C220CDI A W204 optimointi
C220CDI A W204 optimointi
Tervehdys,
Nyt kun mittariin on kertynyt reilu 20tkm, kone lienee notkistunut siinä määrin, että optimointia voisi ajatella.
Karala vaikuttaa olevan useiden kirjoittajien luottomies tässä puuhassa.
Osaisiko forumin väki arvioida, millaiseen teho/vääntö -tulokseen voisi
vakiopalikoilla päästä? Vakio lienee 170hv/400Nm. Luotettavuus ja kestävyys eivät toimituksesta saisi kärsiä.
Ovatko boxit "pannassa". Carlsson/Brabus?
Jos jossakin vaiheessa tehoa tekisi mieli lisää, onko turbon vaihto ja cooleri ensimmäisinä vaihtolistalla? Tämä ei juuri nyt ajankohtaista, mutta kukapa tietää.
Kiitokset kaikille hyvästä forumista.
Nyt kun mittariin on kertynyt reilu 20tkm, kone lienee notkistunut siinä määrin, että optimointia voisi ajatella.
Karala vaikuttaa olevan useiden kirjoittajien luottomies tässä puuhassa.
Osaisiko forumin väki arvioida, millaiseen teho/vääntö -tulokseen voisi
vakiopalikoilla päästä? Vakio lienee 170hv/400Nm. Luotettavuus ja kestävyys eivät toimituksesta saisi kärsiä.
Ovatko boxit "pannassa". Carlsson/Brabus?
Jos jossakin vaiheessa tehoa tekisi mieli lisää, onko turbon vaihto ja cooleri ensimmäisinä vaihtolistalla? Tämä ei juuri nyt ajankohtaista, mutta kukapa tietää.
Kiitokset kaikille hyvästä forumista.
- CDI203
- Asiantuntija
- Viestit: 12889
- Liittynyt: Ti 01.04.2008 18:48
- Paikkakunta: Tarpeen mukaan (enimmän osan aikaa etelä suomessa) Kuusen alla N60° E24°
Boxit ei hyvä jokainen tekee tietysti omallen mitä haluaa mutta pikusen lisää
boxsin hintaan ja saa paljon paremman,tehoja mukavasti lisää vielä pelkällä
ohjelman muutoksella,enen kun osia joutuu vaihtamaan,motorbit vantaala,debil espoosa, karala jyväskylän seudulla,muutamia vaihto ehtoisa paikoja firmoista missä tekevät itse ohjelman muutokset hyvin,sitten on vielä lukusia muita missä lähetävät softan saksaan/italiann tsm näissä yleensä hinta vaan vähän kohtuuton softan laatun nähden, ja aina voi tietysti itse alkaa opetelmaan sotan muokausta tosin aika pitkä ja kivinen tie
boxsin hintaan ja saa paljon paremman,tehoja mukavasti lisää vielä pelkällä
ohjelman muutoksella,enen kun osia joutuu vaihtamaan,motorbit vantaala,debil espoosa, karala jyväskylän seudulla,muutamia vaihto ehtoisa paikoja firmoista missä tekevät itse ohjelman muutokset hyvin,sitten on vielä lukusia muita missä lähetävät softan saksaan/italiann tsm näissä yleensä hinta vaan vähän kohtuuton softan laatun nähden, ja aina voi tietysti itse alkaa opetelmaan sotan muokausta tosin aika pitkä ja kivinen tie
.
Tuossa mallissa on Delphin sysdeemit.
Softa ja laitto on aika rajoitettua.
Eipä taida nimittäin mennä vielä millään kaapelilla, joutuu ecun aukaisemaan ja BDM-laitteella suoraan piirilevylle kirjoittelemaan.
Ohjelman päivityksen vielä tuohon saa, mutta jatkorakentelu näillä näkymin aika toivotonta, osien ja softankin suhteen.
Kun ei taida kellään riittää mielenkiintoa paneutua ecuun, joka taas nyt sitten jää poikkeen, kun mersu siirtyy takaisin Boschin talliin.
