huomenna hakemaan uutta perheenjäsentä.w123ce
huomenna hakemaan uutta perheenjäsentä.w123ce
tuli hommattua coupe tuohon neliovisten viidakkoon,tuli ostettua sika säkissä ja trailerilla joudutaan noutamaan kun ei lähde käyntiin
.tekniikka on 230 ruisku ja automaatti hoitaa vaihtamisen.päällisin puolin suht asiallinen mutta nosturillahan sen kunnon vasta näkee,tarkoitus kuitenkin olisi vappuajelulle päästä
saa nähdä sitten minä vuonna....
w123 -83 käyttö/tuleva harrastepeli
w210 -95 ruosteinen projekti
w124 -95 200da
w123ce -81 uusin tulokas,kesäauto
w210 -95 ruosteinen projekti
w124 -95 200da
w123ce -81 uusin tulokas,kesäauto
-
jaakko.putkisaari
- Mersumies

- Viestit: 2565
- Liittynyt: Su 25.02.2007 17:39
- Paikkakunta: Espoo
mutuna käynnistymisen estoisuuteen oli ettei sähköinen bensapumppu pitänyt mitään ääntä kun laittoi virrat päälle,pienellä eetteri kokeilulla hörähti heti.auto seissyt useamman vuoden ilman bensaa ja vanha pumppu tutkitaan ennenkuin hommataan uutta osaa kun on noita muitakin kärryjä pihalla jotka tarvitsevat osia.on muuten erittäin hyvännäköiset nuo klokkerholmin etulokarit kun tänään availin paketit,(tulevat tuohon käyttö 123:seen)n.puolet kalliimmat kuin motonetin mutta kun se laatu on sitten enemmän kuin puolet parempaa.no jospa tuolla coupella ja prätkällä kesän pärjäisi niin voisi päivittää nuo 123:sen kaikki pellit ajan tasalle,täytyyhän sitä hyvää vanhusta vähän hemmotella 
w123 -83 käyttö/tuleva harrastepeli
w210 -95 ruosteinen projekti
w124 -95 200da
w123ce -81 uusin tulokas,kesäauto
w210 -95 ruosteinen projekti
w124 -95 200da
w123ce -81 uusin tulokas,kesäauto
Onnea vaan coupe-toverille! Eikös ne motonetin pellit ollut jonkun mielestä klokkerholmit? Marko
Autoton mies oli huoleton mies..
___________________________
Mersukalusto:
Nyt: MB A207 E-Cabrio 350CDI -10
Nyt: MB W123 230C Coupe -78 MR
ollut: MB Vito W638 110Cdi -99
Ollut: MB E270T cdi -05 Avantgarde
Ollut: MB SLK 230 Kompressor -97
Ollut: vaimon MB A170 -05 Classic
Ollut: MB W210 E220 dsl -97
Ollut: MB W123 240D -76 "isolohko"
____________________________
___________________________
Mersukalusto:
Nyt: MB A207 E-Cabrio 350CDI -10
Nyt: MB W123 230C Coupe -78 MR
ollut: MB Vito W638 110Cdi -99
Ollut: MB E270T cdi -05 Avantgarde
Ollut: MB SLK 230 Kompressor -97
Ollut: vaimon MB A170 -05 Classic
Ollut: MB W210 E220 dsl -97
Ollut: MB W123 240D -76 "isolohko"
____________________________
tänään sain ajamalla coupen kotipihaan
.leimalle tosin onkin vähän pidempi matka kuin taas oltiin kuviteltu .tähän mennessä vaihdettu:bensapumppu,pa-suodatin,takajarrut satuloita myöten,takajarrulinja,bensalinjat,ruiskun rele,ja loppuaika menikin sitten huonosti tehtyjä ruostekorjauksia auki repiessä
taas tässäkin tapauksessa pätee vanha sanonta niistä monista kakuista ja ne on päältä kauniita...no muutama viikko mig-liimaa ja reilusti uutta peltiä niin jos sitten.laatikko temppuilee lämpimänä kun p-asennosta laittaa pakin päälle niin hieman meinaa tempaista,olisiko jollain parannuskeinoa??sama vapaalta deelle.öljyt pitää ainakin vaihtaa ja tutkia ryytyneitä vivustoja.muuten melko asiallinen peli ajaa eikä uuden hintainenkaan joten kyllä kai tuohon voi vähän rahaa laittaa.laturin hihna menee vielä vaihtoon kun ei ehditty sitä vaihtamaan mutta huomenna sitten....päästöt muuten oli lähes katalysaattori auton arvot eli kyllä se moottori saattaa jopa olla sen 110tkm ajettu 
w123 -83 käyttö/tuleva harrastepeli
w210 -95 ruosteinen projekti
