Painelaakerista ja hekureleen johdosta epäselvyyttä!?

Asiaa ahtimista ja ahtamisesta.
Vastaa Viestiin
Avatar
PTracing
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1150
Liittynyt: Ti 21.08.2007 20:15
Paikkakunta: Kalajoki

Painelaakerista ja hekureleen johdosta epäselvyyttä!?

Viesti Kirjoittaja PTracing »

Tuli tuossa vaihdettua 200 bensafarkkuun (w123) om617 300tdt moottori. Olis kysymys hehkureleeltä lähtevistä johdoista.

Se 4 napainen liitin, mistä lähtee hehkun merkkivalo (musta), hehkun herätevirta(mustapunainen) ja maajohto (ruskea). Siitä lähtee vielä yksi violetti johto minkä tarkoitus on epäselvä?
Pelaa toki ilman sitä, mutta kai sillä jokin tarkoitus on?

Kytkin tehtiin myös uusiksi, sachs:in bmw race asetelma ja mb pakun 228mm levy. Painelaakeri on aavistuksen pieni, että ei ota asetelmaan kuin muutaman millin "rikan" ulkokehältä, niin onko esim siinä pakussa (308?) tai w124:ssa isommalla ulkokehän halkaisialla oleva laakeri, joka passaa suoraan paikoilleen, että se painais asetelmaa koko laakerin kehältä. Kytkinakseli on 10 poorinen.

Ja vielä yksi epäselvyys on virtalukon rungon irroitus että saa dieselin sammutuksen pelaamaan ilman kahta virtalukkoa kabiinissa :D
Avatar
jeemu
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1075
Liittynyt: La 16.07.2005 23:55
Paikkakunta: Kalajoki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jeemu »

Mulla vastaava asetelma ja hyvin pelittää w124 laakerin kans.
Oishan tuola tallilla ylimääräsiä kun muistas mittoo.
No low rev diesels just "KAMMIO POWER" +7000RPM
www.tarvikemotti.com
Avatar
PTracing
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1150
Liittynyt: Ti 21.08.2007 20:15
Paikkakunta: Kalajoki

Viesti Kirjoittaja PTracing »

Täytyy tulla mottiin huomenna tuumaamaan asiaa!

Ja sattu näimmä vähän väärään osioon koko topicci :oops:
Vastaa Viestiin