Tuossa mallissa on Delphin sysdeemit.
Softa ja laitto on aika rajoitettua.
Eipä taida nimittäin mennä vielä millään kaapelilla, joutuu ecun aukaisemaan ja BDM-laitteella suoraan piirilevylle kirjoittelemaan.
Ohjelman päivityksen vielä tuohon saa, mutta jatkorakentelu näillä näkymin aika toivotonta, osien ja softankin suhteen.
Kun ei taida kellään riittää mielenkiintoa paneutua ecuun, joka taas nyt sitten jää poikkeen, kun mersu siirtyy takaisin Boschin talliin.
.
tuikku (niukunauku) tutka.net
p.Ö5Ö 3444ÖÖ5
tuikku (niukunauku) tutka.net
p.Ö5Ö 3444ÖÖ5
www.turbotec.com sivuilla on kyllä tarjolla softa 200cdi, joten mikä jottei olisi piakkoin 220cdi myös edustettuna.
Itse odottelen 320cdi piristettä.
Itse odottelen 320cdi piristettä.
W204 320 Cdi A AMG sport
ex: W203 220 Cdi A
ex: W202 180c
ex: W203 220 Cdi A
ex: W202 180c
Re: C220CDI A W204 optimointi
Onkos tähän asiaan tullu edistystä ? Onko joku teettänyt, kokemuksia ?
S204 CDI AMG
W209 240 CLK
W209 240 CLK
Re: C220CDI A W204 optimointi
Paljonkin kokemusta! Lopulliset tehot määrää kumpi moottori autossasi on eli om646 vanhempi yhdellä turbolla vai uudempi om651 kahdella turbolla? Fyysisesti tunnistaa helpoiten kun avaa konepellin ja ottaa konesuojan pois ja jos vasemman käden puolelta koneen päällä näkyy moottorin ohjainlaite niin on uudempaa moottoria. Vanhempaa ollaan penkitetty 199hv ja 477Nm uudempaan saa huomattavasti enemmän kun on periaatteessa sama kuin 250cdi.
ML W166 350CDI AMG -12
Jaguar XF 3.0D FL -12
ex: S204 200CDI BE Avantgarde -10 212/521
Pelit ja vehkeet löytyy --> https://www.lisaatehoa.fi/ P. 044-5867096
Jaguar XF 3.0D FL -12
ex: S204 200CDI BE Avantgarde -10 212/521
Pelit ja vehkeet löytyy --> https://www.lisaatehoa.fi/ P. 044-5867096
Re: C220CDI A W204 optimointi
Juu se on tuo vanhempi OM646s1jviita kirjoitti:Paljonkin kokemusta! Lopulliset tehot määrää kumpi moottori autossasi on eli om646 vanhempi yhdellä turbolla vai uudempi om651 kahdella turbolla? Fyysisesti tunnistaa helpoiten kun avaa konepellin ja ottaa konesuojan pois ja jos vasemman käden puolelta koneen päällä näkyy moottorin ohjainlaite niin on uudempaa moottoria. Vanhempaa ollaan penkitetty 199hv ja 477Nm uudempaan saa huomattavasti enemmän kun on periaatteessa sama kuin 250cdi.



S204 CDI AMG
W209 240 CLK
W209 240 CLK
Re: C220CDI A W204 optimointi
Onhan se hankalampi jos vertaa, että sen tekee obd-portin kautta, koska ecun joutuu avaamaan, mutta avaamalla ecu tehdään 95% 2008-2009 ja uudemmista autoista, joten ei se sen ihmeellisempää ole!tony kirjoitti:Juu se on tuo vanhempi OM646s1jviita kirjoitti:Paljonkin kokemusta! Lopulliset tehot määrää kumpi moottori autossasi on eli om646 vanhempi yhdellä turbolla vai uudempi om651 kahdella turbolla? Fyysisesti tunnistaa helpoiten kun avaa konepellin ja ottaa konesuojan pois ja jos vasemman käden puolelta koneen päällä näkyy moottorin ohjainlaite niin on uudempaa moottoria. Vanhempaa ollaan penkitetty 199hv ja 477Nm uudempaan saa huomattavasti enemmän kun on periaatteessa sama kuin 250cdi.199hp ja 477MN...
tarinat kertoo et olis normaalia hankalampi Delphien takia, mutta ilmeiesti nykyään onnistuu.