w124 -95 200da
w123ce -81 uusin tulokas,kesäauto
w210 -95 ruosteinen projekti
w124 -95 200da
w123ce -81 uusin tulokas,kesäauto
Kerrohan projektin etenemisestä ja kuviakin olisi mukava katsella varsinkin ruostekorjauksista.jpp kirjoitti:tänään sain ajamalla coupen kotipihaan.leimalle tosin onkin vähän pidempi matka kuin taas oltiin kuviteltu .tähän mennessä vaihdettu:bensapumppu,pa-suodatin,takajarrut satuloita myöten,takajarrulinja,bensalinjat,ruiskun rele,ja loppuaika menikin sitten huonosti tehtyjä ruostekorjauksia auki repiessä
taas tässäkin tapauksessa pätee vanha sanonta niistä monista kakuista ja ne on päältä kauniita...no muutama viikko mig-liimaa ja reilusti uutta peltiä niin jos sitten.laatikko temppuilee lämpimänä kun p-asennosta laittaa pakin päälle niin hieman meinaa tempaista,olisiko jollain parannuskeinoa??sama vapaalta deelle.öljyt pitää ainakin vaihtaa ja tutkia ryytyneitä vivustoja.muuten melko asiallinen peli ajaa eikä uuden hintainenkaan joten kyllä kai tuohon voi vähän rahaa laittaa.laturin hihna menee vielä vaihtoon kun ei ehditty sitä vaihtamaan mutta huomenna sitten....päästöt muuten oli lähes katalysaattori auton arvot eli kyllä se moottori saattaa jopa olla sen 110tkm ajettu
marko
Autoton mies oli huoleton mies..
___________________________
Mersukalusto:
Nyt: MB A207 E-Cabrio 350CDI -10
Nyt: MB W123 230C Coupe -78 MR
ollut: MB Vito W638 110Cdi -99
Ollut: MB E270T cdi -05 Avantgarde
Ollut: MB SLK 230 Kompressor -97
Ollut: vaimon MB A170 -05 Classic
Ollut: MB W210 E220 dsl -97
Ollut: MB W123 240D -76 "isolohko"
____________________________
___________________________
Mersukalusto:
Nyt: MB A207 E-Cabrio 350CDI -10
Nyt: MB W123 230C Coupe -78 MR
ollut: MB Vito W638 110Cdi -99
Ollut: MB E270T cdi -05 Avantgarde
Ollut: MB SLK 230 Kompressor -97
Ollut: vaimon MB A170 -05 Classic
Ollut: MB W210 E220 dsl -97
Ollut: MB W123 240D -76 "isolohko"
____________________________
jaaha,ja hyvää vappua vaan kaikille
.taisi olla tuo muutama viikko hitsaushommia ihan vaan semmoinen hetkellinen aistiharha
.hetken apukuskinpuolen jalkatilaa hennosti koputeltua ei jäljellä ole kuin sisämassamattoa paloina ja kas vain, kotipihahan se sieltä pilkistää joten huomenna auto viedään 50km etelämmäksi jossa onneksi autoa pääsee hitsailemaan nosturin päällä
.ONNEKSI vaimo sentään nautti ajokokemuksesta kun autohan tulee pääasiallisesti vaimon käyttöön niin ei tule sitten murinaa kun äijä hitsaa jotain vanhaa autoa 24/7.no onneksi peltiä kasvaa työpaikan puissa ja sieltä sitä voi sitten ottaa joten kyllä tuo täksi kesäksi tehdään vaikka väkisin.no tämä vanhojen helmien elvyttäminen vaatii välillä pieniä ponnisteluja mutta kyllä se joissain tapauksissa kannattaa kun itselle tekee 
w123 -83 käyttö/tuleva harrastepeli
w210 -95 ruosteinen projekti
w124 -95 200da
w123ce -81 uusin tulokas,kesäauto
w210 -95 ruosteinen projekti
w124 -95 200da
w123ce -81 uusin tulokas,kesäauto
viime perjantaina coupe sai leiman paperiin
.hitsauksiin meni noin 3kk.ja vielä on tekemistä.no pääasia on että nyt on leima lapussa ja voi ajella ilman siirtokilpiä.uusia osia tuli vielä lisää.etujarrulevyt,startti,koko raidetanko yms.vielä pitäisi korjailla noita pintapeltejä mutta saa nyt odottaa kun pitäähän sillä nyt ajellakkin...
w123 -83 käyttö/tuleva harrastepeli
w210 -95 ruosteinen projekti
w124 -95 200da
w123ce -81 uusin tulokas,kesäauto
w210 -95 ruosteinen projekti
w124 -95 200da
w123ce -81 uusin tulokas,kesäauto


