.
C124 300cea24
Ex. W123 240D
Ex. W123 240D
Ex E30 BMW
Ex Suzuki GSX-R 1100 fighter
Laurila
Sisäänajossa
Viestit: 23 Liittynyt: Ma 20.02.2006 16:36
Paikkakunta: Vaasa
Viesti
Kirjoittaja Laurila » To 12.03.2009 21:27
Manu300cea24 kirjoitti: Taitaa olla säädön tarpeessa ruisku.
Kovat on päästöt kyllä! Vissiin myös soppa maistuu?
Seokset ensix kuntoon.
Jep. Vien säädettäväksi. Kerron sitten diagnoosin.