ML W166 350CDI AMG -12
Jaguar XF 3.0D FL -12
ex: S204 200CDI BE Avantgarde -10 212/521
Pelit ja vehkeet löytyy --> https://www.lisaatehoa.fi/ P. 044-5867096
Jaguar XF 3.0D FL -12
ex: S204 200CDI BE Avantgarde -10 212/521
Pelit ja vehkeet löytyy --> https://www.lisaatehoa.fi/ P. 044-5867096
Re: C220CDI A W204 optimointi
Riippuu ihan täysin ketä tekee, mutta 1h-päivä väliltä löytyy tekijöitä!tony kirjoitti:Kauan tuollainen optimointi kestää tehdä ?
ML W166 350CDI AMG -12
Jaguar XF 3.0D FL -12
ex: S204 200CDI BE Avantgarde -10 212/521
Pelit ja vehkeet löytyy --> https://www.lisaatehoa.fi/ P. 044-5867096
Jaguar XF 3.0D FL -12
ex: S204 200CDI BE Avantgarde -10 212/521
Pelit ja vehkeet löytyy --> https://www.lisaatehoa.fi/ P. 044-5867096
Re: C220CDI A W204 optimointi
OKs1jviita kirjoitti:Riippuu ihan täysin ketä tekee, mutta 1h-päivä väliltä löytyy tekijöitä!tony kirjoitti:Kauan tuollainen optimointi kestää tehdä ?

S204 CDI AMG
W209 240 CLK
W209 240 CLK
- CDI203
- Asiantuntija
- Viestit: 12889
- Liittynyt: Ti 01.04.2008 18:48
- Paikkakunta: Tarpeen mukaan (enimmän osan aikaa etelä suomessa) Kuusen alla N60° E24°
Re: C220CDI A W204 optimointi
Ja sitten riippuu kene jälkiä sen jälkeen korjataan,
Montako päivää siihen sitten menee
Tai Kait se on riskitöntä touhua
Montako päivää siihen sitten menee
Tai Kait se on riskitöntä touhua
Yhteydet YV:lä viestiin oma puh no
voi myös koittaa soitella +358 1810EBB4
MA-PE 17-21
EI TEKSTIVIESTEJÄ (edes talvella)
100% tilasta käytössä (200 viestiä 200:sta tallennettu)
jotain usein kyseltyjä juttuja
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php? ... highlight=
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php?t=23680
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 11#p807311
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 7&t=126659

voi myös koittaa soitella +358 1810EBB4
MA-PE 17-21

EI TEKSTIVIESTEJÄ (edes talvella)
100% tilasta käytössä (200 viestiä 200:sta tallennettu)
jotain usein kyseltyjä juttuja
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php? ... highlight=
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php?t=23680
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 11#p807311
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 7&t=126659

Re: C220CDI A W204 optimointi
Itselläni on tuo sama kone 2008 mallinen eli yksi turbo ja delphin yksikkö hantinpuolella raitisilmasuodattimen alla.
Itse laitatin motorbitin softan Moonlightmotorsportissa ja hyvin sujui ja hyvin toimii. Oma on 200 CDI ja alkuperäiset tehot 136hp 270nm phjelmoinnin jälkeen 175 hp 425nm enemmänkin saa kullemma 500nm asti. Tämän jälkeen alkaa tulemaan vikatila liian suuresta vääntömomentista.. Ohjelmointi tehdään suoraan ecun piirikortille. Sinne joutuu hieman kolvailemaan jumppereita ja poistamaan lakat ohjelmointipinneistä.. Voin suositella motorbitin softaa. Ja Moonlight Motorsporttia..kannattaa soittaa ja kysellä. http://moonlightmotorsport.fi/" onclick="window.open(this.href);return false;
Itse laitatin motorbitin softan Moonlightmotorsportissa ja hyvin sujui ja hyvin toimii. Oma on 200 CDI ja alkuperäiset tehot 136hp 270nm phjelmoinnin jälkeen 175 hp 425nm enemmänkin saa kullemma 500nm asti. Tämän jälkeen alkaa tulemaan vikatila liian suuresta vääntömomentista.. Ohjelmointi tehdään suoraan ecun piirikortille. Sinne joutuu hieman kolvailemaan jumppereita ja poistamaan lakat ohjelmointipinneistä.. Voin suositella motorbitin softaa. Ja Moonlight Motorsporttia..kannattaa soittaa ja kysellä. http://moonlightmotorsport.fi/" onclick="window.open(this.href);return false;
2010 S204 250 CGI BE A
2017 CLA 180 Shooting brake
2017 CLA 180 Shooting brake
Re: C220CDI A W204 optimointi
.
Tähän ecuun ja ohjelmaan liittyy paaaljon höpöhöpöä...
"Ohjelminnit", joita olen nähnyt ja kuullut, on tehty muuttamalla muutamaa väännönrajoitinta, joiden paikat selviää vertailemalla 200/220 ohjelmia.
Kun nuo nostaa pois haitolta, niin autosta ja mittauspaikasta riippuen saadaan jotain luokkaa 420-440nm/170-180hv.
Joku oikein "amattimies" saa tuohon luokkaa kymmenen prossaa lisää suutikartta huijaamalla - mikä sekin on oikeastaan hatunnoston arvoinen suoritus, tässä ecussa sekään ei ole kovin helppoa ... Suutinkartalle on järjestetty valvonta, joka estää liian suuret huijausyritykset.
Siellä on kovasti rajoittimia - ihan mersun tyyliin.
Mutta aika kovat rajoitteet, jos syöttömäärää koettaa oikein kertoa, tulee jo 450nm kohdalla.
Yli viidensadan ei ilman suutinkartan huijaamista pääsekkään, max syöttömäärä ei vakiossa riitä.
480nm kohdalla on myös melkoinen rajoitin kun kaasupoljin ei pyydä sen enempää - ja sekin pitää sieltä siis löytää.
Tämän ecun koko toimintaperiaate on hiukan erilainen, kun Boschilaisissa.
Kaikki arvot pitää olla oikein kartoissa - ristiriita aiheuttaa vikatilan, toisin kuin Boschilaisissa, joissa pienin arvo jää voimaan, tai jos luiutaan kartasta ohi, niin kartan viimeinen arvo jää voimaan.
Boschilaisessa ei ole mahdollistakaan saada vikatilaa "ristiriidasta laskennallisessa syöttömäärässä".
Hyvin monelle asialle on toinen, käänteinen karttansa, jonka tehtävä näyttää olevan vaan valvoa sitä ensimmäistä.
Uudemmista sitten tehoja lähteekin helpommin, kun suutinkartalle ei ole valvontaa, vaan sitä voi tuunata ihan halunsa mukaan - että semmoista...
Hiljalleen alkaa Delphin kiemurat aukeamaan.
Tähän ecuun ja ohjelmaan liittyy paaaljon höpöhöpöä...
"Ohjelminnit", joita olen nähnyt ja kuullut, on tehty muuttamalla muutamaa väännönrajoitinta, joiden paikat selviää vertailemalla 200/220 ohjelmia.
Kun nuo nostaa pois haitolta, niin autosta ja mittauspaikasta riippuen saadaan jotain luokkaa 420-440nm/170-180hv.
Joku oikein "amattimies" saa tuohon luokkaa kymmenen prossaa lisää suutikartta huijaamalla - mikä sekin on oikeastaan hatunnoston arvoinen suoritus, tässä ecussa sekään ei ole kovin helppoa ... Suutinkartalle on järjestetty valvonta, joka estää liian suuret huijausyritykset.
Siellä on kovasti rajoittimia - ihan mersun tyyliin.
Mutta aika kovat rajoitteet, jos syöttömäärää koettaa oikein kertoa, tulee jo 450nm kohdalla.
Yli viidensadan ei ilman suutinkartan huijaamista pääsekkään, max syöttömäärä ei vakiossa riitä.
480nm kohdalla on myös melkoinen rajoitin kun kaasupoljin ei pyydä sen enempää - ja sekin pitää sieltä siis löytää.
Tämän ecun koko toimintaperiaate on hiukan erilainen, kun Boschilaisissa.
Kaikki arvot pitää olla oikein kartoissa - ristiriita aiheuttaa vikatilan, toisin kuin Boschilaisissa, joissa pienin arvo jää voimaan, tai jos luiutaan kartasta ohi, niin kartan viimeinen arvo jää voimaan.
Boschilaisessa ei ole mahdollistakaan saada vikatilaa "ristiriidasta laskennallisessa syöttömäärässä".
Hyvin monelle asialle on toinen, käänteinen karttansa, jonka tehtävä näyttää olevan vaan valvoa sitä ensimmäistä.
Uudemmista sitten tehoja lähteekin helpommin, kun suutinkartalle ei ole valvontaa, vaan sitä voi tuunata ihan halunsa mukaan - että semmoista...
Hiljalleen alkaa Delphin kiemurat aukeamaan.
.
tuikku (niukunauku) tutka.net
p.Ö5Ö 3444ÖÖ5
tuikku (niukunauku) tutka.net
p.Ö5Ö 3444ÖÖ5
Re: C220CDI A W204 optimointi
Olen ymmärtänyt että tossa motorbitin softassa on muokattu monen muun lisäksi juuri noita ruiskutus karttoja...tuikku kirjoitti:.
Tähän ecuun ja ohjelmaan liittyy paaaljon höpöhöpöä...
"Ohjelminnit", joita olen nähnyt ja kuullut, on tehty muuttamalla muutamaa väännönrajoitinta, joiden paikat selviää vertailemalla 200/220 ohjelmia.
Kun nuo nostaa pois haitolta, niin autosta ja mittauspaikasta riippuen saadaan jotain luokkaa 420-440nm/170-180hv.
Joku oikein "amattimies" saa tuohon luokkaa kymmenen prossaa lisää suutikartta huijaamalla - mikä sekin on oikeastaan hatunnoston arvoinen suoritus, tässä ecussa sekään ei ole kovin helppoa ... Suutinkartalle on järjestetty valvonta, joka estää liian suuret huijausyritykset.
Siellä on kovasti rajoittimia - ihan mersun tyyliin.
Mutta aika kovat rajoitteet, jos syöttömäärää koettaa oikein kertoa, tulee jo 450nm kohdalla.
Yli viidensadan ei ilman suutinkartan huijaamista pääsekkään, max syöttömäärä ei vakiossa riitä.
480nm kohdalla on myös melkoinen rajoitin kun kaasupoljin ei pyydä sen enempää - ja sekin pitää sieltä siis löytää.
Tämän ecun koko toimintaperiaate on hiukan erilainen, kun Boschilaisissa.
Kaikki arvot pitää olla oikein kartoissa - ristiriita aiheuttaa vikatilan, toisin kuin Boschilaisissa, joissa pienin arvo jää voimaan, tai jos luiutaan kartasta ohi, niin kartan viimeinen arvo jää voimaan.
Boschilaisessa ei ole mahdollistakaan saada vikatilaa "ristiriidasta laskennallisessa syöttömäärässä".
Hyvin monelle asialle on toinen, käänteinen karttansa, jonka tehtävä näyttää olevan vaan valvoa sitä ensimmäistä.
Uudemmista sitten tehoja lähteekin helpommin, kun suutinkartalle ei ole valvontaa, vaan sitä voi tuunata ihan halunsa mukaan - että semmoista...
Hiljalleen alkaa Delphin kiemurat aukeamaan.
2010 S204 250 CGI BE A
2017 CLA 180 Shooting brake
2017 CLA 180 Shooting brake
-
- Uusi tuttavuus
- Viestit: 2
- Liittynyt: Ke 15.04.2015 18:37
Re: C220CDI A W204 optimointi
Auto on MB W204 220 cdi vm.2009.
Autosta on poistettu hiukkassuodatin ja lastutettu . Ekan softan jälkeen meni vikatilaan parin viikon ajelun jälkeen, herjas hiukkassuodatinta :/. Silloin tyyppi laitto siihen viissii toisen softan ja teki jotain, en tiiä mitä ja sano et laatikon joku venttiili on rikki (en tiiä miten liitty kyseiseen työhön) Laatikossa siis ei ole vikaa (tarkastettu)
Ja taas ajettiin... ja sitten...
Auto savuttaa aikavälein, meni vikatilaan n.2000km ajon jälkeen.
virhe 22E3 ahtopaineensäätö (2784,00 1/min, vääntö 187,06Nm) ja
virhe 23DC-001 sisäinen ohjainlaitevika (2560,00 1/min, vääntö 469,33Nm, toistuvuus 200km matkalla 20kertaa) nopeus ollut 56-70kmh.
Ohjelma ei siis mun mielestä ny ihan toimi (vaikka optimoija niin väittää).
Vika on nyt nollattu, mutta se ei tietenkään asiaa korjaa...
Auton optimoija oli sitä mieltä, että autossa on suuttimissa vikaa ja ehdotti lastun poistoa?? (joo, jos saan rahat takas)
Kertokaas te ny tälläselle tietämättömälle tyttöselle, et mitä pitäs tehä
Autosta on poistettu hiukkassuodatin ja lastutettu . Ekan softan jälkeen meni vikatilaan parin viikon ajelun jälkeen, herjas hiukkassuodatinta :/. Silloin tyyppi laitto siihen viissii toisen softan ja teki jotain, en tiiä mitä ja sano et laatikon joku venttiili on rikki (en tiiä miten liitty kyseiseen työhön) Laatikossa siis ei ole vikaa (tarkastettu)
Ja taas ajettiin... ja sitten...
Auto savuttaa aikavälein, meni vikatilaan n.2000km ajon jälkeen.
virhe 22E3 ahtopaineensäätö (2784,00 1/min, vääntö 187,06Nm) ja
virhe 23DC-001 sisäinen ohjainlaitevika (2560,00 1/min, vääntö 469,33Nm, toistuvuus 200km matkalla 20kertaa) nopeus ollut 56-70kmh.
Ohjelma ei siis mun mielestä ny ihan toimi (vaikka optimoija niin väittää).
Vika on nyt nollattu, mutta se ei tietenkään asiaa korjaa...
Auton optimoija oli sitä mieltä, että autossa on suuttimissa vikaa ja ehdotti lastun poistoa?? (joo, jos saan rahat takas)
Kertokaas te ny tälläselle tietämättömälle tyttöselle, et mitä pitäs tehä

Re: C220CDI A W204 optimointi
No jos rahat saat takaisin niin ota ja mene toiseen pajaan.taikaheimo kirjoitti:Auto on MB W204 220 cdi vm.2009.
Autosta on poistettu hiukkassuodatin ja lastutettu . Ekan softan jälkeen meni vikatilaan parin viikon ajelun jälkeen, herjas hiukkassuodatinta :/. Silloin tyyppi laitto siihen viissii toisen softan ja teki jotain, en tiiä mitä ja sano et laatikon joku venttiili on rikki (en tiiä miten liitty kyseiseen työhön) Laatikossa siis ei ole vikaa (tarkastettu)
Ja taas ajettiin... ja sitten...
Auto savuttaa aikavälein, meni vikatilaan n.2000km ajon jälkeen.
virhe 22E3 ahtopaineensäätö (2784,00 1/min, vääntö 187,06Nm) ja
virhe 23DC-001 sisäinen ohjainlaitevika (2560,00 1/min, vääntö 469,33Nm, toistuvuus 200km matkalla 20kertaa) nopeus ollut 56-70kmh.
Ohjelma ei siis mun mielestä ny ihan toimi (vaikka optimoija niin väittää).
Vika on nyt nollattu, mutta se ei tietenkään asiaa korjaa...
Auton optimoija oli sitä mieltä, että autossa on suuttimissa vikaa ja ehdotti lastun poistoa?? (joo, jos saan rahat takas)
Kertokaas te ny tälläselle tietämättömälle tyttöselle, et mitä pitäs tehä
ML W166 350CDI AMG -12
Jaguar XF 3.0D FL -12
ex: S204 200CDI BE Avantgarde -10 212/521
Pelit ja vehkeet löytyy --> https://www.lisaatehoa.fi/ P. 044-5867096
Jaguar XF 3.0D FL -12
ex: S204 200CDI BE Avantgarde -10 212/521
Pelit ja vehkeet löytyy --> https://www.lisaatehoa.fi/ P. 044-5867096
-
- Uusi tuttavuus
- Viestit: 2
- Liittynyt: Ke 15.04.2015 18:37
Re: C220CDI A W204 optimointi
No niin... Nyt sain rahat optimoinnista takas, mut ei paljo lohduta.
Ei saanu heppu takasin vakioksi ja pesi kätensä hommasta, ei voi tehä mitään...???
Vit..u mikä on et pitää tehä jotain mitä ei osaa...
Nyt on auto tsekattu ja yllätys, ohjainlaite paskana.
Ei saanu heppu takasin vakioksi ja pesi kätensä hommasta, ei voi tehä mitään...???
Vit..u mikä on et pitää tehä jotain mitä ei osaa...
Nyt on auto tsekattu ja yllätys, ohjainlaite paskana.

- CDI203
- Asiantuntija
- Viestit: 12889
- Liittynyt: Ti 01.04.2008 18:48
- Paikkakunta: Tarpeen mukaan (enimmän osan aikaa etelä suomessa) Kuusen alla N60° E24°
Re: C220CDI A W204 optimointi
Jep jep olikos näitä ketjuja mitkä mainostavat että takuu...taikaheimo kirjoitti:No niin... Nyt sain rahat optimoinnista takas, mut ei paljo lohduta.
Ei saanu heppu takasin vakioksi ja pesi kätensä hommasta, ei voi tehä mitään...???
Vit..u mikä on et pitää tehä jotain mitä ei osaa...
Nyt on auto tsekattu ja yllätys, ohjainlaite paskana.
vakikoksi takisin ja rahta takaisin jos ei ole tyytväinen,
olikos boxsi vääneety auki vai tehty reikä kylkeen
Joitakin aikoja(~1-2v) sitten laittelin yhden ketjun jäljiltä
vnheman asunto kulkimen mitä eivät saaneet takaisin vakioksi
ja olivat viritellet jotain semmoista estoa sinne että veholla käynti ei auttanut
onnekis käynti kuusenalla...

Yhteydet YV:lä viestiin oma puh no
voi myös koittaa soitella +358 1810EBB4
MA-PE 17-21
EI TEKSTIVIESTEJÄ (edes talvella)
100% tilasta käytössä (200 viestiä 200:sta tallennettu)
jotain usein kyseltyjä juttuja
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php? ... highlight=
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php?t=23680
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 11#p807311
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 7&t=126659

voi myös koittaa soitella +358 1810EBB4
MA-PE 17-21

EI TEKSTIVIESTEJÄ (edes talvella)
100% tilasta käytössä (200 viestiä 200:sta tallennettu)
jotain usein kyseltyjä juttuja
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php? ... highlight=
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php?t=23680
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 11#p807311
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 7&t=126659

Re: C220CDI A W204 optimointi
Kyllä se täältä voorumilta on näköjään niin monesti luettu, että jos sähkö puolella jotain vikaa on -> kuusen alle. Ja tuikku murheeseen jos ei voima riitä
tosiaan S500 näillä näkymin vaihtumassa 204 koppaan joten on taas saanu voorumia selata. On tämä mersuilu kyllä loistava yhteisö !

Köyhillä on kiire...